Анкета для педагогічних працівників
Шановний вчителю! Наш заклад освіти проводить дослідження, щоб оцінити якість освітніх і управлінських процесів та напрацювати рекомендації щодо вдосконалення діяльності. Ваша участь у дослідженні є дуже значимою та важливою. Опитування має анонімний характер і отримані дані будуть використані лише в узагальненому вигляді. Відповідаючи на кожне запитання, обирайте один варіант відповіді (якщо у формулюванні запитання не вказано інше). Жодне запитання анкети не повинно лишатися без Вашої відповіді. Дякуємо за участь!
Заклад освіти __________________________________________
Дата анкетування_________________
В яких класах Ви викладаєте? (можна обрати кілька варіантів відповідей)
у 1...4 у 5...9 у 10...11 (12).
-
Яку тематику для професійного зростання Ви обирали упродовж останніх 5 років? (можна обрати кілька варіантів відповідей)
-
законодавче забезпечення освітнього процесу;
-
методичні аспекти викладання предметів та курсів;
-
організація інклюзивної форми навчання; форми організації освітнього процесу;
-
профілактика та прояви девіантної поведінки здобувачів освіти;
-
психологічні особливості роботи зі здобувачами освіти різних вікових категорій;
-
безпечне освітнє середовище;
-
формування у здобувачів освіти громадянської позиції;
-
використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті;
-
ділове українське мовлення;
-
інші напрями (вкажіть, які саме) ______________________________________________________________________________
2. За якими формами відбувалося підвищення Вашої професійної кваліфікації? (можна обрати кілька варіантів відповідей)
-
курси ІППО;
-
конференції;
-
методичні семінари;
-
тренінги, майстер-класи;
-
вебінари;
-
онлайн-курси;
-
самоосвіта; інше (вкажіть, які саме)
-
У закладі освіти створено умови для постійного підвищення кваліфікації педагогів, їхньої чергової та позачергової атестації, добровільної сертифікації тощо?
-Так -переважно так - переважно ні - ні
-
Що перешкоджає Вашому професійному розвитку? (можна обрати кілька варіантів відповідей)
-
опір з боку керівництва;
-
відсутність матеріального заохочення з боку керівництва;
-
недостатня матеріально-технічна база;
-
погані умови праці;
-
жодних перешкод;
-
інше (вкажіть, що саме)_______________________________________________________
-
Які джерела/ресурси Ви використовуєте під час розроблення календарно-тематичного планування? (можна обрати кілька варіантів відповідей)
-
зразки, що пропонуються фаховими виданнями;
-
розробки з Інтернет-сайтів і блогів, які стосуються виклдання конкретного предмета;
-
рекомендації Міністерства освіти і науки України;
-
досвід, запозичений у колег;
-
спільна робота з колегами;
-
власний досвід;
-
не використовую календарно-тематичне планування;
-
інше (вкажіть, що саме) _________________________________________________________
6. Яку підтримку Ви надаєте здобувачам освіти у їхньому навчанні? __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Для оцінювання здобувачів освіти Ви використовуєте: (можна обрати кілька варіантів відповідей)
-
поточне;
-
формувальне;
-
самооцінювання учнями;
-
взаємне оцінювання учнів;
-
підсумкове;
-
інше (вкажіть, яке саме)________________________________________________________________
8. Які критерії оцінювання Ви використовуєте для предмета (предметів), які викладаєте?
-
розробляю власні, зокрема спільно з дітьми;
-
адаптую критерії МОН до умов роботи закладу;
-
використовую виключно рекомендації МОН;
-
вважаю, що критерії мені не потрібні.
9. Як здобувачі освіти дізнаються про критерії, за якими Ви оцінюєте їхні навчальні досягнення? (можна обрати кілька варіантів відповідей)
-
інформую здобувачів освіти про критерії оцінювання на початку навчального року;
-
розміщую критерії оцінювання на вебсайті або інтерактивній платформі закладу освіти;
-
інформую здобувачів освіти про критерії оцінювання перед вивченням кожної теми;
-
пояснюю здобувачам освіти індивідуально;
-
не інформую здобувачів освіти;
-
інше (вкажіть, як саме) _________________________________________________________
10. Чи спостерігаєте Ви особистісний поступ здобувачів освіти? І з чим він пов’язаний?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
11. Що Ви робите для того, щоб запобігати випадкам порушень академічної доброчесності серед здобувачів освіти (списування, плагіат, фальсифікація тощо)? (можна обрати кілька варіантів відповідей)
-
знайомлю здобувачів освіти з основами авторського права;
-
проводжу бесіди щодо дотримання академічної доброчесності;
-
на уроках даю такі завдання, які унеможливлюють списування;
-
використовую методичні розробки для формування основ академічної доброчесності;
-
вважаю це зайвим;
-
інше (вкажіть, що саме) ________________________________________________________
12. Що саме Ви робите для забезпечення академічної доброчесності у своїй професійній діяльності? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
13. Вкажіть, у який спосіб Ви поширюєте власний педагогічний досвід?
-
публікації на сайті закладу та/або засновника;
-
у блогах;
-
у професійних спільнотах у соціальних мережах;
-
у матеріалах та/або виступах конференцій;
-
у фахових виданнях; на освітніх онлайн-платформах;
-
не маю оприлюднених розробок;
-
інше (вкажіть, що саме) _________________________________________________________
14. Які форми комунікації з батьками Ви використовуєте? (можна обрати кілька варіантів відповідей)
-
батьківські збори;
-
індивідуальне спілкування з батьками;
-
не бачу сенсу у комунікації з батьками;
-
інше (вкажіть, що саме) _________________________________________________________
15. Ви задоволені умовами праці у закладі?
-
цілком задоволений/на;
-
переважно задоволений/на
-
переважно незадоволений/на;
-
незадоволений/на.
16. Якщо Ви незадоволені умовами праці, то що, на Вашу думку, потребує покращення?
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
17. Ви задоволені мотиваційними заходами, які практикуються у закладі освіти?
-
Так
-
переважно так
-
переважно ні
-
ні
18. Психологічний клімат закладу освіти сприяє співпраці педагогів?
-
так, у закладі створено всі умови для співпраці;
-
загалом так, але співпраця переважно є ситуативною;
-
загалом ні, співпраця з колегами практично відсутня;
-
психологічний клімат закладу не сприяє співпраці.
19. Наскільки Ви погоджуєтесь із твердженнями:
Перелік тверджень
|
так
|
Переважно так
|
Переважно ні
|
Ні
|
Керівництво відкрите для спілкування
|
|
|
|
|
Керівництво та педагогічні працівники співпрацюють і забезпечують зворотний зв’язок щодо їхньої праці
|
|
|
|
|
Керівництво враховує пропозиції, надані педагогічними працівниками щодо підвищення якості освітнього процесу
|
|
|
|
|
Педагогічні працівники можуть без побоювань висловлювати власну думку, навіть якщо вона не співпадає з позицією керівництва
|
|
|
|
|
Розбіжності, які виникли між педагогічними працівниками та керівництвом школи, вирішуються конструктивно У закладі освіти застосовуються заходи, що допомагають педагогічним працівникам адаптуватись до змін умов праці
|
|
|
|
|
Права педагогічних працівників дотримуються у закладі
|
|
|
|
|
Керівництво підтримує ініціативи педагогічних працівників щодо розвитку закладу і місцевої громади
|
|
|
|
|
20. Вас задовольняють умови організації харчування у закладі?
-
так
-
переважно так
-
переважно ні
-
ні я не харчуюся у закладі
21. У закладі освіти розроблено правила поведінки та учасники освітнього процесу дотримуються їх?
-
правила поведінки у закладі освіти розроблено, учасники освітнього процесу ознайомлені з ними та дотримуються їх;
-
правила поведінки у закладі освіти розроблено, учасники освітнього процесу ознайомлені з ними, але не завжди дотримуються їх;
-
правила поведінки у закладі освіти розроблено, але учасники освітнього процесу не ознайомлені з ними;
-
у закладі освіти відсутні правила поведінки.
22. Чи надходили до Вас звернення/повідомлення від учнів про булінг впродовж останнього навчального року?
-
так, я отримувала/отримував декілька повідомлень;
-
так, я отримувала/отримував не більше одного повідомлення;
-
не отримувала/отримував жодного повідомлення;
-
не цікавилась/цікавився даним питанням.
23. Чи зустрічались Ви з випадками мобінгу (булінгу на робочому місці) за останній рік роботи?
-
так, постійно відчуваю мобінг щодо себе;
-
так, випадки мобінгу траплялися декілька разів за останній рік;
-
ні, такого не траплялося;
-
не розумію, про що це.
24. Якщо Ви зустрічались із випадками мобінгу щодо себе, то від кого?
-
керівника закладу; заступника/заступників;
-
колег;
-
батьків;
-
учнів.
25. У закладі освіти реагують на Ваші звернення про випадки булінгу та мобінгу?
-
так, завжди;
-
переважно так;
-
переважно ні;
-
ні, ніколи;
-
таких випадків не було.
26. У закладі освіти проводиться навчання, просвітницька робота за участі відповідних служб/органів/організацій для учасників освітнього процесу з метою виявлення ознак булінгу (цькування) та запобігання його проявам?
-
так, регулярно проводяться із усіма учасниками освітнього процесу;
-
так, проводяться регулярно, але тільки для учнів;
-
так, проводяться, але не частіше ніж 1-2 рази на рік;
-
у закладі освіти не проводяться подібні інформаційні заходи.
27. Зазначте, в розробленні яких документів Ви брали участь: (можна обрати кілька варіантів відповідей)
-
стратегія розвитку закладу освіти;
-
процедури внутрішньої системи забезпечення якості освіти закладу;
-
річний план роботи закладу;
-
освітня програма закладу;
-
положення про академічну доброчесність;
-
антибулінгова програма;
-
правила внутрішнього розпорядку;
-
в розробленні жодного документа участі не брав/брала;
-
інше (вкажіть, що саме)
28. Оцініть діяльність педагогічної ради закладу освіти:
Перелік тверджень
|
Так
|
Переважно так
|
Переважно ні
|
Ні
|
Педагогічна рада функціонує системно і ефективно, розглядаються актуальні питання діяльності закладу, рішення ухвалюються колегіально і демократично
|
|
|
|
|
Педагогічна рада функціонує системно, але помітно відсутність активності у педагогічних працівників під час ухвалення рішень
|
|
|
|
|
Діяльність педагогічної ради заважає системі управлінської діяльності у закладі освіти
|
|
|
|
|
29. У закладі освіти проводяться навчання/інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій, інструктажі з домедичної допомоги?
-
так, регулярно проводяться навчання та інструктажі;
-
проводяться виключно інструктажі;
-
все зводиться до підпису в журналах;
-
вперше чую про такі заходи.
30. У закладі освіти розроблено алгоритм дій у разі нещасного випадку з учасниками освітнього процесу? Ви дотримуєтесь його?
-
алгоритм дій розроблено, усі педагогічні працівники дотримуються його у разі нещасного випадку;
-
алгоритм дій розроблено, але я з ним не ознайомлений/на;
-
алгоритм дій розроблено, але я ним не користуюся, навіть за потреби;
-
не володію інформацією.
31. У закладі освіти проводяться інформаційні, освітні заходи, спрямовані на формування негативного ставлення до корупції?
-
так, проводяться з усіма учасниками освітнього процесу;
-
так, проводяться, але тільки для здобувачів освіти;
-
можуть проводитися лише за бажанням учасників освітнього процесу; у закладі не проводяться подібні заходи.
-
32. Якого запитання або запитань не вистачає у цій анкеті? Поставте, будь ласка, собі це запитання … __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ і надайте на нього відповідь ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ДЯКУЄМО ЗА ВІДПОВІДІ!