РОБОТА
на державну підсумкову атестацію
з математики за курс базової середньої освіти
учня (учениці) 9 класу
_____________________________________________________
( прізвище, ім’я, по батькові у формі родового відмінка)
ВАРІАНТ -1
Частина перша
Завдання 1.1.-1.12. мають по чотири варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначте її. Правильну відповідь позначте так: Х
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
А |
Б |
В |
Г |
1.1 |
|
|
|
|
1.5 |
|
|
|
|
1.9 |
|
|
|
|
||
1.2. |
|
|
|
|
1.6. |
|
|
|
|
1.10. |
|
|
|
|
||
1.3. |
|
|
|
|
1.7. |
|
|
|
|
1.11. |
|
|
|
|
||
1.4. |
|
|
|
|
1.8. |
|
|
|
|
1.12. |
|
|
|
|
1.1.Знайдіть корінь рівняння
А) -2 Б) 2 В) -32 Г) 32.
1.2. Чому дорівнює сума та добуток коренів квадратного рівняння х²-8х+11=0?
А) 8;-11 Б) -8;-11 В) -8;11 Г) 8;11.
1.3. Розв»яжіть нерівність -7х ≤ 2х+36.
А) Б) В) Г) .
1.4. У цеху працює 60 жінок, а чоловіків у а разів більше, ніж жінок. Запишіть вираз для обчислення кількості людей у цеху.
А) 60а+60 Б) 60а В) 60+а+60 Г) 60+а.
1.5. Який з дробів має зміст при будь-яких значеннях змінної a?
A) Б) В) Г) .
1.6. Укажіть функцію, графіком якої є парабола.
А) Б) В) Г) .
1.7. Знайдіть різницю арифметичної прогресії, якщо ,
А) -13 Б) -6,5 В) 3 Г) -3.
1.8. Яку цифру із запропонованих можна поставити замість зірочки у запис 154*, щоб утворене
число було кратним числу 3?
А) 1 Б) 2 В) 4 Г) 6.
1.9. У прямокутному трикутнику гострий кут дорівнює 60°, а радіус кола, описаного навколо цього трикутника, - 20см. Знайдіть катет, що лежить напроти кута 30°.
А) 10см Б) 20см В) см Г) см.
1.10. На відрізку МК позначено точку А так, що МА:АК=2:3. Знайдіть довжину відрізка МА, якщо
МК=25см.
А) 5см Б)15см В) 10см Г) 14см.
1.11. Знайдіть координати вектора , якщо ,
А) Б) В) Г) .
1.12. Один із кутів ромба дорівнює 72°. Знайдіть градусні міри кутів, які утворює сторона ромба з
його діагоналями.
А) 36° і 54° Б) 72° і 108° В) 36° і 90° Г) 72° і 18°.
Частина друга
Розв»яжіть завдання 2.1-2.4. та впишіть відповідь.
квадрата, описаного навколо цього кола.
2.1. |
|
|
2.3. |
|
2.2. |
|
2.4. |
|
Щоб виправити відповідь до завдань першої та другої частини, запишіть його номер у спеціально відведеній клітинці, а правильну, на Вашу думку, відповідь – у відповідному місці.
|
А |
Б |
В |
Г |
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
2. |
|
2. |
|
Частина третя
Завдання третьої частини атестаційної роботи виконайте на аркушах зі штампом школи. Розв»язання завдань 3.1.-3.3. повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження.
3.1. Турист проплив на моторному човні 36 км проти течії річки і повернувся назад на плоту. Знайдіть швидкість течії річки, якщо на плоту турист плив на 10 год. більше, ніж човном і власна швидкість човна на 15 км/год більша, ніж швидкість течії річки.
3.2. Розв»яжіть систему рівнянь
3.3. Доведіть, що чотирикутник з вершинами у точках А(8;-3), В(-2;-3), С(-2;6), Д(8;6) є прямокутником та знайдіть його площу.
РОБОТА
на державну підсумкову атестацію
з математики за курс базової середньої освіти
учня (учениці) 9 класу
_____________________________________________________
( прізвище, ім’я, по батькові у формі родового відмінка)
ВАРІАНТ -2
Частина перша
Завдання 1.1.-1.12. мають по чотири варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначте її. Правильну відповідь позначте так: Х
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
А |
Б |
В |
Г |
1.1 |
|
|
|
|
1.5 |
|
|
|
|
1.9 |
|
|
|
|
||
1.2. |
|
|
|
|
1.6. |
|
|
|
|
1.10. |
|
|
|
|
||
1.3. |
|
|
|
|
1.7. |
|
|
|
|
1.11. |
|
|
|
|
||
1.4. |
|
|
|
|
1.8. |
|
|
|
|
1.12. |
|
|
|
|
1.1. Знайдіть площу квадрата зі стороною м
А) м² Б) 3м В) м² Г) м.
А) -12 Б) 60 В) -60 Г) 6.
1.3. Подайте тричлен у вигляді квадрата двочлена
А) Б) В) Г).
1.4. Обчисліть
А) Б) В) Г) -48.
1.5. Виконайте ділення
А) Б) а-5 В) Г) .
1.6. Винесіть множник з під знака кореня
А) Б) В) Г) .
1.7. Яке з чисел є розв»язком нерівності
А) 2 Б) 4 В) 1 Г) -3.
1.8. Яка із запропонованих функцій зростає на проміжку
А) Б) В) Г) .
1.9. Периметр ромба дорівнює 52см, а одна із діагоналей - 24см. Знайти довжину іншої діагоналі.
А) 5см Б) 10см В) 12см Г) 13см.
1.10. Знайдіть суму внутрішніх кутів 22-кутника
А) 3600° Б) 3960° В) 360° Г) 3780° .
1.11. Знайдіть координати точки, симетричної точці (4;-5) відносно початку координат
А) (-4;-5) Б) (0;-5) В) (-4;5) Г) (4;0).
1.12. У прямокутному трикутнику АВС кут С дорівнює 90°, кут А - 60°, АС=10см. Знайдіть довжину
гіпотенузи трикутника АВС.
А) см Б) 5см В) 10см Г) 20см.
Частина друга
Розв»яжіть завдання 2.1-2.4. та впишіть відповідь.
2.1. Розв»яжіть рівнянння
2.2. Послідовність є геометричною прогресією. Знайдіть, якщо, .
2.3. Спростити вираз .
2.4. У рівнобічній трапеції гострий кут дорівнює 45°. Менша бічна сторона і менша основа трапеції –
по 6см. Знайдіть середню лінію трапеції.
2.1. |
|
|
2.3. |
|
2.2. |
|
2.4. |
|
Щоб виправити відповідь до завдань першої та другої частини, запишіть його номер у спеціально відведеній клітинці, а правильну, на Вашу думку, відповідь – у відповідному місці.
|
А |
Б |
В |
Г |
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
2. |
|
2. |
|
Частина третя
Завдання третьої частини атестаційної роботи виконайте на аркушах зі штампом школи. Розв»язання завдань 3.1.-3.3. повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження.
3.1. Тракторист мав зорати поле площею 180 га. Проте щодня він зорював на 2 га більше, ніж
планував, і закінчив роботу на 1 день раніше терміну. За скільки днів тракторист зорав поле?
3.2. Побудуйте графік функції
3.3. Основи прямокутної трапеції 10 см і 16 см, а діагональ ділить гострий кут навпіл. Знайдіть
площу трапеції.
РОБОТА
на державну підсумкову атестацію
з математики за курс базової середньої освіти
учня (учениці) 9 класу
_______________________________________________________
( прізвище, ім’я, по батькові у формі родового відмінка)
ВАРІАНТ -3
Частина перша
Завдання 1.1.-1.12. мають по чотири варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначте її. Правильну відповідь позначте так: Х
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
А |
Б |
В |
Г |
1.1 |
|
|
|
|
1.5 |
|
|
|
|
1.9 |
|
|
|
|
||
1.2. |
|
|
|
|
1.6. |
|
|
|
|
1.10. |
|
|
|
|
||
1.3. |
|
|
|
|
1.7. |
|
|
|
|
1.11. |
|
|
|
|
||
1.4. |
|
|
|
|
1.8. |
|
|
|
|
1.12. |
|
|
|
|
1.1. Чому дорівнює знаменник геометричної прогресії (), якщо
А) 2 Б) В) 6 Г) -6.
1.2. Знайдіть кількість цілих розв»язків нерівності -14< 5х-4 ≤1
А) 4 Б) 1 В) 3 Г) 2.
1.3. На скільки одиниць потрібно перемістити точку А(-4), щоб вона перейшла у точку В(5)?
А) 9 Б) 1 В) 0,5 Г)1,5.
1.4. Знайдіть корінь рівняння
А) Б) 1 В) 4 Г) 2.
1.5. Спростіть вираз
А) Б) В) Г) 3(а+4).
1.6. Розв»язком якої із систем є пара чисел (2;-1)?
А) Б) В) Г)
1.7. Першого дня Оля прочитала 40 сторінок книжки, що становить 0,8 того, що вона прочитала другого дня. Скільки сторінок Оля прочитала другого дня?
А) 50ст. Б) 32ст В) 90ст. Г) інша відповідь.
1.8. Укажіть менший з коренів рівняння
А) 1 Б) -5 В) -1 Г) 5.
1.9. Один із кутів рівнобедреного трикутника дорівнює 110°. Знайти кути трикутника.
А) 100°;100°;20° Б) 55°;55°;70° В) 110°;110°;40° Г) 35°;110°;35°.
1.10. У трикутнику АВС сторона АС=8см, АВ=6см і ВС=10см. Знайдіть косинус кута С трикутника
АВС.
А) 0,8 Б) 0 В) 0,6 Г) інша відповідь.
1.11. Обчисліть площу трапеції, у якої основи дорівнюють 6см і 14см, а висота – 3см.
А) 12см² Б) 30см² В) 120см² Г) 60см².
1.12. Знайдіть довжину вектора , якщо А(3;2), В(-1;-3).
А) 41 Б) 5 В) Г) .
Частина друга
Розв»яжіть завдання 2.1-2.4. та впишіть відповідь.
2.1. Подайте вираз у вигляді виразу, що не містить степеня з від»ємним показником.
2.2. Спростіть вираз
2.3. Розв»яжіть систему рівнянь .
2.4. Катет прямокутного трикутника відноситься до гіпотенузи як 3:5. Знайдіть периметр трикутника, якщо його другий катет дорівнює 16см.
2.1. |
|
|
2.3. |
|
2.2. |
|
2.4. |
|
Щоб виправити відповідь до завдань першої та другої частини, запишіть його номер у спеціально відведеній клітинці, а правильну, на Вашу думку, відповідь – у відповідному місці.
|
А |
Б |
В |
Г |
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
2. |
|
2. |
|
Частина третя
Завдання третьої частини атестаційної роботи виконайте на аркушах зі штампом школи. Розв»язання завдань 3.1.-3.3. повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження.
3.1. Одна бригада мала виготовити 120 деталей, а інша – 144 деталі. Перша бригада виготовляла щогодини на 4 деталі більще, ніж друга і працювала на 3 години менше за другу. Скільки деталей виготовляла кожна бригада за одну годину?
3.2. Знайдіть область визначення функції .
3.3. У паралелограмі гострий кут дорівнює 60°, а діагональ ділить тупий кут у відношенні 3:1. Обчисліть периметр паралелограма, якщо його менша діагональ дорівнює см.
РОБОТА
на державну підсумкову атестацію
з математики за курс базової середньої освіти
учня (учениці) 9 класу
_______________________________________________________
( прізвище, ім’я, по батькові у формі родового відмінка)
ВАРІАНТ -4
Частина перша
Завдання 1.1.-1.12. мають по чотири варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначте її. Правильну відповідь позначте так: Х
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
А |
Б |
В |
Г |
1.1 |
|
|
|
|
1.5 |
|
|
|
|
1.9 |
|
|
|
|
||
1.2. |
|
|
|
|
1.6. |
|
|
|
|
1.10. |
|
|
|
|
||
1.3. |
|
|
|
|
1.7. |
|
|
|
|
1.11. |
|
|
|
|
||
1.4. |
|
|
|
|
1.8. |
|
|
|
|
1.12. |
|
|
|
|
1.1. Виконайте дії .
А) -3,5 Б) 0,875 В) 3,5 Г) 4,5.
1.2. Знайдіть значення виразу .
А) 6 Б) 3 В) Г) .
1.3. Знайдіть значення функції , якщо значення аргумента дорівнює -2.
А) Б) В) 1 Г) .
1.4. Сплав містить 6% міді. Скільки кілограмів міді у сплаві масою 72кг.
А) 4,32кг Б) 43,2кг В) 2кг Г) 20кг.
1.5. Розв»яжіть рівняння .
А) -7;7 Б) немає коренів В) 7 Г) -7.
1.6.Серед дробів виберіть ті, що є правильними.
А) Б) В) Г)
1.7. Яка з послідовностей є арифметичною прогресією?
А) 3;15;30;60;…. Б) 3;9;15;18;….. В) 3;6;12;24;… Г) 3;6;9;13;…..
1.8. Розкладіть многочлен 4х³-36х на множники
А) х(2х-3)(2х+3) Б) 4х(х-4)(х+4) В) 4х(х-3)(х²+3х+9) Г) 4х(х-3)(х+3).
1.9.У прямокутнику одна сторона дорівнює 10см, а діагональ – 26см.. Знайдіть площу прямокутника.
А) 260см² Б) 240см² В) 68см² Г) 130см².
1.10. Радіус кола, описаного навколо правильного шестикутника дорівнює см. Знайдіть
периметр шестикутника .
А) 36см Б) 48см В) 24см Г) см.
1.11. Знайдіть скалярний добуток векторів і, якщо .
А) -12 Б) 12 В) 4 Г) -4.
1.12. У трикутнику АВС відомо, що ВС=см, . Знайдіть довжину сторони АВ.
А) 9см Б) 9см В) 18см Г) 4,5см.
Частина друга
Розв»яжіть завдання 2.1-2.4. та впишіть відповідь.
2.1. Розв»яжіть систему нерівностей
2.2. Знайдіть значення виразу
2.3. Скоротіть дріб
2.4. У рівнобічній трапеції діагональ дорівнює більшій основі й утворює з нею кут 40°. Знайдіть градусну міру тупого кута трапеції.
2.1. |
|
|
2.3. |
|
2.2. |
|
2.4. |
|
Щоб виправити відповідь до завдань першої та другої частини, запишіть його номер у спеціально відведеній клітинці, а правильну, на Вашу думку, відповідь – у відповідному місці.
|
А |
Б |
В |
Г |
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
2. |
|
2. |
|
Частина третя
Завдання третьої частини атестаційної роботи виконайте на аркушах зі штампом школи. Розв»язання завдань 3.1.-3.3. повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження.
3.1. Човен проплив 9 км за течією річки і 1 км проти течії річки за такий самий час, який потрібен плоту, щоб проплисти 4 км по цій річці. Знайдіть швидкість течії річки, якщо власна швидкість човна становить 8 км/год.
3.2. Знайдіть суму всіх додатніх членів арифметичної прогресії 8,5; 7,9; 7,3;…
3.3. Сторони паралелограма дорівнюють 7 см і 11 см, а одна з діагоналей на 4 см більша за іншу. Знайдіть меншу діагональ паралелограма.
РОБОТА
на державну підсумкову атестацію
з математики за курс базової середньої освіти
учня (учениці) 9 класу
_______________________________________________________
( прізвище, ім’я, по батькові у формі родового відмінка)
ВАРІАНТ -5
Частина перша
Завдання 1.1.-1.12. мають по чотири варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначте її. Правильну відповідь позначте так: Х
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
А |
Б |
В |
Г |
1.1 |
|
|
|
|
1.5 |
|
|
|
|
1.9 |
|
|
|
|
||
1.2. |
|
|
|
|
1.6. |
|
|
|
|
1.10. |
|
|
|
|
||
1.3. |
|
|
|
|
1.7. |
|
|
|
|
1.11. |
|
|
|
|
||
1.4. |
|
|
|
|
1.8. |
|
|
|
|
1.12. |
|
|
|
|
1.1.Знайдіть корінь рівняння
А) -1 Б) 1 В) -16 Г) 16.
1.2. Чому дорівнює сума та добуток коренів квадратного рівняння х²-9х+11=0?
А) 9; 11 Б) -9;-11 В) -9;11 Г) -9;-11.
1.3. Знайдіть різницю арифметичної прогресії, якщо ,
А) -13 Б) -6,5 В) 3 Г) -3.
1.4. У цеху працює 60 жінок, а чоловіків у а разів більше, ніж жінок. Запишіть вираз для обчислення кількості людей у цеху.
А) 60а+60 Б) 60а В) 60+а+60 Г) 60+а.
1.5. Який з дробів має зміст при будь-яких значеннях змінної a?
A) Б) В) Г) .
1.6. Укажіть функцію, графіком якої є пряма.
А) Б) В) Г) .
1.7. Розв»яжіть нерівність -7х ≤ 2х+36.
А) Б) В) Г) .
1.8. Яку цифру із запропонованих можна поставити замість зірочки у запис 354*, щоб утворене
число було кратним числу 3?
А) 1 Б) 2 В) 4 Г) 6.
1.9. У прямокутному трикутнику гострий кут дорівнює 60°, а радіус кола, описаного навколо цього трикутника, - 20см. Знайдіть катет, що лежить напроти кута 30°.
А) 10см Б) 20см В) см Г) см.
1.10. На відрізку МК позначено точку А так, що МА:АК=2:3. Знайдіть довжину відрізка МА, якщо
МК=50см.
А) 10см Б)20см В) 30см Г) 28см.
1.11. Знайдіть координати вектора , якщо ,
А) Б) В) Г) .
1.12. Один із кутів ромба дорівнює 88°. Знайдіть градусні міри кутів, які утворює сторона ромба з
його діагоналями.
А) 88° і 92° Б) 44° і 46° В) 44° і 92° Г) 88° і 46°.
Частина друга
Розв»яжіть завдання 2.1-2.4. та впишіть відповідь.
квадрата, описаного навколо цього кола.
2.1. |
|
|
2.3. |
|
2.2. |
|
2.4. |
|
Щоб виправити відповідь до завдань першої та другої частини, запишіть його номер у спеціально відведеній клітинці, а правильну, на Вашу думку, відповідь – у відповідному місці.
|
А |
Б |
В |
Г |
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
2. |
|
2. |
|
Частина третя
Завдання третьої частини атестаційної роботи виконайте на аркушах зі штампом школи. Розв»язання завдань 3.1.-3.3. повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження.
3.1. Турист проплив на моторному човні 30 км проти течії річки і повернувся назад на плоту. Знайдіть швидкість течії річки, якщо на весь шлях турист витратив 17 год і власна швидкість човна на 13км/год більша, ніж швидкість течії річки.
3.2. Розв»яжіть систему рівнянь
3.3. Доведіть, що чотирикутник з вершинами у точках А(6;-2), В(4;6), С(-4;4), Д(-2;-4) є прямокутником.
РОБОТА
на державну підсумкову атестацію
з математики за курс базової середньої освіти
учня (учениці) 9 класу
_______________________________________________________
( прізвище, ім’я, по батькові у формі родового відмінка)
ВАРІАНТ -6
Частина перша
Завдання 1.1.-1.12. мають по чотири варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначте її. Правильну відповідь позначте так: Х
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
А |
Б |
В |
Г |
1.1 |
|
|
|
|
1.5 |
|
|
|
|
1.9 |
|
|
|
|
||
1.2. |
|
|
|
|
1.6. |
|
|
|
|
1.10. |
|
|
|
|
||
1.3. |
|
|
|
|
1.7. |
|
|
|
|
1.11. |
|
|
|
|
||
1.4. |
|
|
|
|
1.8. |
|
|
|
|
1.12. |
|
|
|
|
1.1. Знайдіть корінь рівняння
А) -12 Б) 60 В) -60 Г) 6.
1.2. Обчисліть
А) Б) В) Г) -48.
1.3. Подайте тричлен у вигляді квадрата двочлена
А) Б) В) Г).
1.4. Знайдіть площу квадрата зі стороною м
А) м² Б) 3м В) м² Г) м.
1.5. Винесіть множник з під знака кореня
А) Б) В) Г) .
1.6. Виконайте ділення
А) Б) а-5 В) Г) .
1.7. Яка із запропонованих функцій зростає на проміжку
А) Б) В) Г) .
1.8. Яке з чисел є розв»язком нерівності
А) 2 Б) 4 В) 1 Г) -3.
1.9. Знайдіть суму внутрішніх кутів 22-кутника
А) 3600° Б) 3960° В) 360° Г) 3780° .
1.10. Периметр ромба дорівнює 52см, а одна із діагоналей - 24см. Знайти довжину іншої діагоналі.
А) 5см Б) 10см В) 12см Г) 13см.
1.11. У прямокутному трикутнику АВС кут С дорівнює 90°, кут А - 60°, АС=10см. Знайдіть довжину
гіпотенузи трикутника АВС.
А) см Б) 5см В) 10см Г) 20см.
1.12. Знайдіть координати точки, симетричної точці (4;-5) відносно початку координат
А) (-4;-5) Б) (0;-5) В) (-4;5) Г) (4;0).
Частина друга
Розв»яжіть завдання 2.1-2.4. та впишіть відповідь.
2.1. Розв»яжіть рівнянння
2.2. Послідовність є геометричною прогресією. Знайдіть, якщо, .
2.3. Спростити вираз .
2.4. У рівнобічній трапеції тупий кут дорівнює 135°. Менша бічна сторона і менша основа трапеції –
по 12см. Знайдіть середню лінію трапеції.
2.1. |
|
|
2.3. |
|
2.2. |
|
2.4. |
|
Щоб виправити відповідь до завдань першої та другої частини, запишіть його номер у спеціально відведеній клітинці, а правильну, на Вашу думку, відповідь – у відповідному місці.
|
А |
Б |
В |
Г |
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
2. |
|
2. |
|
Частина третя
Завдання третьої частини атестаційної роботи виконайте на аркушах зі штампом школи. Розв»язання завдань 3.1.-3.3. повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження.
3.1. Тракторист мав зорати поле площею 360 га. Проте щодня він зорював на 2 га більше, ніж
планував, і закінчив роботу на 2 дні раніше терміну. За скільки днів тракторист зорав поле?
3.2. Побудуйте графік функції
3.3. Основи прямокутної трапеції 20 см і 32 см, а діагональ ділить гострий кут навпіл. Знайдіть
площу трапеції.
РОБОТА
на державну підсумкову атестацію
з математики за курс базової середньої освіти
учня (учениці) 9 класу
_______________________________________________________
( прізвище, ім’я, по батькові у формі родового відмінка)
ВАРІАНТ -7
Частина перша
Завдання 1.1.-1.12. мають по чотири варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначте її. Правильну відповідь позначте так: Х
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
А |
Б |
В |
Г |
1.1 |
|
|
|
|
1.5 |
|
|
|
|
1.9 |
|
|
|
|
||
1.2. |
|
|
|
|
1.6. |
|
|
|
|
1.10. |
|
|
|
|
||
1.3. |
|
|
|
|
1.7. |
|
|
|
|
1.11. |
|
|
|
|
||
1.4. |
|
|
|
|
1.8. |
|
|
|
|
1.12. |
|
|
|
|
1.1. На скільки одиниць потрібно перемістити точку А(-4), щоб вона перейшла у точку В(5)?
А) 9 Б) 1 В) 0,5 Г)1,5.
1.2. Знайдіть корінь рівняння
А) Б) 1 В) 4 Г) 2.
1.3. Чому дорівнює знаменник геометричної прогресії (), якщо
А) 2 Б) В) 6 Г) -6.
1.4. Знайдіть кількість цілих розв»язків нерівності -14< 5х-4 ≤1
А) 4 Б) 1 В) 3 Г) 2.
1.5. Укажіть менший з коренів рівняння
А) 1 Б) -5 В) -1 Г) 5.
1.6. Спростіть вираз
А) Б) В) Г) 3(а+4).
1.7. Розв»язком якої із систем є пара чисел (2;-1)?
А) Б) В) Г)
1.8. Першого дня Оля прочитала 40 сторінок книжки, що становить 0,8 того, що вона прочитала другого дня. Скільки сторінок Оля прочитала другого дня?
А) 50ст. Б) 32ст В) 90ст. Г) інша відповідь.
1.9. У трикутнику АВС сторона АС=8см, АВ=6см і ВС=10см. Знайдіть косинус кута С трикутника
АВС.
А) 0,8 Б) 0 В) 0,6 Г) інша відповідь.
1.10. Один із кутів рівнобедреного трикутника дорівнює 110°. Знайти кути трикутника.
А) 100°;100°;20° Б) 55°;55°;70° В) 110°;110°;40° Г) 35°;110°;35°.
1.11. Знайдіть довжину вектора , якщо А(3;2), В(-1;-3).
А) 41 Б) 5 В) Г) .
1.12. Обчисліть площу трапеції, у якої основи дорівнюють 6см і 14см, а висота – 3см.
А) 12см² Б) 30см² В) 120см² Г) 60см².
Частина друга
Розв»яжіть завдання 2.1-2.4. та впишіть відповідь.
2.1. Подайте вираз у вигляді виразу, що не містить степеня з від»ємним показником.
2.2. Спростіть вираз
2.3. Розв»яжіть систему рівнянь .
2.4. Катети прямокутного трикутника відноситься як 3:4. Знайдіть периметр трикутника, якщо його гіпотенуза дорівнює 15см.
2.1. |
|
|
2.3. |
|
2.2. |
|
2.4. |
|
Щоб виправити відповідь до завдань першої та другої частини, запишіть його номер у спеціально відведеній клітинці, а правильну, на Вашу думку, відповідь – у відповідному місці.
|
А |
Б |
В |
Г |
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
2. |
|
2. |
|
Частина третя
Завдання третьої частини атестаційної роботи виконайте на аркушах зі штампом школи. Розв»язання завдань 3.1.-3.3. повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження.
3.1. Одна бригада мала виготовити 240 деталей, а інша – 288 деталей. Перша бригада виготовляла щогодини на 4 деталі більще, ніж друга і працювала на 6 годин менше за другу. Скільки деталей виготовляла кожна бригада за одну годину?
3.2. Знайдіть область визначення функції .
3.3. У паралелограмі тупий кут дорівнює 120°, а діагональ ділить його у відношенні 3:1. Обчисліть периметр паралелограма, якщо його менша діагональ дорівнює см.
РОБОТА
на державну підсумкову атестацію
з математики за курс базової середньої освіти
учня (учениці) 9 класу
_______________________________________________________
( прізвище, ім’я, по батькові у формі родового відмінка)
ВАРІАНТ -8
Частина перша
Завдання 1.1.-1.12. мають по чотири варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначте її. Правильну відповідь позначте так: Х
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
А |
Б |
В |
Г |
1.1 |
|
|
|
|
1.5 |
|
|
|
|
1.9 |
|
|
|
|
||
1.2. |
|
|
|
|
1.6. |
|
|
|
|
1.10. |
|
|
|
|
||
1.3. |
|
|
|
|
1.7. |
|
|
|
|
1.11. |
|
|
|
|
||
1.4. |
|
|
|
|
1.8. |
|
|
|
|
1.12. |
|
|
|
|
1.1. Сплав містить 6% цинку. Скільки кілограмів міді у сплаві масою 72кг.
А) 4,32кг Б) 43,2кг В) 2кг Г) 20кг.
1.2. Виконайте дії .
А) -3,5 Б) 0,875 В) 3,5 Г) 4,5.
1.3. Знайдіть значення виразу .
А) 6 Б) 3 В) Г) .
1.4. Розв»яжіть рівняння .
А) -7;7 Б) немає коренів В) 7 Г) -7.
1.5. Яка з послідовностей є арифметичною прогресією?
А) 3;15;30;60;…. Б) 3;9;15;18;….. В) 3;6;12;24;… Г) 3;6;9;13;…..
1.6. Знайдіть значення функції , якщо значення аргумента дорівнює -2.
А) Б) В) 1 Г) .
1.7.Серед дробів виберіть ті, що є правильними.
А) Б) В) Г)
1.8. Розкладіть многочлен 4х³-36х на множники
А) х(2х-3)(2х+3) Б) 4х(х-4)(х+4) В) 4х(х-3)(х²+3х+9) Г) 4х(х-3)(х+3).
1.9. Радіус кола, описаного навколо правильного шестикутника дорівнює см. Знайдіть
периметр шестикутника .
А) 36см Б) 48см В) 24см Г) см.
1.10.У прямокутнику одна сторона дорівнює 10см, а діагональ – 26см.. Знайдіть площу прямокутника.
А) 260см² Б) 240см² В) 68см² Г) 130см².
1.11. У трикутнику АВС відомо, що ВС=см, . Знайдіть довжину сторони АВ.
А) 9см Б) 9см В) 18см Г) 4,5см.
1.12. Знайдіть скалярний добуток векторів і, якщо .
А) -12 Б) 12 В) 4 Г) -4.
Частина друга
Розв»яжіть завдання 2.1-2.4. та впишіть відповідь.
2.1. Розв»яжіть систему нерівностей
2.2. Знайдіть значення виразу
2.3. Скоротіть дріб
2.4. У рівнобічній трапеції діагональ дорівнює більшій основі й утворює з нею кут 32°. Знайдіть градусну міру тупого кута трапеції.
2.1. |
|
|
2.3. |
|
2.2. |
|
2.4. |
|
Щоб виправити відповідь до завдань першої та другої частини, запишіть його номер у спеціально відведеній клітинці, а правильну, на Вашу думку, відповідь – у відповідному місці.
|
А |
Б |
В |
Г |
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
2. |
|
2. |
|
Частина третя
Завдання третьої частини атестаційної роботи виконайте на аркушах зі штампом школи. Розв»язання завдань 3.1.-3.3. повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження.
3.1. Човен проплив 9 км за течією річки і 1 км проти течії річки за такий самий час, який потрібен плоту, щоб проплисти 4 км по цій річці. Знайдіть швидкість течії річки, якщо власна швидкість човна становить 8 км/год.
3.2. Знайдіть суму всіх від»ємних членів арифметичної прогресії -8,3; -8; -7,7;…
3.3. Довжина кола, описаного навколо рівнобедреного трикутника дорівнює 50см. Знайдіть площу трикутника, якщо його основа дорівнює 48см.
РОБОТА
на державну підсумкову атестацію
з математики за курс базової середньої освіти
учня (учениці) 9 класу
_______________________________________________________
( прізвище, ім’я, по батькові у формі родового відмінка)
ВАРІАНТ -9
Частина перша
Завдання 1.1.-1.12. мають по чотири варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначте її. Правильну відповідь позначте так: Х
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
А |
Б |
В |
Г |
1.1 |
|
|
|
|
1.5 |
|
|
|
|
1.9 |
|
|
|
|
||
1.2. |
|
|
|
|
1.6. |
|
|
|
|
1.10. |
|
|
|
|
||
1.3. |
|
|
|
|
1.7. |
|
|
|
|
1.11. |
|
|
|
|
||
1.4. |
|
|
|
|
1.8. |
|
|
|
|
1.12. |
|
|
|
|
1.1. Обчисліть значення виразу
А) 0,047 Б) 0,1047 В) 0,407 Г) 0,47
А) 420 Б) 42 В) 4,2 Г) 0,42.
1.3. Знайдіть значення функції , якщо значення аргумента дорівнює -1.
А) Б) В) -1 Г) 1.
1.4. Який з поданих виразів не є одночленом?
А) 6а²b³ Б) 6а² В) 6а Г) 6а²+b .
1.5. При якому значенні змінної не має змісту вираз
А) 0 Б) -2 В) 2 Г) 8.
1.6. Винесіть множник з під знака кореня
А) Б) В) Г) .
1.7. Яке з чисел є розв»язком нерівності
А) 2 Б) 4 В) -1 Г) 9.
1.8. Яка із лінійних функцій є зростаючою?
А) у=5-х Б) у=2,9х-1 В) у=5,7 Г) у=9-4х.
1.9. Периметр прямокутника дорівнює 34см, а одна із сторін - 12см. Знайти довжину діагоналі.
А) см Б) см В) см Г) 13см.
1.10. При якому значенні с скалярний добуток векторів і дорівнює -10
А) 15 Б) -15 В) 5 Г) 3780° .
1.11. Знайдіть відсань від точки А(-4;-5) до осі ординат.
А) 4 Б) В) 5 Г) -4.
1.12. У трикутнику АВС кут С дорівнює 43°, кут В - 100°. Знайдіть градусну міру зовнішнього кута при вершині А.
А)37⁰ Б) 143⁰ В) 100⁰ Г) 137⁰.
Частина друга
Розв»яжіть завдання 2.1-2.4. та впишіть відповідь.
2.1. Скоротіть дріб
2.2.Знайдіть суму перших членів геометричної прогресії (), якщо, .
2.3. Знайдіть найбільший розв′язок нерівності
2.4. У рівнобедреному трикутнику висота, проведена до бічної сторони, поділяє її на відрізки 8см і
5 см, рахуючи від вершини кута при основі. Знайдіть площу трикутника.
2.1. |
|
|
2.3. |
|
2.2. |
|
2.4. |
|
Щоб виправити відповідь до завдань першої та другої частини, запишіть його номер у спеціально відведеній клітинці, а правильну, на Вашу думку, відповідь – у відповідному місці.
|
А |
Б |
В |
Г |
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
2. |
|
2. |
|
Частина третя
Завдання третьої частини атестаційної роботи виконайте на аркушах зі штампом школи. Розв»язання завдань 3.1.-3.3. повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження.
3.1. Двоє робітників виготовили 162 деталі. Перший працював 8 днів, а другий – 15 днів. Скільки
деталей виготовляв щодня кожний робітник, якщо перший за 5 днів зробив на 3 деталі більше,
ніж другий за 7 днів?
3.2. Знайдіть облась визначення функції
3.3. Периметр паралелограма дорівнює 52см, а його діагоналі дорівнюють 14см і 22см. Знайдіть
сторони паралелограма.
РОБОТА
на державну підсумкову атестацію
з математики за курс базової середньої освіти
учня (учениці) 9 класу
_______________________________________________________
( прізвище, ім’я, по батькові у формі родового відмінка)
ВАРІАНТ -10
Частина перша
Завдання 1.1.-1.12. мають по чотири варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначте її. Правильну відповідь позначте так: Х
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
А |
Б |
В |
Г |
1.1 |
|
|
|
|
1.5 |
|
|
|
|
1.9 |
|
|
|
|
||
1.2. |
|
|
|
|
1.6. |
|
|
|
|
1.10. |
|
|
|
|
||
1.3. |
|
|
|
|
1.7. |
|
|
|
|
1.11. |
|
|
|
|
||
1.4. |
|
|
|
|
1.8. |
|
|
|
|
1.12. |
|
|
|
|
1.1. Скоротіть дріб .
А) Б) В) Г) .
1.2. Яка з рівностей є хибною.
А) Б) В) Г) .
1.3. Розкладіть на множники
А) m(m+n) Б) n(m+n) В ) mn(m+n) Г) mn(m+n) .
1.4. Сплав містить 8% цинку. Скільки кілограмів цинку у сплаві масою 64кг.
А) 8кг Б) 43,2кг В) 51,2кг Г) 5,12кг.
1.5. Розв»яжіть рівняння .
А) -11;11 Б) немає коренів В) 11 Г) -11.
1.6. Який з даних звичайних дробів не можна перетворити у скінчений десятковий дріб.
А) Б) В) Г)
1.7. Турист пройшов 20 км, що становить усього маршруту. Яка довжина маршруту?
А) 16км Б) 25км В) 36км Г) 30км
1.8. Знайдіть абсцису вершини параболи у= х²+6х-10
А) -3 Б) 6 В) -6 Г) -3.
1.9.У прямокутнику одна сторона дорівнює 24см, а діагональ – 26см.. Знайдіть площу прямокутника.
А) 240см² Б) 260см² В) 68см² Г) 130см².
1.10. Радіус кола, описаного навколо правильного шестикутника дорівнює см. Знайдіть
периметр шестикутника .
А) 48см Б) 96см В) см Г) 72см.
1.11. Знайдіть скалярний добуток векторів і, якщо .
А) -6 Б) 6 В) 2 Г) -2.
1.12. У трикутнику АВС відомо, що ВС=см, . Знайдіть радіус кола, описаного навколо трикутника АВС.
А) 9см Б) 9см В) 18см Г) 4,5см.
Частина друга
Розв»яжіть завдання 2.1-2.4. та впишіть відповідь.
2.1. Розв»яжіть систему нерівностей
2.2. Знайдіть значення виразу
2.3. Скоротіть дріб
2.4. Діагональ прямокутника дорівнює см і ділить кут прямокутника у відношенні 1:2. Знайдіть площу прямокутника.
2.1. |
|
|
2.3. |
|
2.2. |
|
2.4. |
|
Щоб виправити відповідь до завдань першої та другої частини, запишіть його номер у спеціально відведеній клітинці, а правильну, на Вашу думку, відповідь – у відповідному місці.
|
А |
Б |
В |
Г |
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
2. |
|
2. |
|
Частина третя
Завдання третьої частини атестаційної роботи виконайте на аркушах зі штампом школи. Розв»язання завдань 3.1.-3.3. повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження.
3.1. Катер подолав відстань між двома портами, що дорівнює 80 км, за певний час. Проте оскільки він рухався зі швидкістю на 10км/год меншою, ніж передбачалось, то запізнився на 24 хв. З якою швидкістю мав рухатися катер?
3.2. Знайдіть суму всіх додатніх членів арифметичної прогресії 19,8; 19,1; 18,4;…
3.3. Радіус кола, вписасаного у прямокутну трапецію, дорівнює 4см. Знайдіть периметр трапеції, якщо її менша основа дорінює 6см.