План заходів, спрямованих на запобігання
та протидію булінгу (цькуванню)
у Луківській гімназії в 2021/2022 навчальному році
№п\п |
Назва заходу |
Термін |
Відповідальні |
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу (цькування) |
|||
1 |
Участь у нарадах з питань профілактики булінгу (цькування):
|
Вересень |
Адміністрація закладу. Практичний психолог |
2 |
Обговорення правил поведінки в класах, оформлення правил у вигляді наочного стенду |
Вересень |
Класні керівники, практичний психолог |
3 |
Організація механізмів звернення та встановлення інформаційних скриньок для повідомлень про випадки булінгу (цькування) |
Вересень |
Практичний психолог |
4 |
Поновлення інформації про профілактику булінгу (цькування) на сайті закладу освіти |
Вересень |
Педагог-організатор, практичний психолог |
5 |
Оформлення тематичного стенду |
Жовтень |
Практичний психолог |
6 |
Перевірка інформаційної доступності правил поведінки та нормативних документів з профілактики булінгу (цькування) |
Листопад |
Практичний психолог |
7 |
Участь у акції «16 днів проти насильства» |
Листопад-грудень |
Практичний психолог |
8 |
Виступи на загальношкільних батьківських зборах з профілактики булінгу (цькування) в учнівському колективі«Вплив сім'ї на виховання дитини. Як виховувати не караючи?» |
Січень |
Практичний психолог |
Робота з працівниками школи |
|||
9 |
Проведення навчальних нарад для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування |
Осінні каніули |
Керівники МО, практичний психолог |
10 |
Тренінг для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти |
Зимові канікули |
Практичний психолог |
11 |
Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу |
Щоквартально |
Практичний психолог |
12 |
Консультування класних керівників адміністрацією закладу з проблемних ситуацій |
Протягом року |
Практичний психолог |
Робота з учнями |
|||
13 |
Проведення тренінгів для учнів з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктів |
Впродовж року |
Практичний психолог |
14 |
Проведення ранкових зустрічей («Ранкових коло») з метою формування навичок дружних стосунків у класному колективі (1-4кл) |
Впродовж року |
Практичний психолог |
15 |
Тиждень толерантності |
Листопад |
Практичний психолог |
16 |
Інформаційна акція «16 днів проти насильства» |
Листопад - грудень |
Практичний психолог |
17 |
Флешмоб «Зупинимо булінг разом!» |
Грудень |
Практичний психолог |
18 |
Години спілкування «Булінг: міфи та реальність», «Не допускай насилля над ближнім», «Допоможи другу»для учнів 5-7 класів. |
Січень |
Практичний психолог |
19 |
Уроки відвертого спілкування «Змінюй в собі негативне ставлення до інших», «Як подолати булінг» для учнів 8-11 класів |
Лютий |
Практичний психолог |
20 |
Конкурс плакатів проти насильства «StopBulling» (8-11 класи) |
Березень |
Вчитель мистецтва, Практичний психолог |
21 |
Заняття з елементами тренінгу «Спілкування з однолітками», «Як протистояти тиску однолітків», «Профілактика булінгу в учнівському середовищі», «Вчимося безпечної поведінки в мережі Інтернет». |
Впродовж року |
Практичний психолог |
22 |
Виставка колажів «Ми різні, але рівні» |
Квітень |
Практичний психолог |
23 |
Бесіди учнів щодо протидії булінгу з представниками поліції, соціальної служби тощо |
Впродовж року |
Класні керівники, Практичний психолог |
Робота з батьками |
|||
24 |
Тематичні батьківські збори «Протидія булінгу в учнівському середовищі» |
Впродовж року/за потреби |
Класні керівники, Практичний психолог |
25 |
Підготовка пам'ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям |
Жовтень |
Практичний психолог |
26 |
Тематичні батьківські збори в класах «Безпечна поведінка дітей в мережі Інтернет», «Булінг та кібербулінг» |
Впродовж року |
Класні керівники, Практичний психолог |
27 |
Проведення консультацій з питань взаємин батьків з дітьми |
Впродовж року |
Практичний психолог |
28 |
Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей |
За потреби |
Практичний психолог |
Моніторинг освітнього середовища закладу освіти |
|||
29 |
Самооцінка закладу освіти за показниками безпеки, комфортності, інклюзивності |
2 рази на рік |
Практичний психолог |
30 |
Анкетування (ітерактивне опитування) батьків про безпеку в закладі освіти |
Грудень |
Практичний психолог |
31 |
Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів. |
Лютий |
Практичний психолог |
32 |
Підготовка звіту про виконання плану заходів із запобігання та протидії булінгу (цькуванню) в закладі освіти |
Травень- червень |
Практичний психолог |