Характеристика
діяльності у міжатестаційний період
асистента вчителя
ПІП
ПІП працює в закладі на посаді асистента вчителя з (якого року).
За період роботи зарекомендувала себе компетентним асистентом учителя та досвідченим керівником методичного об’єднання асистентів учителів. Веде власний блог та блог асистентів учителів закладу.
ПІП належним чином забезпечує соціально-педагогічний супровід дітей з ООП, сприяє виконанню навчальних, виховних, соціально-адаптаційних заходів, допомагає дітям у виконанні навчальних завдань, залучає учнів до різних видів навчальної діяльності; у складі групи фахівців бере участь у розробці та виконанні ІПР дітей з ООП; адаптує навчальні матеріали з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з ООП; надає допомогу учням з ООП в організації робочого місця; проводить спостереження за дітьми з метою вивчення їх індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб учнів. На уроках допомагає концентрувати увагу, сприяє формуванню саморегуляції та самоконтролю учнів; співпрацює з фахівцями, які безпосередньо працюють з дітьми з ООП та приймають участь у розробленні ІПР. Забезпечує здорові та безпечні умови навчання, виховання та праці. Веде відповідну педагогічну документацію. ІП стимулює розвиток соціальної активності дітей, сприяє виявленню та розкриттю їхніх здібностей, талантів, обдарувань шляхом їх участі в науковій, технічній, художній творчості. Створює навчально-виховні ситуації, ситуації оптимізму та впевненості у своїх силах і майбутньому.
Бере активну участь у шкільному методичному об'єднанні асистентів учителів. До своєї роботи ставиться відповідально та творчо. Ділиться досвідом своєї роботи з іншими асистентами закладу.
У 2019/2020 н. р. асистент учителя спільно з вчителем провела відкритий урок з математики для слухачів ВАНО та організувала виставку творчих робіт дітей з ООП.
У 2020/2021 н. р. долучилась до проведення Тижня інклюзивної освіти. Протягом Тижня були проведені години спілкування «Мені це потрібно , адже я такий, як ти», продемонстровано мультфільм, створений учнями з ООП «Ми – супер герої» та відеофільм «Дивись на нас, як на рівних», проведено майстер класи з пісочної терапії, полімерної глини, організовано виставку робіт дітей з ООП «Наші таланти» , організовано проведення заняття по сенсорній інтеграції з учнями з ООП та тренінг з батьками дітей з ООП «Вчимось жити з дітьми», проведений майстер клас для дітей з ООП з виготовлення листівки до Дня святого Валентина. Проведені відкриті уроки на тему: «Письмове множення та ділення багатоцифрових чисел», « Повторення вивченого про дієслово» та виховний захід «Україна - моя Батьківщина»
ПІП постійно підвищує свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру ,поширює власний педагогічний досвід на освітніх платформах «На Урок» та «Всеосвіта». Нагороджена подякою за поповнення бібліотеки освітньої платформи «На урок» авторськими розробками (5 розробок), грамотою за активне поширення власного педагогічного досвіду серед спільноти освітян України (10 розробок) та грамотою за участь у формуванні освітнього простору бібліотеки авторських розробок для вчителів (15 розробок). Також нагороджена 2 дипломами учасника конкурсу навчальних розробок «Фантастична п'ятірка» (за жовтень та листопад 2020 р.)
Публікації на освітньому проекті «На урок»: «Поговоримо про інклюзію. З досвіду роботи асистента вчителя.», сценарії «В Європу з Україною у серці», «Інклюзивна освіта для дітей з ООП», презентація для дітей початкових класів «День української мови та писемності», «Комплекс вправ для розвитку дрібної моторики рук», виховний захід для учнів початкових класів «Україна – моя Батьківщина» та на сайті «Всеосвіта» публікація методичної розробки : «Інклюзія: від теорії до практики».
У 2019 році пройшла курси для асистентів вчителів початкових класів на базі ВАНО та у 2020 р. для асистентів учителів середньої та старшої школи. ІП підвищує свою кваліфікацію і на освітніх платформах «Prometeus» та «Едера». На освітній платформі «Prometeus» пройшла такі курси: «Діалог та медіація: шлях до порозуміння », «Протидія та попередження булінгу в закладах освіти», «Захист прав людей з інвалідністю», «Дизайн мислення в школі», «Освітні інструменти критичного мислення», «Стартуємо до успішної школи» з циклу онлайн –курсів «30 кроків до Нової української школи: навчаємо громадянина» та платформі «EdEra»: «Академічна доброчесність», «Домедична допомога», «Участь батьків в організації інклюзивного навчання», «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами», «Як навчати супер героїв», «Про дистанційний та змішаний форми навчання» для педагогів та керівників шкіл». Прослухала та здобула свідоцтва підвищення кваліфікації під час різноманітних вебінарів на освітній проектах «На урок» та «Всеосвіта», зокрема «Особливості дистанційного навчання дітей з ООП», «Корекційні методики роботи з дітьми з розладами мовлення та опорно-рухового апарату», «Онлайн-сервіси для організації дистанційного та змішаного навчання дітей із ООП», «Формування комунікативних навичок у дітей з ООП», «Співпраця вчителя з батьками дитини з ООП»; взяла участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Інклюзивна овсіта: досвід та перспективи».
ПІП дотримується педагогічної етики, поважає особистість кожної дитини, захищає від будь-яких форм фізичного або психічного насильства. Користується повагою та авторитетом серед батьків, учнів та колег.
Директор закладу _______________ ________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
М.П.
З характеристикою ознайомлена : _________________ __________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
" " 2021 р.