23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Атестаційні завдання для проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти з географії

Про матеріал
Тематичне наповнення атестаційної роботи здійснено за навчальною програмою курсу з 6-го по 9-й клас, Кожен варіант атестаційної роботи налічує 16 тестових завдань різного типу і рівня складності; два завдання, що передбачають розгорнуту відповідь на поставлені запитання; дві географічні задачі; 1 завдання на контурній карті.
Перегляд файлу

Варіант 1.

А

Б

В

Г

 

 

 

 

І. Виберіть одну правильну відповідь

1.Щоб постійно протягом доби спостерігати світанок, потрібно весь час пересуватися з певною швидкістю вздовж

А. Паралелі на схід.            В . Меридіана на північ.

                Б. Паралелі на захід.            Г. Меридіана на південь.

А

Б

В

Г

 

 

 

 

2.  Яке значення морських експедицій, очолюваних Х. Колумбом? А. Відкрито нову частину світу для європейців. 

В. Створено першу карту шести континентів.

                Б. Прокладено морський шлях з Європи до Індії.            

                Г. Пройдено каналом з Атлантики в Тихий океан.           

А

Б

В

Г

 

 

 

 

3.  У північній частині якого материка неможливо побачити Полярну зірку? А . Євразії. Б .Північної Америки.     В. Африки.          Г. Австралії.

4.  Оцініть рельєф місцевості, зображеної на фрагменті карти. У якій точці можна спостерігати за рухом транспорту на всьому відрізку шосе, позначеному на карті?

 

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

А

Б

В

Г

 

 

 

 

5.  На рисунку відображено профіль рельєфу території України вздовж лінії, що з’єднує дві протилежні крайні точки країни. У якому напрямку зорієнтований профіль, якщо рухатися від точки 1 до точки 2?

 

А    з півночі на південь  Б з півдня на північ  В   із заходу на схід  Г  зі сходу на

6.  Субурбанізація — це

А зростання ролі міст в економічному та культурному житті суспільства.

Б формування стійких економічних зв'язків між містами.

В прискорений розвиток приміських зон великих міст. Г збільшення кількості міст та їхніх розмірів.

 

А

Б

В

Г

 

 

 

 

7.. Укажіть основний чинник розміщення найпотужніших в Україні нафтопереробних заводів у Кременчуку та Лисичанську. А транспортний: через ці міста проходять траси нафтопроводів

Б сировинний: поблизу цих міст розробляються великі родовища нафти

В споживчий: у цих промислових центрах розташовані хімічні комбінати Г трудовий: у середніх за кількістю жителів містах високий рівень безробіття

 

 

А

Б

В

Г

 

 

 

 

8.      У другій половині XX ст. найбільші райони нафтопереробки й нафтохімічної промисловості в Західній Європі сформувалися в гирлах великих річок — Рейну, Темзи, Сени, Рони, Ельби. Що стало основним чинником такого вибору місця розташування підприємств цих галузей?

А відкриття родовищ нафти на шельфі прилеглих морів і прокладання від них підводних нафтопроводів до узбережжя

Б судноплавність зазначених річок, якими нафта транспортувалася від місць її видобутку на суходолі

В наявність великих портів, спроможних приймати привізну нафту з інших регіонів світу Г достатня кількість водних ресурсів, необхідних у технологічних процесах галузей

 

ІІ. Встановіть відповідність

9.      Установіть відповідність між термінами та їх трактуванням 

 

1

2

3

4

А

 

 

 

 

Б

 

 

 

 

В

 

 

 

 

Г

 

 

 

 

Д

 

 

 

 

1  Землетрус    А Місце розривів і зміщень у земній корі

2  Сейсмічний пояс    Б Ділянка земної кори, що розміщена над

3  Епіцентр землетрусу гіпоцентром

4  Гіпоцентр   В Місця розходження й зіткнення

літосферних плит, де землетруси відбуваються найчастіше

Г Підземні поштовхи та коливання земної поверхні, що відбуваються внаслідок раптових зміщень і розривів у земній корі або верхній частині мантії

Д Зустрічні горизонтальні переміщення пластів гірських порід

 

1

2

3

4

А

 

 

 

 

Б

 

 

 

 

В

 

 

 

 

Г

 

 

 

 

Д

 

 

 

 

10.  Встановіть відповідність між несприятливим природним явищем і районом його розповсюдження:

1. Землетруси і          А Східна і Південна Азія виверження       Б. Японські та Філіпінські о-ви, узбережжя вулканів              Індокитаю

                2.Повені                             В. Райони нового горотворення

3.Засухи          Г Внутрішні райони Євразії, де 4.Тайфуни           спостерігається висока

випаровуваність і недостатня кількість опадів Д Центральна Європа

 

11.  Для кожної галузі промисловості визначте проблему, що зменшує її потенційні можливості розвитку в Україні на сучасному етапі.

 

1

2

3

4

А

 

 

 

 

Б

 

 

 

 

В

 

 

 

 

Г

 

 

 

 

Д

 

 

 

 

1.Точне           А Виснаження легкодоступних сировинних машинобудування             ресурсів

2.                   Бавовняна      Б Повна залежність від імпорту сировини промисловість

3.                   Нафтовидобувна       В Сезонний характер більшості виробництв промисловість

4. Плодоовочеконсервна промисловість

Г Недостатній розвиток інноваційної інфраструктури (мережі технопарків)

 

Д Висока енергомісткість виробництва

 

1

2

3

4

А

 

 

 

 

Б

 

 

 

 

В

 

 

 

 

Г

 

 

 

 

Д

 

 

 

 

12.  Установити відповідність

1  Кам’яна сіль            А Донецька складчата споруда

2  Марганець  Б Дніпровсько-Донецька западина

3  Нафта           В Волино-Подільська плита

4  Бурштин      Г Львівська западина

Д Український щит

               

 

ІІІ. Завдання з вибором трьох правильних варіантів відповідей 13. Укажіть три моря, які належать до внутрішніх: 

1.Чорне;

2.Середземне;

3.Берингове;

4.Червоне;

5.Саргасове;

6.Мармурове;

                7.Охотське.                                                                                            

 

 

 

14.Укажіть трьох  дослідників Антарктиди:

1.Роберт Скотт;

2.Михайло Лазарєв;

3.Джеймс Кук;

4.Абел Тасман;

5.Френсіс Дрейк;

6.Вілем Янсзон;

 

 

 

                7.Руаль Амудсен.                                                                    

15.Укажіть три області України, які мають вихід до кордону з Польщею:

1.Львівська;

2.Івано – Франківська;

3.Закарпатська;

4.Волинська;

5.Чернівецька;

6.Рівненська;

 

 

 

                7.Житомирська.                                                                     

16.Укажіть три країни, які є лідерами за довжиною автошляхів у світі: 1.Китай;

2.Катар;

3.Непал;

4.Афганістан;

5.Сирія;

 

 

 

6.США;                        7.Індія.            

ІV. Завдання відкритого типу 17.Як рельєф України впливає на господарську діяльність?

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

18. Поясніть причини перетворення міста Запоріжжя на один із найбільших в Україні центрів чорної металургії.

_______________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

________________________________________________

V. Завдання з використанням математичних розрахунків

19. Визначте різницю висот (у метрах) найвищих вершин Українських Карпат та Кримських гір.

20.Визначте ресурсозабезпеченість Чилі, враховуючи, що щорічний видобуток мідних руд -5,5 млн т, загальні запаси мідних руд становлять 192,5 млн т. VІ. Завдання на контурній карті

21. Позначте та підпишіть на карті країни, які виробляють найбільше електроніки: (Для позначення використовуйте початкову літеру  - Е)  Позначте штрихуванням та підпишіть на карті регіони (країни), де високого рівня розвитку набуло машинобудування.

 

pdf
Додано
30 травня
Переглядів
74
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку