Презентація до уроку з християнської етики для учнів 6 класу. Тема уроку: "Світло для світу".

Про матеріал
Розробка уроку з християнської етики для 6 класу "Світло для світу". Мета: ознайомити учнів із притчею Ісуса Христа "Про свічку і свічник", поняттям «приклад», «ідеал для наслідування», «світло»; допомогти учням усвідомити суть ключового вірша із Біблії «Я є Світло для світу.» (Ів. 8:12).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Світло для світу

Номер слайду 2

Ключовий вірш із Біблії «Я є Світло для світу» (Ів. 8:12)

Номер слайду 3

Біблійна історія. Свічка та свічник Одного разу, побачивши багато людей, вийшов Ісус на гору. Іпідійшли до нього його учні, а він почав навчати їх: Ви – світло світу. Не може сховатися місто, що лежить на верху гори. І, не запалюють світла та не ставлять його під посудиною, лише на свічник, і воно світить усім у хаті. Так нехай світить перед людьми ваше світло, щоб вони, бачивши ваші добрі вчинки, прославляли вашого Отця, що на небі” (Мт. 5:13-16)

Номер слайду 4

Поміркуй. З чим Xристос порівняв апостолів?Яке завдання дав Ісус Xристос своїм апостолам?

Номер слайду 5

Правдивим Світлом для світу був і є Господь наш Ісус Xристос. Спаситель прийшов на землю, щоб Спрямувати людей на правильне справедливе життя згідно з Божим законом.

Номер слайду 6

Повчальні оповідання. Бруно Ферреро. Де сходяться небо з землею. У старовинній книзі два монахи прочитали, що на краю світа є таке місце, де сходяться небо з землею. І вони вирішили відшукати це місце, давши обіцянку, що не повернуться доти, доки не знайдуть його. Мандруючи по світу, вони наражалися на безліч небезпек, витримували спеку і холод, терпіли страшні злигодні, які часто супроводжують паломництво. Долали тисячі перешкод, які спроможні були відвернути людину від мети. Та все-таки монахи витримали. Вони знали, що в тому місці, яке вони шукали, мають бути двері, і достатньо лиш постукати, щоб побачити Бога назирці. Знайшли двері. І, не роздумуючи й миті, зі щемом у серці постукали. Двері повільно відчинилися. Стривожені, монахи увійшли й ... опинилися у власній келії монастиря.

Номер слайду 7

Уперше вирішили відправити малого Максима на канікули в табір відпочинку. Серце у хлопчика, звичайно, щеміло, адже вперше – без батьків, тож як воно буде? Керівники групи заспокоїли батьків: „Все буде о’кей!” Максим знав, що вони перебуватимуть на службі в храмі, проїдуть по місту з екскурсією. Він приготував блокнот для записів, узяв із собою улюблену іконку. Та занадто крутими виявилися його нові товариші у таборі. Вирвавшись з-під батьківського контролю, підлітки поспішали пожити без „вуздечок” і напучувань. Максим був серед них найменшим і найсовіснішим. У храмі він почув непристойну лайку. Злякано подивився на хлопців: „Не можна лаятися в храмі, гріх це...” Старші зареготали, боляче дали щигля Максимові по лобі. Він розгубився, адже хлопці віруючі, як же можна... Знову став переконувати: „Мама сказала, хто в церкві лається, того обов’язково покарає Бог”. Знову запотиличники. * * *

Номер слайду 8

Максим відійшов набік, а коли збуджена юрба вивалила з храму, затримався біля свічної скрині. Впала йому у вічі іконка – Божа Матір з Немовлям. Максим купив іконку. Голодні підлітки чекали. Максим їх затримував. Вони облаяли хлопчика брудними словами, пригрозили: дочекаєшся!У кімнаті, де вони зупинилися, Максим поставив ікону на тумбоч- ку. Здоровий лобур простягнув до неї руку, та не встиг. Максим стрімко схопив іконку, сховав за пазуху. „З ким сперечаєшся?” – понісся лобур, насуваючись на худеньку постать Максима всією своєю масою. „Іконка моя, я мамі купив, не чіпай”. – „Пішов ти...” – він бив Максима по-дорослому. По голові, „смачно” лаючись. Ніхто не крикнув, не жахнувся, що б’є меншого. Ні, вони „підключилися до справи”. Тоді Максим ліг на живіт, на іконочку: „Не віддам”.…Максим отямився у лікарні. „Тримайся, друже, - просив лікар, - буде трохи боляче...” Стиснувши зуби, перетерпів і це. А коли після операції до палати зайшла заплакана мати, намацав на грудях зім’яту іконку і сказав: „Це тобі, матусю. Я її не віддав...”

Номер слайду 9

Поміркуй Яку роль відіграє світло у нашому житті? Яка існує різниця між світлом фізичним і Світлом духовним? Хто є Світлом для нас? Чому слова Христа, звернені до апостолів в євангельській історії «Свічка і свічник», одночасно стосуються кожного християнина? Чи можемо ми бути світлом для світу? Що для цього потрібно робити? Чому місце, де сходяться небо з землею, виявилось для монахів-шукачів їхньою ж келією? Чи можна назвати вчинок Максимка світлом для світу? Чому?

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Чи зможемо пронести через життя Боже Світло Наша молодь, школярі є надією України, їм належить будувати майбутнє держави. Господь також сподівається на юних, у гарячій любові вірить, що дедалі менше буде серед нас таких жорстоких безбожників, як підлітки із табору, і множитиметься число вірних, готових нести світло світу. Ми маємо великий обов’язок служити іншим.

Номер слайду 12

Протягом останніх років Свого життя Ісус навчав, робив чуда, воскрешав, не боявся злоби людей, а творив волю Небес -ного Отця. За прикладом Ісуса ми повинні робити добрі вчинки, допомагати тим, хто потребує нашої підтримки, сумлінно виконувати свої обов’язки перед близькими, країною і Господом. Любити тих, хто нас любить і хто нас ображає. Любити так, як полюбив нас Всевишній Отець. І тоді насправді будемо тим світлом, яке світить усім, прославляючи добро і милосердя Господнє.

Номер слайду 13

Повчальне оповідання. Бруно Ферреро. Де живе Бог?Одного разу до священика завітали гості. Вони довго веселилися, аж раптом господар запитав: „Де живе Бог?” Ті засміялися і відповіли: „Що за дивне запитання? Чи ж Всесвіт не є повний Його слави?” Але священика не задовольнила така відповідь. Він похитав головою і сказав: „Бог живе там, куди ми дозволимо йому ввійти”.І це є найважливіше у нашому житті – доз- волити Богові увійти, а тоді вже іти з Ним. „Стою при дверях і стукаю”, - каже Господь у Біблії. Чи відчинимо Йому сьогодні двері своїх сердець?

Номер слайду 14

Ми завжди повинні нести іншим світло любові й доброти

pptx
Пов’язані теми
Етика, 6 клас, Розробки уроків
Додано
9 січня 2021
Переглядів
5835
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку