Урок ПОВТОРЕННЯ МНОЖЕННЯ і ДІЛЕННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВІ І ДВОЦИФРОВІ ЧИСЛА. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА РУХ.

Про матеріал

Матеріал містить розробку уроку математики у 4 класі на тему:ПОВТОРЕННЯ МНОЖЕННЯ і ДІЛЕННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВІ І ДВОЦИФРОВІ ЧИСЛА. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА РУХ.

Перегляд файлу

Тема: ПОВТОРЕННЯ  МНОЖЕННЯ і ДІЛЕННЯ  ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВІ І ДВОЦИФРОВІ ЧИСЛА. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА РУХ.

Мета: повторити множення  і ДІЛЕННЯ  ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВІ І ДВОЦИФРОВІ ЧИСЛА; закріплювати вміння розв’язувати задачі на рух; розвивати мислення; виховувати інтерес до предмету, турботу про історичну та культурну спадщину.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

  1. Привітання
  • Діти у нас сьогодні багато гостей, поверніться і привітайтеся з ними.

ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

 

2.1.Оголошення  теми та маршруту подорожі. Кругові приклади

 - Сьогодні  ми з вами повторюємо ділення трицифрових чисел на 1 та 2 цифрові числа, під час цієї роботи ми  подорожуємо Україною і  в цьому мені допоможуть діти – дослідники.  А які  саме місця відвідаємо, дізнаєтесь, тоді коли розв’яжете кругові приклади.( Карта- пазл)

Завдання 832

24 · 400 = 9600;  6 · 500 = 8000;

9600 : 100 = 96; 8000 – 4000 = 4000;

96 : 2 = 48;  4000 : 1000 = 4;

  1.  3 = 16;  4 · 6 = 24.

До семи чудес України відносяться творіння природи та людини ,частина з яких на сьогоднішній день є культурною спадщиною нашого народу.

2.2 Пам’ятка . Подорожуючи :

Будьте  уважними!

Міркуйте, шукайте, порівнюйте, робіть висновки

Працюйте  наполегливо і не бійтеся помилитися

2. 3. Запис числа і класної роботи. Софія Київська. І зупинка

Розпочнемо свою подорож із столиці нашої держави - Києва.Саме тут розмістилися аж два чуда України. Спочатку відвідаємо Софійський  собор, детальніше про який  ви дізнаєтесь коли запишете дату і пропишете каліграфічно цифри.

Каліграфічна хвилинка

16*2:4*12:3*20:10:8 (8)

Дослідник 1 : Софійський  собор – всесвітньовідома пам’ятка архітектури. Заснування собору вперше згадується в літописах в 1017році.  ( Вова)

- Отже, скільки років минуло з часу першої згадки про собор? (2018-1017=1001р.)

2.2. Математичний диктант. Зупинка ІІ . Києво-Печерська лавра.

Друге чудо – це  Києво-Печерська лавра.  Щоб потрапити до лаври , вам потрібно успішно написати 

М.Д.( 1 дитина біля дошки, 5 -6 зошитів на перевірку, а решту перевіряють колективно).

Математичний диктант. ( Юля)

 *Чому дорівнює     3годинни?

4

Відповіді: 14 тижнів; 8000; у 2 рази; 550 сторінок; 100 см2,45 хв

Дослідник 2 :Києво-Печерська лавра – православний монастир, заснований  у 1051 році .

( Валя)

III. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ. Робота з підручником (с. 135–136)

3.1. Колективна робота над задачею 833.

Зупинка ІІІ.Кам’янець-Подільська Стара фортеця.

А щоб нам дозволили піднятися на вежу потрібно розв’язати задачу.

  Розв’язання ( Сильніші діти, самостійно після аналізу задачі, а решту – колективно)

- Умову задачі зачитує учень.

Аналіз задачі: ( Коротка умова на екрані)

  • Що відомо у задачі?
  • Про що потрібно дізнатись?( S,яку пройшов лижник після зупинки)
  • Пригадаємо формулу, щоб знайти S,потрібно S=V*t
  • Що відомо в цій формулі ?(St)
  • Як знайти швидкість?( V=S:t)
  • Але для цього нам потрібно знайти спільний час.
  1. 4 + 3 = 7 (год) — ішов лижник;( учень на дошці записує)
  •  Далі знаходимо швидкість.
  1. 56 : 7 = 8 (км/год) — швидкість лижника; ( учень на дошці записує)
  • А тепер можемо дати відповідь на запитання задачі

3) 8 · 3 = 24 (км) — пройшов лижник після зупинки.;( учень на дошці записує)

Відповідь: 24 км пройшов лижник після зупинки.

Дослідник 3 :Наступним із Семи чудес України є Національний  історико-архітектурний заповідник «Кам’янець», який  став візитною карткою Кам’янця-Подільського.( Денис)

2. Зупинка ІV Хотинська фортеця. Фізхвилинка

Подорожуємо далі до Хотинської  фортеці. Ми її відвідували , давайте відпочинемо.

Дослідник 4 : Одним із чудес України є Хотинська фортеця.Сьогодні на території Хотинської фортеці створено Держаний історико-архітектурний заповідник. Тут полюбляють проводити свята козацької звитяги та знімати фільми( Вова)

3.3.  Самостійна робота із взаємоперевіркою. Завдання 836( Двоє учнів за дошкою)

Зупинка V. Національний дендрологічний парк  «Софіївка».

Далі вирушаємо до Національного дендрологічного парку  «Софіївка».  

Дізнатись більш детально про Софіївку, ми зможемо після того, як попрацюємо самостійно над прикладами 836.

Перші 5 зошитів я візьму на перевірку. У вас 5 хвилин.(Варвус Антон, Семен )

І варіант836 : 4 = 209;               Перевірка: 209 · 4 = 836;

928 : 32 = 29;                         Перевірка: 29 · 32 = 928;

ІІ варіант 972 : 36 = 27;    Перевірка: 27 · 36 = 972;

  1. 3 = 247;                       Перевірка: 247 · 3 = 741.
  • У кого такий самий результат?

(Якщо хтось помилився-доопрацюємо у позаурочний час, якщо 3-4 –пояснює учень біля дошки??????)

Дослідник 5 :Уманський парк «Софіївка» є шедевром садово-паркового мистецтва. Це унікальна природа, доглянута людськими руками. ( КсеніяП)

ІV.  Узагальнення і закріплення матеріалу.

4.1.Зупинка VІХерсонес Таврійський. Робота в парах

А тепер знову в дорогу. Зараз  ми рухаємося і виходимо в Чорне море  на Кримському півострові  в місті Сімферополь є ще одне чудо України – Херсонес Таврійський. Щоб подивитися на руїни цих житлових кварталів нам потрібно виміряти відстань з Умані до Севастополя ,скориставшись картами, які лежать у вас на партах.

Масштаб : 1см : 50 км

Дослідник 6 : Місто Херсонес було засновано давніми греками більше , ніж 2500 років тому на південному-заході Криму. ( Лєна)

4.2.Зупинка VІІНаціональний заповідник-острів «Хортиця»

Продовжується наша подорож. Далі рухаємося до колиски козацтва – острова Хортиця.

Знаємо, що козаки були не тільки сильними, а й розумними. Ви маєте можливість проявити себе також , виконавши тестові завдання, які є  складовою завдань з  ДПА.

Максимальна кількість за правильно розвязані тести – 9б. Ваш час- 6 хв.

Дослідник7:Острів Хортиця є найбільшим островом на Дніпрі.( Віка Ч)

IV. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

- Отже, ми успішно справилися з усіма завданнями , давайте підсумуємо…….

Прийом «Незакінчене речення»

Сьогодні на уроці я дізнався про…

  • Мені було цікаво, тому що…
  • Я навчився…
  • Я хотів би … Найважчим для мене було завдання

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
24 квітня 2018
Переглядів
1914
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку