КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДЛЯ 7 КЛАСУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ

Про матеріал
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ з розвитку мовлення, складене за ПРОГРАМОЮ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ «РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ» ДЛЯ УЧНІВ 5-9 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ К, 2022. (Хайдарова О.С., Блеч Г.О.)
Перегляд файлу

                                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                       КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

розвитку мовлення

7 клас  (інклюзивна форма навчання),

складене  за ПРОГРАМОЮ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ

«РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ»

ДЛЯ УЧНІВ 5-9 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ

К, 2022. (Хайдарова О.С., Блеч Г.О.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст корекційно-розвиткових занять

К-сть год.

Дата

Примітки

1.

Повторення вивченого матеріалу.

Поняття про слово. Значення слова (означає назви предмета, дії, ознаки тощо).

 

 

 

2.

Будова слова. Корінь слова, закінчення (практично).

 

 

 

3.

Спільнокореневі слова. Ненаголошені голосні в корені слова.

 

 

 

4.

Речення розповідні, питальні. Розділові знаки

в кінці цих речень.

 

 

 

5.

Мовленнєвий розвиток.

Відомості про мовлення. Загальне уявлення про мовлення як діяльність. Види мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письмо), їх особливості.

 

 

 

6.

Мовлення як основний засіб спілкування.

Різновиди мовленнєвого спілкування: усне й письмове, монологічне й діалогічне.

 

 

 

7.

Культура мовлення і спілкування.

Особливості національного мовленнєвого

етикету.

 

 

 

8.

Найпростіші українські формули мовленнєвого етикету (вітання, прощання, прохання). Українські форми звертання до дітей і дорослих (Марійко, Іванку, Катерино Петрівно, Петре Григоровичу).

 

 

 

9.

Аудіювання (слухання-розуміння).

Слухання-розуміння текстів різного типу (розповідь, опис, зокрема опис окремих предметів тощо); різних жанрів мовлення (казка, загадка, прислів’я, приказка, легенда, вірш, оповідання).

 

 

 

10.

Говоріння.

Переказ тексту за поданим планом. Вибірковий переказ.

 

 

 

11.

Діалогічне мовлення. Діалог, його розігрування відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної із життєвим досвідом учнів (діалог етикетного характеру, діалог-розпитування, діалоги за поданим початком, малюнком).

 

 

 

12.

Монологічне мовлення (самостійне висловлювання). Конструювання висловлювань: опис (предметів, людей, явищ природи); повідомлення про діяльність;

висловлення прохання, побажання.

 

 

 

13.

Розповідь (про події, що відбулися, особисті враження) за питаннями, за серією малюнків тощо.

 

 

 

14.

Читання. Читання мовчки (розуміння, запам’ятовування) текстів.

 

 

 

15.

Робота з книжкою: виділення слів, частин змісту в тексті.

 

 

 

16.

Читання вголос. Виразність читання.

 

 

 

17.

Писемне мовлення.

Написання під диктування речень і текстів.

 

 

 

18.

Складання речень за запитаннями, малюнками, на тему.

 

 

 

19.

Речення з правильним і неправильним порядком слів (деформоване речення).

 

 

 

20.

Знання про мову. Мовні вміння.

Мова і мовлення. Мова як засіб спілкування. Рідна, державна та інші мови.

 

 

 

21.

Звуки і букви. Алфавіт.

Голосні й приголосні звуки. Приголосні тверді

й м'які, дзвінкі й глухі; вимова звуків, що

позначаються буквами ґ і г.

 

 

 

22.

Алфавіт (абетка, азбука). Співвідношення звуків і букв.

 

 

 

23.

Використання алфавіту під час роботи зі словником.

 

 

 

24.

Вимова наголошених і ненаголошених голосних.

 

 

 

25.

Слово.

Лексичне значення слова.

Групи слів за значенням: синоніми, антоніми.

 

 

 

26.

Будова слова. Префікс, корінь слова, суфікс,

закінчення, – частини слова.

 

 

 

27.

Розрізнення префікса і прийменника (практично).

 

 

 

28.

Спільнокореневі слова.

 

 

 

29.

Частини мови.

Ознайомлення зі словами, що означають назви предметів: розпізнавання слів за питаннями хто? що?

 

 

 

30.

Ознайомлення зі словами, що означають ознаки предметів: розпізнавання слів за питаннями який? яка? яке?

 

 

 

31.

Ознайомлення зі словами, що означають дію.

Називання дій за питаннями: що робить? що

роблять?

 

 

 

32.

Речення, словосполучення.

Відмінність словосполучення від слова й речення. Головне й залежне слово в словосполученні.

 

 

 

33.

Головні та другорядні члени речення (без вживання термінології, практично).

 

 

 

34.

Встановлення зв’язку між словами в реченнях

(за допомогою запитань).

 

 

 

35.

Побудова слів за поданими словами (головними та другорядними членами речення) з використанням ілюстрацій, сюжетних малюнків, предметів).

 

 

 

36.

Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, окличні.

 

 

 

37.

Розділові знаки в кінці речень.

 

 

 

38.

Інтонування речень, різних за метою висловлювання.

 

 

 

39.

Складання різних за метою висловлювання речень на задану тему.

 

 

 

40.

Текст. Заголовок тексту.

 

 

 

41.

Поділ тексту на абзаци.

 

 

 

42.

Відновлення текстів із деформованою будовою.

 

 

 

43.

Поділ текстів на логічно завершені частини за даним планом.

 

 

 

44.

Складання простого плану тексту.

 

 

 

45.

Тексти різних типів: розповідь, опис.

 

 

 

46.

Підпис листівки (поздоровлення рідним, друзям). Адреса на конверті (листівці).

 

 

 

47.

Повторення та закріплення вивченого за рік.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
22 серпня
Переглядів
1596
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку