вчитель-логопед Роман Ірина Серг ївна
АРТИКУЛЯЦІЙНІ ВПРАВИ Є ВАЖЛИВИМ ІНСТРУМЕНТОМ ДЛЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ.
ОСЬ КІЛЬКА ПОРАД І ВПРАВ ВІД ЛОГОПЕДА, ЯКІ МОЖУТЬ ДОПОМОГТИ У ПОКРАЩЕННІ ВИМОВИ.
ЗАГАЛЬНІ ПОРАДИ:
РЕГУЛЯРНІСТЬ: ПРОВОДЬТЕ ВПРАВИ ЩОДНЯ, НАВІТЬ ЯКЩО ЦЕ ВСЬОГО КІЛЬКА ХВИЛИН. ПОСТІЙНА ПРАКТИКА ДАЄ КРАЩІ РЕЗУЛЬТАТИ.
ГРАЙТЕ: ДІТИ КРАЩЕ СПРИЙМАЮТЬ ВПРАВИ, ЯКЩО ЇХ ПОДАТИ У ФОРМІ ГРИ АБО ЗАНЯТТЯ, ЩО ВИКЛИКАЄ ІНТЕРЕС.
СТИМУЛЮВАННЯ: ПОЗИТИВНЕ ПІДКРІПЛЕННЯ У ВИГЛЯДІ ПОХВАЛИ АБО МАЛЕНЬКОГО ЗАОХОЧЕННЯ МОТИВУЄ ДИТИНУ ДО ПОДАЛЬШОЇ РОБОТИ.
ЗАЛУЧЕННЯ ВІЗУАЛЬНИХ ТА СЛУХОВИХ ЗАСОБІВ: ВИКОРИСТОВУЙТЕ КАРТИНКИ, ЗВУКИ ТА МУЗИКУ ДЛЯ ЗАЦІКАВЛЕННЯ ДИТИНИ.
РЕКОМЕНДАЦІЇ:
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД:
ПАМ’ЯТАЙТЕ, ЩО КОЖНА ДИТИНА УНІКАЛЬНА. АДАПТУЙТЕ ВПРАВИ ВІДПОВІДНО ДО ПОТРЕБ ТА
МОЖЛИВОСТЕЙ ДИТИНИ.
СПІВПРАЦЯ З ФАХІВЦЕМ: ЯКЩО У ВАС Є СУМНІВИ ЩОДО ТЕХНІКИ ВИКОНАННЯ
ВПРАВ АБО ПРОГРЕСУ ДИТИНИ,
ЗВЕРНІТЬСЯ ДО ЛОГОПЕДА ДЛЯ ОТРИМАННЯ ДОДАТКОВИХ
РЕКОМЕНДАЦІЙ.
РЕГУЛЯРНА ПРАКТИКА ТА ПОЗИТИВНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ДОПОМОЖУТЬ ДИТИНІ ЗНАЧНО ПОКРАЩИТИ ЇЇ АРТИКУЛЯЦІЙНІ НАВИЧКИ.
вчитель-логопед Роман Ірина Серг ївна
Вправа «Млинець» Вправа «М симо т сто» Вправа «Лопатка»
Вправа «Чашка» Вправа «Грибок» Вправа «Гармошка»
Вправа «Голочка» Вправа «Кицька» Вправа «Чистимо зубки»
Вправа «Маляр» Вправа «Гойдалка» Вправа «Гор шки»
Вправа «Годинник» Вправа «Смачне варення» Вправа «Дятел»
Вправа «Індик» Вправа «Коник»