Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Презентація "СТОП - Булінг!"

Про матеріал
Презентація для занять з учнями підліткового віку та їх батьків. Допоможе ознайомити з поняттям "Булінгу", його видами та рольовою структурою шкільного насильства. Інформативними також стануть поради як виявити та захиститися від цькувань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

СТОП – Булінг!

Номер слайду 2

Булінг – це агресивна поведінка щодо окремої особи або групи, з метою приниження, домінування, фізичного чи психологічного самоствердження.

Номер слайду 3

Форми булінгу: Фізичний булінг – штовхання, підніжка, зачіпання, бійки, стусани, ляпаси, «сканування тіла», нанесення тілесних ушкоджень, тощо.

Номер слайду 4

Економічний булінг- крадіжки, пошкодження чи знищення одягу та інших особистих речей жертви, вимагання грошей тощо.

Номер слайду 5

Психологічний булінг – принизливі погляди, жести, образливі рухи тіла, міміки обличчя, поширення образливих чуток, ізоляція, ігнорування, погрози, жарти, маніпуляції, шантаж тощо

Номер слайду 6

Сексуальний булінг – прізвиська, образи, принизливі погляди, жести, образливі рухи тіла сексуального характеру, зйомки у переодягальнях, поширення образливих чуток,сексуальні погрози, брутальні жарти тощо.

Номер слайду 7

Кібербулінг – приниження за допомогою мобільних телефонів, інтернету, інших електронних пристроїв (пересилка неоднозначних фото, обзивання по телефону, знімання на відео бійок чи принижень і викладання відео у мережу інтернет, цькування через соціальні мережі).

Номер слайду 8

Булінг включає чотири головні компоненти: - це агресивна і негативна поведінка; - здійснюється регулярно; - відбувається у відносинах, учасники яких мають неоднакову владу; - ця поведінка є навмисною.

Номер слайду 9

У булінгу бере участь три групи дітей: СпостерігачіАгресор. Жертва

Номер слайду 10

Як зрозуміти, що дитина є жертвою булінгу- Відсутність контакту з однолітками: немає друзів, зідзвонювань, не ведеться переписка у соцмережах, похід до школи і повернення звідти наодинці, немає у кого запитати домашнє завдання.- Психосоматичні ознаки: часті хвороби, наприклад, ломота в тілі, болі в животі, вірусні інфекції.- Обмальовані руки або специфічні малюнки на полях у зошиті.- Бажання іти до школи іншою дорогою, аніж та, якою йдуть усі інші діти.

Номер слайду 11

- Діти, які страждають від булінгу, можуть не хотіти йти до школи або ж можуть плакати, вигадувати хворобу у шкільні дні.- Вони не беруть участь у спільній класній діяльності, соціальних заходах.- Часто у дитини змінюється поведінка: вона усамітнюється, поводить себе незвичайно. - Дитина починає губити гроші або речі, приходить додому у порваному одязі чи з поламаними речами. Коли ви її запитуєте, що трапилося - не можуть реалістичо пояснити.- Може почати говорити про те, що кине школу, пропускає заходи, в яких приймають участь інші учні.

Номер слайду 12

Що робити, якщо дитина потерпає від булінгу ?1. Зібрати докази цькування. Найважливішими є показання свідків, а також відео та аудіозаписи булінгу. Це все матиме значення як доказова база.2. Звернутися до класного керівника: розповісти, що відбувається, хто це робить, у який спосіб та іншу додаткову інформацію. На це мають відреагувати в навчальному закладі.3. Написати заяву на ім’я директора навчального закладу.4. Якщо адміністрація школи проблему не розв’язує – звернутися в поліцію та написати заяву. До неї додати зібрані раніше докази.

Номер слайду 13

Правила для свідків. Якщо ви стали очевидцем булінгу чи кібербуллінгу, існує три типи правильної поведінки:1) виступити проти булера (дати йому зрозуміти, що такі його дії оцінюються вами негативно).2) підтримати жертву (особисто чи в публічному віртуальному просторі висловити думку про те, що кібер-булінг – це погано, цим Ви надаєте емоційну підтримку, так необхідну жертві).3) повідомити дорослим про факт некоректної поведінки в кібер-просторі.

Номер слайду 14

- За булінг, вчинений дітьми до 16-ти років, відповідатимуть батьки або опікуни. - За приховування булінгу — адміністрація школи або іншого навчального закладу. - За перший випадок булінгу від 850 до 1700 гривень штрафу або громадські роботи на термін від 20 до 40 годин. - За повторне цькування або булінг групою осіб від 1700 до 3400 гривень штрафу або громадські роботи терміном від 40 до 60 годин. - За приховування випадків булінгу педагогами від 850 до 1700 гривень штрафу або виправні роботи на термін до 1 місяця з відрахуванням до 20% заробітку. Відповідальність за булінг

Номер слайду 15

Почувайтеся безпечно в мережі, використовуючи наведені нижче поради щодо запобігання залякуванню:- Не публікуйте в мережі особисту інформацію.- Нікому не повідомляйте свої паролі.- Обдумуйте свої висловлювання, перш ніж публікувати їх у мережі.- Поважайте погляди інших користувачів. Те, що ви з кимсь не погоджуєтесь, не дає вам права бути грубим або ображати інших. Періодично шукайте відомості про себе в Google. Ви зможете побачити в мережі інформацію про себе, яка доступна іншим, а також змінити те, що вам не сподобається.

Номер слайду 16

Пам’ятка для жертви булінгу:- Не протиставляй себе колективу. Намагайся бути доброзичливою людиною, навіть із агресивно налаштованими до тебе членами колективу.- Не принижуй інших: не обзивайся, не дерись, не погрожуй.- Захищайся: твердо, не переходячи в атаку, не дозволяй принижувати себе, показуй, що можеш постояти за себе.- Наберись терпіння: те, що відбулося, не триватиме довго.- Розбирайся у причинах, але не займайся самоедством, самознищенням, не звинувачуй себе ні в чому.- Говори впевнено, але тактовно, коли розмовляєш із булером, стій прямо, поводься спокійно, не бійся, не кричи та тим більше не счиняй бійку.- Кажи «НІ» і не почувай себе винним.- Шукай підтримки у працівників школи, друзів, батьків. Вони допоможуть тобі вистояти.- Не мовчи! Розповідай про знущання та насильство над собою. Це допоможе швидше припинити протиправні дії.- Звертайся до компетентних органів, що мають захищати твої права, отримуй інформацію щодо власного захисту.

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Гончарук Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Хандрук Ліна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додав(-ла)
Ваків Христина
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
23 листопада 2020
Переглядів
644
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку