Урок з використанням медіаграмотності "Космічна подорож"

Про матеріал
Урок музичного мистецтва "Космічна подорож"для 2 класу з використанням медіаграмотності
Перегляд файлу

Відкритий урок

Тема уроку: Космічна подорож

Мета уроку: познайомити учнів з терміном електронна музика; продовжувати

ознайомлювати учнів з особливостями та властивостями музичної мови;

розвивати емоційну сферу учнів, уміння розрізняти настрої музики; виховувати в

учнів культуру слухання музики та зацікавленість нею.

                                                                             Хід уроку

І Організаційний момент

Привітання з учнями

ІІ Актуалізація опорних знань

  • Діти чи подобається вам подорожувати?
  • На чому ви подорожували?
  • І так, я називаю місця, і ви плещите в долоні, якщо я називаю правильно.
  • Потяг
  • Велосипед
  • Літак
  • Автобус
  • Ракета

ІІІ. Мотивація учбової діяльності

1.Сьогодні на уроці ми продовжуємо свою мандрівку, та вирушаємо до космічної подорожі. Тому, що люди з  давних давен  мріяли про польоти до зірок. І сьогодні ми вирушимо до Місяця.

Для того щоб стати справжнім космонавтом, потрібно бути здоровим, витривалим, сміливим і спортивним та знати правила поведінки під час польоту.

Які правила космонавти повинні знати під час своєї роботи у групах.

  • А ви хочете полетіти у космос?
  • А на чому ми можемо полетіти у космос?

Але щоб до космосу злітати,

потрібно ракету сконструювати.

Що ми зараз з вами і зробимо. На столі для кожного екіпажу знаходиться конверт з деталями ракети.

2. Гра «Пазл»

  • Ракети готові?
  • Перевіримо, чи всі системи космічного корабля працюють?

Перевіримо паливо: СССССС

Закриваємо люки: ШШШШ

Перевіримо радіозв’язок: УУУУУ

Включаємо двигун: РРРР

Сіли ми у зореліт

Відправляємось в політ

5 4 3 2 1 пуск

 

Наша уява   перенесла нас у далекий космічний світ, на незвідану планету. Художник за допомогою пензля та кольорів .

  • А за допомогою чого це робить композитор?

 Так, правильно, за допомогою музичних звуків або нот

  • Скільки нот ви знаєте?
  • Які назви?
  • Яку зовнішність мають нотки?
  • Яка назва найдовшої ноти?
  • Яка назва найкоротшої ноти?
  • А як композитор створює музичні твори?

І сьогодні ми з вами прослухаємо космічну музику. Яку виконують на  синтезаторі, який може імітувати всі звуки.

3. Слухання музики

  • Який  настрій твору?
  • Що ви уявили під час слухання музики?
  • Як звучала мелодія? Плавна чи стрибкоподібна?

Виберіть слова, які характеризують  звучання мелодії


Прозоре

Ніжне

Світле

Плавне

Бурхливе

Урочисте

Рішуче

Яскрава


 

4. Фізкультхвилинка

Давайте ви трішечки відпочинете  і під космічну музику виконаєте фізкультхвилинку

5. Робота з ноутбуком

Зверніть будь ласка увагу на дошку, ви бачите  картинки космічного корабля. Вам потрібно дізнатися чи дійсно він існує насправді.  Кожен екіпаж отримує компьютер  для того, щоб перевірити інформацію про космічний корабель. Чи це правда чи вигадка. Але перед тим, як ми розпочнемо роботу повторимо правила поведінки та техніку безпеки при роботі з комп’ютером.

Щоб з комп’ютером дружити

Треба правила учити.

Не шуміти, не ходити,

Тільки тихо говорити.

Руки чистими тримати,

Сухо-сухо витирати

Кнопки на клавіатурі

Не потрібно натискати

Слухай вчителя уважно

І виконуй все, що скаже

Тільки так знання здобути

Допоможе друг – комп’ютер!

6. Відгадай загадку (Інструменти) той хто відгадує отримує назву планети.

7. Гра «Парад планет»

Кожна планета отримує інструмент під час читання вірша і буде утворювати звуки цієї планети

Всі планети стали в ряд,
Починається парад!
Раз – Меркурій-мандрівник,
Два – Венера, ясний лик.
Три – Земля вітає нас,
А чотири – красень Марс.
П’ять – Юпітер, шість – Сатурн,
Сім – Уран, за ним – Нептун.
Вісім сонячних планет
Поспішають на бенкет.
Був Плутон завжди дев’ятим,
Не беруть його на свято!
Він найменшим уродився
І до карликів прибився.

8. Споглядання м/ф «Майлз з іншої планети»

Хочу познайомити з героєм іншої планети  Майлзом, подивитись, чим він займається, хто його рідні, яке його життя на іншій планеті.
 

9. Вокально-хорова робота

О.Янушкевич, М.Ясакова «Весняні котики», підручник (с.84)

Виконайте пісню «Весняні котики» з танцювальними рухами

10. Робота в робочому зошиті.

Позначте електронні музичні інструменти.

Позначте ілюстрації, які підходять до музичних творів, поясніть свій вибір.

Відгадайте загадку та розмалюйте відповідь.

ІV. Підсумок уроку, рефлексія

Запитання учням:

  • Яким ви уявляєте космос?
  • Чи підходять електронні інструменти для зображення космосу?
  • Яка музика називається електронною?
  • Які картини ви уявили під час звучання музичних творів?

 

 

 

docx
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
249
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку