Актуальність досвіду. Арт- терапія- терапія мистецтвом- відносно новий метод психотерапії. Основна її мета полягає в гармонізації розвитку особистості через розвиток здатності самовираження і самопізнання, розкриття своїх здібностей, зокрема і вокальних. Лише на цьому грунті можливий творчо- музичний розвиток особистості школяра.
Здоров’язбережувальне середовище на уроках музичного мистецтва. Тривалість застосування ТЗН відповідно до гігієнічних умов. Сприятливий психологічний клімат на уроціВикористання ігрових технологій. Дихальна гімнастика О. М. СтрельниковоїВиди арт- терапіїІндивідуальні, парні, групові види робіт. Раціональна зміна видів діяльності. Організація навчання в режимі « дихальних вправ».
За активної форми арт-терапії школяр сам створює продукти творчості: малюнки, картинки, оповідання, колажі, бере активну участь у театральних та музичних виставах тощо. Надзвичайно важливо навчити дитину пізнавати саму себе, бачити прекрасне, сприймати навколишній світ, правильно висловлювати свої думки.
Висновок. Музикотерапія- один з найбільш ефективних методів лікування арт-терапії. Використовуючи її,можна лікувати людину і від душевних мук,і від фізичного болю. Приємні емоції,що спонукаються мелодіями,тонізують центральну нервову систему,стимулюють дихання і кровообіг. Спів-важливий метод активної музикотерапії. Усі методи арт-терапії поєдную для того,щоб якнайкраще розвинути вокал своїх вихованців.