Артистичні методи як спосіб розвитку мовленнєвих навичок учнів під час вивчення Христових притч на уроках християнської етики у 6 класі

Про матеріал
Герої притч інколи нагадують і наше життя. Тому важливо вміти аналізувати їхні манери поведінки, риси характеру. Цьому найкраще сприяють артистичні методи. Адже таким чином реалізується і мовленнєва компетентність на уроці християнської етики.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Артистичні методи як спосіб розвитку мовленнєвих навичок учнів під час вивчення Христових притч на уроках християнської етики у 6 класі.

Номер слайду 2

БІБЛІЙНИЙ ТЕАТРКрок 1. Учні об'єднуються у невеликі групи. Крок 2. Кожна група готує сценарій притчіКрок 3. Презентація роботи має три частини. Сценка на основі притчіПритча у житті сучасників. Бесіда з глядачами про мораль притчі

Номер слайду 3

КЛУБ ІНТЕЛЕКТУАЛІВКрок 1. Клас об'єднується у чотири групи. Крок 2. Кожна група виконує певний вид занять. І група готує пантоміму притчіІІ група готує життєву історію, що пов'язана з притчеюІІІ група готує поради однокласникам. IV група наводить приклади з художніх творів, мистецтва

Номер слайду 4

ТЕЛЕФОННА РОЗМОВАКрок 1. Один учень обирає роль біблійного героя, другий – сучасника. Крок 2. Біблійний герой і сучасник спілкуються як свідки біблійної подіїКрок 3. Біблійний герой акцентує, яке значення ця подія може мати для сучасності, а сучасник міркує, у яких життєвих моментах вона буде важливою.

Номер слайду 5

МАНДРИ У КРАЇНУ ПРИТЧКрок 1. Учні об'єднуються у трійки і розходяться по всьому класіКрок 2. Кожна трійка задумує собі притчу. Крок 3. Один учень (мандрівник) по черзі підходить до кожної трійки. Йому описують умови життя, а він відгадує, у яку притчу потрапив.

pptx
Додав(-ла)
Skolozdra Roman
Додано
3 січня 2021
Переглядів
471
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку