Анкета для педагогів щодо моніторингу якості освітньої діяльності закладу освіти

Про матеріал
Анкета для вчителів використовується, якщо заклад освіти проводить дослідження, щоб оцінити якість освітніх і управлінських процесів та напрацювати рекомендації щодо вдосконалення своєї діяльності. В рамках моніторингу безпечності освітнього середовища.
Перегляд файлу

 Анкета для педагогічних працівників

Шановний вчителю! Наш заклад освіти проводить дослідження, щоб оцінити якість освітніх і управлінських процесів та напрацювати рекомендації щодо вдосконалення діяльності. Ваша участь у дослідженні є дуже значимою та важливою. Опитування має анонімний характер і отримані дані будуть використані лише в узагальненому вигляді. Відповідаючи на кожне запитання, обирайте один варіант відповіді (якщо у формулюванні запитання не вказано інше). Жодне запитання анкети не повинно лишатися без Вашої відповіді. Дякуємо за участь!

Заклад освіти __________________________________________

Дата анкетування_________________

 В яких класах Ви викладаєте? (можна обрати кілька варіантів відповідей)

 у 1...4                            у 5...9                              у 10...11 (12).

  1.      Яку тематику для професійного зростання Ви обирали упродовж останніх 5 років? (можна обрати кілька варіантів відповідей)
  • законодавче забезпечення освітнього процесу;
  • методичні аспекти викладання предметів та курсів;
  • організація інклюзивної форми навчання; форми організації освітнього процесу;
  •  профілактика та прояви девіантної поведінки здобувачів освіти;
  • психологічні особливості роботи зі здобувачами освіти різних вікових категорій;
  • безпечне освітнє середовище;
  • формування у здобувачів освіти громадянської позиції;
  • використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті;
  • ділове українське мовлення;
  •  інші напрями (вкажіть, які саме) ______________________________________________________________________________

2. За якими формами відбувалося підвищення Вашої професійної кваліфікації? (можна обрати кілька варіантів відповідей)

  • курси ІППО;
  • конференції;
  • методичні семінари;
  • тренінги, майстер-класи;
  • вебінари;
  • онлайн-курси;
  • самоосвіта; інше (вкажіть, які саме)
  1.      У закладі освіти створено умови для постійного підвищення кваліфікації педагогів, їхньої чергової та позачергової атестації, добровільної сертифікації тощо?

-Так                    -переважно так                                    - переважно ні                            - ні

  1.      Що перешкоджає Вашому професійному розвитку? (можна обрати кілька варіантів відповідей)
  • опір з боку керівництва;
  • відсутність матеріального заохочення з боку керівництва;
  •  недостатня матеріально-технічна база;
  • погані умови праці;
  • жодних перешкод;
  •  інше (вкажіть, що саме)_______________________________________________________
  1.      Які джерела/ресурси Ви використовуєте під час розроблення календарно-тематичного планування? (можна обрати кілька варіантів відповідей)
  • зразки, що пропонуються фаховими виданнями;
  • розробки з Інтернет-сайтів і блогів, які стосуються виклдання конкретного предмета;
  • рекомендації Міністерства освіти і науки України;
  • досвід, запозичений у колег;
  • спільна робота з колегами;
  • власний досвід;
  • не використовую календарно-тематичне планування;
  • інше (вкажіть, що саме) _________________________________________________________

6. Яку підтримку Ви надаєте здобувачам освіти у їхньому навчанні? __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Для оцінювання здобувачів освіти Ви використовуєте: (можна обрати кілька варіантів відповідей)
  • поточне;
  • формувальне;
  • самооцінювання учнями;
  • взаємне оцінювання учнів;
  • підсумкове;
  • інше (вкажіть, яке саме)________________________________________________________________

 8. Які критерії оцінювання Ви використовуєте для предмета (предметів), які викладаєте?

  •        розробляю власні, зокрема спільно з дітьми;
  •        адаптую критерії МОН до умов роботи закладу;
  •        використовую виключно рекомендації МОН;
  •        вважаю, що критерії мені не потрібні.

9. Як здобувачі освіти дізнаються про критерії, за якими Ви оцінюєте їхні навчальні досягнення? (можна обрати кілька варіантів відповідей)

  •        інформую здобувачів освіти про критерії оцінювання на початку навчального року;
  •        розміщую критерії оцінювання на вебсайті або інтерактивній платформі закладу освіти;
  •        інформую здобувачів освіти про критерії оцінювання перед вивченням кожної теми;
  •        пояснюю здобувачам освіти індивідуально;
  •        не інформую здобувачів освіти;
  •        інше (вкажіть, як саме) _________________________________________________________

10. Чи спостерігаєте Ви особистісний поступ здобувачів освіти? І з чим він пов’язаний?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 11. Що Ви робите для того, щоб запобігати випадкам порушень академічної доброчесності серед здобувачів освіти (списування, плагіат, фальсифікація тощо)? (можна обрати кілька варіантів відповідей)

  •        знайомлю здобувачів освіти з основами авторського права;
  •        проводжу бесіди щодо дотримання академічної доброчесності;
  •        на уроках даю такі завдання, які унеможливлюють списування;
  •        використовую методичні розробки для формування основ академічної доброчесності;
  •        вважаю це зайвим;
  •        інше (вкажіть, що саме) ________________________________________________________

12. Що саме Ви робите для забезпечення академічної доброчесності у своїй професійній діяльності? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 13. Вкажіть, у який спосіб Ви поширюєте власний педагогічний досвід?

  •        публікації на сайті закладу та/або засновника;
  •        у блогах;
  •        у професійних спільнотах у соціальних мережах;
  •        у матеріалах та/або виступах конференцій;
  •        у фахових виданнях; на освітніх онлайн-платформах;
  •        не маю оприлюднених розробок;
  •        інше (вкажіть, що саме) _________________________________________________________

14. Які форми комунікації з батьками Ви використовуєте? (можна обрати кілька варіантів відповідей)

  •        батьківські збори;
  •        індивідуальне спілкування з батьками;
  •        не бачу сенсу у комунікації з батьками;
  •        інше (вкажіть, що саме) _________________________________________________________

 15. Ви задоволені умовами праці у закладі?

  •        цілком задоволений/на;
  •        переважно задоволений/на
  •        переважно незадоволений/на;
  •        незадоволений/на.

16. Якщо Ви незадоволені умовами праці, то що, на Вашу думку, потребує покращення?

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

17. Ви задоволені мотиваційними заходами, які практикуються у закладі освіти?

  •        Так
  •        переважно так
  •        переважно ні
  •        ні

18. Психологічний клімат закладу освіти сприяє співпраці педагогів?

  •        так, у закладі створено всі умови для співпраці;
  •        загалом так, але співпраця переважно є ситуативною;
  •        загалом ні, співпраця з колегами практично відсутня;
  •        психологічний клімат закладу не сприяє співпраці.

19. Наскільки Ви погоджуєтесь із твердженнями:

Перелік тверджень

так

Переважно так

Переважно ні

Ні

Керівництво відкрите для спілкування

 

 

 

 

Керівництво та педагогічні працівники співпрацюють і забезпечують зворотний зв’язок щодо їхньої праці

 

 

 

 

Керівництво враховує пропозиції, надані педагогічними працівниками щодо підвищення якості освітнього процесу

 

 

 

 

Педагогічні працівники можуть без побоювань висловлювати власну думку, навіть якщо вона не співпадає з позицією керівництва

 

 

 

 

Розбіжності, які виникли між педагогічними працівниками та керівництвом школи, вирішуються конструктивно У закладі освіти застосовуються заходи, що допомагають педагогічним працівникам адаптуватись до змін умов праці

 

 

 

 

Права педагогічних працівників дотримуються у закладі

 

 

 

 

Керівництво підтримує ініціативи педагогічних працівників щодо розвитку закладу і місцевої громади

 

 

 

 

20. Вас задовольняють умови організації харчування у закладі?

  •        так
  •        переважно так
  •        переважно ні
  •        ні я не харчуюся у закладі

21. У закладі освіти розроблено правила поведінки та учасники освітнього процесу дотримуються їх?

  •        правила поведінки у закладі освіти розроблено, учасники освітнього процесу ознайомлені з ними та дотримуються їх;
  •        правила поведінки у закладі освіти розроблено, учасники освітнього процесу ознайомлені з ними, але не завжди дотримуються їх;
  •        правила поведінки у закладі освіти розроблено, але учасники освітнього процесу не ознайомлені з ними;
  •        у закладі освіти відсутні правила поведінки.

22. Чи надходили до Вас звернення/повідомлення від учнів про булінг впродовж останнього навчального року?

  •        так, я отримувала/отримував декілька повідомлень;
  •        так, я отримувала/отримував не більше одного повідомлення;
  •        не отримувала/отримував жодного повідомлення;
  •        не цікавилась/цікавився даним питанням.

23. Чи зустрічались Ви з випадками мобінгу (булінгу на робочому місці) за останній рік роботи?

  •        так, постійно відчуваю мобінг щодо себе;
  •        так, випадки мобінгу траплялися декілька разів за останній рік;
  •        ні, такого не траплялося;
  •        не розумію, про що це.

24. Якщо Ви зустрічались із випадками мобінгу щодо себе, то від кого?

  •        керівника закладу; заступника/заступників;
  •        колег;
  •        батьків;
  •        учнів.

25. У закладі освіти реагують на Ваші звернення про випадки булінгу та мобінгу?

  •        так, завжди;
  •        переважно так;
  •        переважно ні;
  •        ні, ніколи;
  •        таких випадків не було.

26. У закладі освіти проводиться навчання, просвітницька робота за участі відповідних служб/органів/організацій для учасників освітнього процесу з метою виявлення ознак булінгу (цькування) та запобігання його проявам?

  •        так, регулярно проводяться із усіма учасниками освітнього процесу;
  •        так, проводяться регулярно, але тільки для учнів;
  •        так, проводяться, але не частіше ніж 1-2 рази на рік;
  •        у закладі освіти не проводяться подібні інформаційні заходи.

27. Зазначте, в розробленні яких документів Ви брали участь: (можна обрати кілька варіантів відповідей)

  •        стратегія розвитку закладу освіти;
  •        процедури внутрішньої системи забезпечення якості освіти закладу;
  •        річний план роботи закладу;
  •        освітня програма закладу;
  •        положення про академічну доброчесність;
  •        антибулінгова програма;
  •        правила внутрішнього розпорядку;
  •        в розробленні жодного документа участі не брав/брала;
  •        інше (вкажіть, що саме)

28. Оцініть діяльність педагогічної ради закладу освіти:

Перелік тверджень

Так

Переважно так

Переважно ні

Ні

Педагогічна рада функціонує системно і ефективно, розглядаються актуальні питання діяльності закладу, рішення ухвалюються колегіально і демократично

 

 

 

 

Педагогічна рада функціонує системно, але помітно відсутність активності у педагогічних працівників під час ухвалення рішень

 

 

 

 

Діяльність педагогічної ради заважає системі управлінської діяльності у закладі освіти

 

 

 

 

29. У закладі освіти проводяться навчання/інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій, інструктажі з домедичної допомоги?

  •        так, регулярно проводяться навчання та інструктажі;
  •        проводяться виключно інструктажі;
  •        все зводиться до підпису в журналах;
  •        вперше чую про такі заходи.

 30. У закладі освіти розроблено алгоритм дій у разі нещасного випадку з учасниками освітнього процесу? Ви дотримуєтесь його?

  •        алгоритм дій розроблено, усі педагогічні працівники дотримуються його у разі нещасного випадку;
  •        алгоритм дій розроблено, але я з ним не ознайомлений/на;
  •        алгоритм дій розроблено, але я ним не користуюся, навіть за потреби;
  •        не володію інформацією.

31. У закладі освіти проводяться інформаційні, освітні заходи, спрямовані на формування негативного ставлення до корупції?

  •        так, проводяться з усіма учасниками освітнього процесу;
  •        так, проводяться, але тільки для здобувачів освіти;
  •        можуть проводитися лише за бажанням учасників освітнього процесу; у закладі не проводяться подібні заходи.
  •        32. Якого запитання або запитань не вистачає у цій анкеті? Поставте, будь ласка, собі це запитання … __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ і надайте на нього відповідь ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ДЯКУЄМО ЗА ВІДПОВІДІ!
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Гусарова Антоніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лаврентьєва Олена
    Дуже дякую за анкету! Буду використовувати у своїй роботі!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Радько Татьяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Василюк Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Гречановська Олена Федорівна
    Дякую! Перевести в гугл форму буде вже легше і можна проводити опитування педагогічних працівників в рамках внутрішнього моніторингу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
8 січня 2022
Переглядів
11554
Оцінка розробки
4.9 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку