Анкета для вчителів «Попередження булінгу в учнівському колективі»

Про матеріал
На сьогоднішній день прояви булінгу залишаються однією з найбільш гострих проблем в шкільному середовищі. Анкета "Попередження булінгу" призначена для класних керівників. Мета анкети попередження булінгу в учнівських колективах та виявлення особливостей його прояву в шкільному середовищі.
Перегляд файлу

 

Анкета для вчителів «Попередження булінгу в учнівському колективі»

  1. Я розумію, що в класі відбувається цькування, якщо бачу наступне: _____________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Я розумію, що в класі сприятлива атмосфера, якщо бачу наступне: _____________________________

___________________________________________________________________________________

  1. До яких наслідків може привести цькування в школі: _________________________________________

_________________________________________________________________________________________

        для жертв цькування: ____________________________________________________________________

        для переслідувачів: _____________________________________________________________________

        для свідків цькування: ___________________________________________________________________

        для усього класу: _______________________________________________________________________

        для педагогів: __________________________________________________________________________

  1. За якими ознаками я відрізняю ситуацію, де потрібно втручання дорослого, від ситуації, де діти можуть розібратися самі: ________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Які я знаю способи реагування педагогів на ситуації цькування одних дітей іншими:

__________________________________________________________________________________________

  1. Які із способів, які я реально пробував (а), я вважаю ефективними: _____________________________

__________________________________________________________________________________________

  1. Які із способів, які я реально пробував (а), я вважаю неефективними: ___________________________

__________________________________________________________________________________________

  1. Які дії педагога можуть посилити цькування в класі: __________________________________________

__________________________________________________________________________________________

  1. Чому в класі може складатися ситуація цькування одних дітей іншими: _________________________

__________________________________________________________________________________________

  1. Що в поведінці дитини може призводити до того, що він стає об'єктом булінгу: __________________

_________________________________________________________________________________________

  1. У мене особисто викликають тривогу ситуації у відносинах між дітьми, коли: ____________________

_________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

  1. У школі, де я працюю, є особливості, які сприяють виникненню цькування: ______________________

__________________________________________________________________________________________

15. У школі, де я працюю, є особливості, які перешкоджають виникненню цькування: ________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
25 січня
Переглядів
210
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку