Анкета
«Ставлення учнів до школи та класу».
Інструкція. Уважно прочитавши запитання цієї анкети, надайте відповідь «так» або «нi», окрім запитань 8, 9, 10.
1. Чи подобається вам навчатися?
2. Чи любите ви свій клас?
3. Чи iз задоволенням ви повертаєтеся до школи після канікул?
4. Чи є у вас друзі в класі?
5. Чи розповідаєте ви оточуючим про свою школу з гордістю?
6. Чи відчуваєте ви задоволення від навчання в школі?
7. Чи хотіли б ви перейти до іншої школи?
8. Чи часто виникають у тебе конфлікти з однокласниками?
9. Якщо у тебе виникають проблеми у школі, до кого ти звертаєшся за допомогою?
10.Яким ви вважаєте характер життя й стосунків у школі (укажіть п'ять визначень)?
• Весело.
• Гарно.
• Новітньо.
• Нудно.
• Одноманітно.
• Оригінально.
• Cipo.
• Сміливо.
• Сумно.
• Сучасно.
• Успішно.
• Цікаво.
11.Чи є у вас відчуття, що вчителі ставляться до вас добре не тому, що їм велено так робити, а за покликом душі?
Анкета «Адаптація п’ятикласників»
1. Що приваблює тебе в школі?
Навчання, уроки, знання, спілкування, друзі.
2. Що допомагає тобі добре вчитися?
Увага, пам'ять, мислення, знання, підручники, тиша, дисципліна.
3. Що заважає тобі добре вчитися?
Соціально обумовленні фактори, відсутність бажання вчитися, відсутність здібностей, нічого не заважає.
4. Найцікавіший предмет і чому?
5. Найбільш складний предмет і чому?
6. Чим займаєшся у вільний час?
Активний відпочинок, спілкування, комп’ютер, телевізор, заняття спортом, читання, малювання, музика, колекціонування.
7. Чим хотів би ще займатися: хобі, інтереси.
Заняття спортом, творчі заняття, розвиваючі заняття, активний відпочинок, колекціонування, комп’ютер, телевізор.
8. Які гуртки та секції ти відвідуєш?
9. Тобі краще бути одному чи з однолітками?
10. Який у тебе настрій частіше за все?
11. Твоя головна проблема?
Шкільні проблеми, соціальні обумовлені, особистісні.
12. Що гарного ви можете сказати про себе?
13. Що хотів би змінити в собі й чому?
14. Які якості ви цінуєте в людях?
15. Які якості ви найбільше цінуєте у своїх батьках?
16. Як ти ставишся до дівчаток (хлопчиків) класу?
Нормально, добре, байдуже, погано.
17. Які якості повинні бути в успішного дорослого?
18. Ваші плани після закінчення школи?
Анкета «Класний керівник очима учнів».
Інструкція. Прочитавши твердження та запитання, виберіть правильний, з вашої точки зору, варіант відповіді або ж висловіть свою думку.
1. 3 яким настроєм ви йдете до школи?
а) з радістю;
б) з передчуттям неприємностей;
в) скоріше б усе це скінчилося.
2. Від кого Ви очікуєте неприємностей найчастіше? .
а) від учителя - предметника;
б) від класного керівника;
в) від однокласників;
г) від адміністрації;
д) інше.
3. Якими повинні бути, на вашу думку, функції класного керівника?
а) другої мами.;
б) старшого товариша-захисника;
в) контролера за успішністю та дисципліною учнів.
4. Укажіть, якими рисами характеру повинен володіти зразковий класний керівник.
5. Які стосунки вам хотілося б установити iз класним керівником?
6. Чого не повинен робити класний керівник?
7. Що ви відчуваєте до свого класного керівника?
8. Чи бувають у вас конфлікти iз класним керівником?
а) часто;
б) рідко;
в) ніколи.
9. Які причини конфліктів?
а) неврівноважений характер класного керівника;
б) погана поведінка класу;
в) зовнішні обставини;
10. Припустимо, що ви завинили (розбили вікно. зіпсували меблі, нагрубіянили вчителеві). У такому випадку класний керівник:
а) захистить;
б) зробить вигляд, що хоче захистити;
в) зробить вигляд, що не помітив вашої провини;
г) буде захищати від докорів адміністрації;
д) скористається з нагоди, щоб вас принизити.
11. Ви знову завинили. Ви очікуєте, що цього разу класний керівник:
а) в усьому розбереться i вчинить справедливо;
б) дасть гарну, дружню пораду;
в) прочитає нотацію;
г) «проробить» у директора;
д) викличе батьків.
12. Ви вважаєте, що ваш клас:
а) згуртований i дружний;
б) розбитий на групи;
в) кожний сам по co6i.
13. Як часто проводяться позашкільні заходи у вашому класі?
а) часто; б) рідко;
в) не проводяться.
14. Чи можна сказати, що вам пощастило з класом?
15. Які заходи проводяться у вашому класі найчастіше?
а) бесіди про цікаве й важливе в життя;
б) походи, цікаві справи;
в) нотації з приводу успішності й дисципліни;
г) колективні заходи з батьками;
д) інше;
16. Які класні заходи, що проводились у цьому poці, запам'яталися вам найбільше?
17. Що ви порадили б своєму класному керівникові?
18. Чи можна сказати, що вам пощастило, що вчитеся у ЗЗСО №3 , у __ класі?