Анкетування "Я та булінг"

Про матеріал
Анкетування "Я та булінг", спрямоване на виявлення обізнаності учнів, щодо проблеми шкільного насильства, та чи стикалися учні з булінгом. Додатково подано анкету рефлексію.
Перегляд файлу

Анкета «Я  та булінг»

  1.               ПІП: ___________
  2.               Твоя стать: □ чоловіча □ жіноча
  3.               У якому класі ти навчаєшся? _________ .

 

  1.               Чи знаєш ти, що таке «булінг»?
  • так, знаю;
  • ні, не знаю;
  • важко відповісти

 

  1.               Що ти вважаєш булінгом:
  • бойкот;
  • травлю;
  • насмішки;
  • дезінформацію;
  • навмисне псування особистих речей;
  • фізичну розправу;
  • безпідставне залякування іншої людини;
  • інше _____________________________________________________.

 

  1.               Як ти думаєш, чи присутній булінг у твоїй школі?
  • так;
  • ні;
  • важко відповісти;

 

  1.               Чи стикалися ви з ситуаціями знущання одних людей над іншими?
  • так;
  • ні;
  •  важко відповісти.

 

  1.               Чи доводилось тобі зазнавати приниження в школі?
  • так;
  • ні;
  • важко відповісти.

 

  1.               Якщо так, то в якій формі:
  • прозивали;
  • спілкувалися непристойними жестами;
  • ображали словесно;
  • били, знущалися (фізичне насильство);
  • зйомка знущання на телефон;
  • кібербулінг (загрози, знущання і приниження в інтернеті);
  • інше_____________________________________________________.

 

  1.          Чи доводилося тобі бути учасницею(ком)  цькування, знущання?
  • так, як спостерігач;
  • так, як жертва;
  • так, як агресор (той, хто є ініціатором цькування);
  • ні, не був (була).

 

  1.          Як ти думаєш, де учні найчастіше стикаються з проявами булінгу?
  • по дорозі до школи;
  • в школі;
  • шкільний коридор;
  • шкільний туалет;
  • у дворі, на вулиці;
  • в соц. мережах, в інтернеті;
  • інше ______________________________________________________.

 

  1.          Хто, на ваш погляд, частіше піддається цькуванню (булінгу)?
  • той, хто слабший і не може дати здачі;
  • той, хто відрізняється від інших (зовні, фізично);
  • той, хто має свою думку
  • інше ______________________________________________________.

 

  1.          Чи знайома тобі ситуація коли вчитель чинить цькування щодо учнів?
  • так, часто;
  • так, не часто;
  • ні, не зустрічав.

 

  1.          Чи вважаєте ви, що дорослі недостатньо допомагають дітям, які є жертвами цькування?
  • так;
  • ні;
  • не замислювався про це.

Дякую за участь!

 


Анкета-рефлексія

  1. Який вплив на Вас мав тренінг? ___________________________________

__________________________________________________________________

  1. Чи дізналися Ви більше про булінг з тренінгу?
  • так
  • ні
  1. Чи зможете Ви використовувати отримані знання з тренінгу в повсякденному житті?
  • так
  • ні
  1. До кого ти можеш звернутися у разі булінгу? _________________________ ______________________________________________________________.
  2. Як ви вважаєте, чи можна уникнути цькування в школі?
  • так, якщо втрутяться дорослі;
  • так, за умови, що жертва змінить свою поведінку;
  • так, за умови покарання булера;
  • ні, цього не можливо оминути;
  • інше______________________________________________________.

 

  1. Хто, на вашу думку, здатний припинити булінг в освітній організації?
  • Адміністрація;
  • педагогічний колектив;
  • батьки;
  • учні;
  • інше _____________________________________________________.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.4
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Zdorovik Lana
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Shushunova Olya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Ваків Христина
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
23 листопада 2020
Переглядів
17930
Оцінка розробки
4.4 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку