Збірка містить 10 варіантів атестаційних завдань на державну підсумкову атестацію з математики для 9 класу: 12 завдань у тестовій формі, 4 завдання на написання відповіді та 3 завдання з розгорнутою відповіддю.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ директора школи
_________ №________
ВАРІАНТ 1
Частина 1
Завдання 1.1 – 1.12 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки ОДНА відповідь ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначите її у бланку відповідей.
А |
Б |
В |
Г |
0 |
49 |
52 |
50 |
А |
Б |
В |
Г |
48 |
2 |
96 |
4 |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
(2;1) |
(–1; –2) |
(–1;2) |
(1;2) |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
9 |
5 |
–9 |
–5 |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
(2;–1) |
(–2;1) |
(2;1) |
(–2; –1) |
А) 5;
Б) 6;
В) 7;
Г) 4.
А |
Б |
В |
Г |
рівносторонній |
гострокутний |
тупокутний |
прямокутний |
А |
Б |
В |
Г |
|
порівняти неможливо |
|
АС=ВС |
А |
Б |
В |
Г |
5 |
0 |
10 |
–5 |
Частина друга
Розв’яжіть завдання 2.1 – 2.4. Запишіть відповідь у бланк відповідей.
Частина третя
Розв’язання завдань 3.1 – 3.3 повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовно логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. При необхідності слід ілюструвати розв’язання схемами, графіками, таблицями.
1) область визначення та область значень функції;
2) проміжки знакосталості функції;
3) проміжки зростання і спадання функції.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ директора школи
_________ №________
ВАРІАНТ 2
Частина 1
Завдання 1.1 – 1.12 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки ОДНА відповідь ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначите її у бланку відповідей.
А |
Б |
В |
Г |
3 |
12 |
14 |
жодне |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
3 |
6 |
9 |
1 |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
10 |
2 |
4 |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
2:3 |
1:2 |
1:3 |
3:2 |
А |
Б |
В |
Г |
|
3 |
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
Частина друга
Розв’яжіть завдання 2.1 – 2.4. Запишіть відповідь у бланк відповідей.
Частина третя
Розв’язання завдань 3.1 – 3.3 повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовно логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. При необхідності слід ілюструвати розв’язання схемами, графіками, таблицями.
1) область визначення та область значень функції;
2) проміжки знакосталості функції;
3) проміжки зростання і спадання функції.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ директора школи
_________ №________
ВАРІАНТ 3
Частина 1
Завдання 1.1 – 1.12 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки ОДНА відповідь ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначите її у бланку відповідей.
А |
Б |
В |
Г |
6 год 26 хв |
7 год 34 хв |
6 год 34 хв |
7 год 26 хв |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
–1,5 |
–10 |
1,5 |
–5,5 |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
2 |
–2,4 |
–2 |
–4 |
А |
Б |
В |
Г |
5, 10, 20, 50… |
2, 8, 32, 128… |
3, 9, 27, 30… |
2, 8, 12, 16… |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
1 |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
(–2;–3) |
(2;3) |
(–2;3) |
(2;–3) |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
Частина друга
Розв’яжіть завдання 2.1 – 2.4. Запишіть відповідь у бланк відповідей.
Частина третя
Розв’язання завдань 3.1 – 3.3 повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовно логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. При необхідності слід ілюструвати розв’язання схемами, графіками, таблицями.
1) область визначення та область значень функції;
2) проміжки знакосталості функції;
3) проміжки зростання і спадання функції.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ директора школи
_________ №________
ВАРІАНТ 4
Частина 1
Завдання 1.1 – 1.12 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки ОДНА відповідь ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначите її у бланку відповідей.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
6,25% |
16% |
62,5% |
1,6% |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
1год |
2,5 год |
3,5 год |
5 год |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
29 |
17 |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
Частина друга
Розв’яжіть завдання 2.1 – 2.4. Запишіть відповідь у бланк відповідей.
Частина третя
Розв’язання завдань 3.1 – 3.3 повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовно логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. При необхідності слід ілюструвати розв’язання схемами, графіками, таблицями.
1) область визначення та область значень функції;
2) проміжки знакосталості функції;
3) проміжки зростання і спадання функції.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ директора школи
_________ №________
ВАРІАНТ 5
Частина 1
Завдання 1.1 – 1.12 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки ОДНА відповідь ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначите її у бланку відповідей.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
4 |
|
–4 |
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
5 |
–5 |
8 |
3 |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Одну |
Дві |
Жодної |
Три |
А |
Б |
В |
Г |
см |
см |
см |
см |
А |
Б |
В |
Г |
(–4;0) |
(–2;–4) |
(2;–4) |
(4;0) |
1.12. Складіть рівняння кола, зображеного на рисунку.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
Частина друга
Розв’яжіть завдання 2.1 – 2.4. Запишіть відповідь у бланк відповідей.
Частина третя
Розв’язання завдань 3.1 – 3.3 повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовно логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. При необхідності слід ілюструвати розв’язання схемами, графіками, таблицями.
1) область визначення та область значень функції;
2) проміжки знакосталості функції;
3) проміжки зростання і спадання функції.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ директора школи
_________ №________
ВАРІАНТ 6
Частина 1
Завдання 1.1 – 1.12 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки ОДНА відповідь ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначите її у бланку відповідей.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
5 |
– 5 |
8 |
3 |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Два |
Один |
Жодного |
Безліч |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
10 |
11 |
5 |
15 |
А |
Б |
В |
Г |
56 см; 14 см |
14 см; 56 см |
50 см; 20 см |
50 см; 70 см |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
Частина друга
Розв’яжіть завдання 2.1 – 2.4. Запишіть відповідь у бланк відповідей.
Частина третя
Розв’язання завдань 3.1 – 3.3 повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовно логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. При необхідності слід ілюструвати розв’язання схемами, графіками, таблицями.
1) область визначення та область значень функції;
2) проміжки знакосталості функції;
3) проміжки зростання і спадання функції.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ директора школи
_________ №________
ВАРІАНТ 7
Частина 1
Завдання 1.1 – 1.12 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки ОДНА відповідь ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначите її у бланку відповідей.
А |
Б |
В |
Г |
27 хв |
324 хв |
204 хв |
54 хв |
А |
Б |
В |
Г |
18 |
36 |
54 |
108 |
А |
Б |
В |
Г |
–3 – ціле число |
–3 – недодатне число |
–3 – раціональне число |
–3 – невід’ємне число |
А |
Б |
В |
Г |
5 |
3 |
5 і 3 |
–3 |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
1.7. На рисунку зображено графік функції . Вкажіть проміжок спадання функції.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
115% |
85% |
15% |
25% |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
10 дм |
12 дм |
16 дм |
8 дм |
1.11. На якому рисунку зображені рівнобедрені трикутники є подібними?
1.12. Відстань від точки А (1;2) до точки дорівнює 5. Знайдіть значення .
А |
Б |
В |
Г |
–6; 2 |
–2 |
6 |
–2; 6 |
Частина друга
Розв’яжіть завдання 2.1 – 2.4. Запишіть відповідь у бланк відповідей.
Частина третя
Розв’язання завдань 3.1 – 3.3 повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовно логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. При необхідності слід ілюструвати розв’язання схемами, графіками, таблицями.
1) область визначення та область значень функції;
2) проміжки знакосталості функції;
3) проміжки зростання і спадання функції.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ директора школи
_________ №________
ВАРІАНТ 8
Частина 1
Завдання 1.1 – 1.12 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки ОДНА відповідь ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначите її у бланку відповідей.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
25 |
4 |
|
А |
Б |
В |
Г |
безліч |
один |
жодного |
два |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
11 |
9 |
10 |
12 |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
АС |
ВС |
Неможливо визначити |
АВ |
А |
Б |
В |
Г |
1 |
9 |
–1 |
3 |
Частина друга
Розв’яжіть завдання 2.1 – 2.4. Запишіть відповідь у бланк відповідей.
Частина третя
Розв’язання завдань 3.1 – 3.3 повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовно логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. При необхідності слід ілюструвати розв’язання схемами, графіками, таблицями.
1) область визначення та область значень функції;
2) проміжки знакосталості функції;
3) проміжки зростання і спадання функції.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ директора школи
_________ №________
ВАРІАНТ 9
Частина 1
Завдання 1.1 – 1.12 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки ОДНА відповідь ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначите її у бланку відповідей.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
2 |
7 |
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
3 і 4 |
4 і 5 |
5 і 6 |
6 і 7 |
1.6. На рисунку зображено графік функції . Вкажіть проміжок спадання функції.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
1.7. Яку суму отримає вкладник через рік, якщо він поклав до банку 5000 грн. під 15% річних?
А |
Б |
В |
Г |
5750 грн. |
5015 грн. |
5075 грн. |
750 грн. |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
1.9. Визначте вид трикутника , якщо .
А |
Б |
В |
Г |
гострокутний |
прямокутний |
Визначити неможливо |
тупокутний |
А |
Б |
В |
Г |
84 см |
56 см |
14 см |
21 см |
А |
Б |
В |
Г |
(4; –5) |
(–2; 2) |
(2; –2) |
(–4; 4) |
А |
Б |
В |
Г |
3 |
5 |
|
|
Частина друга
Розв’яжіть завдання 2.1 – 2.4. Запишіть відповідь у бланк відповідей.
Частина третя
Розв’язання завдань 3.1 – 3.3 повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовно логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. При необхідності слід ілюструвати розв’язання схемами, графіками, таблицями.
1) область визначення та область значень функції;
2) проміжки знакосталості функції;
3) проміжки зростання і спадання функції.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ директора школи
_________ №________
ВАРІАНТ 10
Частина 1
Завдання 1.1 – 1.12 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки ОДНА відповідь ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначите її у бланку відповідей.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
1.4. Розв’яжіть рівняння .
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
1.6. Виконайте віднімання .
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
1.7. Знайдіть знаменник геометричної прогресії 6; –2; .
А |
Б |
В |
Г |
|
|
3 |
–3 |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
АС |
ВС |
Визначити неможливо |
АВ |
А |
Б |
В |
Г |
7 |
1 |
5 |
25 |
Частина друга
Розв’яжіть завдання 2.1 – 2.4. Запишіть відповідь у бланк відповідей.
Частина третя
Розв’язання завдань 3.1 – 3.3 повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовно логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. При необхідності слід ілюструвати розв’язання схемами, графіками, таблицями.
1) область визначення та область значень функції;
2) проміжки знакосталості функції;
3) проміжки зростання і спадання функції.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ директора школи
_________ №________
ВАРІАНТ 11
Частина 1
Завдання 1.1 – 1.12 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки ОДНА відповідь ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначите її у бланку відповідей.
А |
Б |
В |
Г |
0 |
49 |
52 |
50 |
А |
Б |
В |
Г |
48 |
2 |
96 |
4 |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
(2;1) |
(–1; –2) |
(–1;2) |
(1;2) |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
9 |
5 |
–9 |
–5 |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
(2;–1) |
(–2;1) |
(2;1) |
(–2; –1) |
А) 5;
Б) 6;
В) 7;
Г) 4.
А |
Б |
В |
Г |
рівносторонній |
гострокутний |
тупокутний |
прямокутний |
А |
Б |
В |
Г |
|
порівняти неможливо |
|
АС=ВС |
А |
Б |
В |
Г |
5 |
0 |
10 |
–5 |
Частина друга
Розв’яжіть завдання 2.1 – 2.4. Запишіть відповідь у бланк відповідей.
Частина третя
Розв’язання завдань 3.1 – 3.3 повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовно логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. При необхідності слід ілюструвати розв’язання схемами, графіками, таблицями.
1) область визначення та область значень функції;
2) проміжки знакосталості функції;
3) проміжки зростання і спадання функції.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ директора школи
_________ №________
ВАРІАНТ 12
Частина 1
Завдання 1.1 – 1.12 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки ОДНА відповідь ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначите її у бланку відповідей.
А |
Б |
В |
Г |
3 |
12 |
14 |
жодне |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
3 |
6 |
9 |
1 |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
10 |
2 |
4 |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
2:3 |
1:2 |
1:3 |
3:2 |
А |
Б |
В |
Г |
|
3 |
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
Частина друга
Розв’яжіть завдання 2.1 – 2.4. Запишіть відповідь у бланк відповідей.
Частина третя
Розв’язання завдань 3.1 – 3.3 повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовно логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. При необхідності слід ілюструвати розв’язання схемами, графіками, таблицями.
1) область визначення та область значень функції;
2) проміжки знакосталості функції;
3) проміжки зростання і спадання функції.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ директора школи
_________ №________
ВАРІАНТ 13
Частина 1
Завдання 1.1 – 1.12 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки ОДНА відповідь ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначите її у бланку відповідей.
А |
Б |
В |
Г |
6 год 26 хв |
7 год 34 хв |
6 год 34 хв |
7 год 26 хв |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
–1,5 |
–10 |
1,5 |
–5,5 |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
2 |
–2,4 |
–2 |
–4 |
А |
Б |
В |
Г |
5, 10, 20, 50… |
2, 8, 32, 128… |
3, 9, 27, 30… |
2, 8, 12, 16… |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
1 |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
(–2;–3) |
(2;3) |
(–2;3) |
(2;–3) |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
Частина друга
Розв’яжіть завдання 2.1 – 2.4. Запишіть відповідь у бланк відповідей.
Частина третя
Розв’язання завдань 3.1 – 3.3 повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовно логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. При необхідності слід ілюструвати розв’язання схемами, графіками, таблицями.
1) область визначення та область значень функції;
2) проміжки знакосталості функції;
3) проміжки зростання і спадання функції.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ директора школи
_________ №________
ВАРІАНТ 14
Частина 1
Завдання 1.1 – 1.12 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки ОДНА відповідь ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначите її у бланку відповідей.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
6,25% |
16% |
62,5% |
1,6% |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
1год |
2,5 год |
3,5 год |
5 год |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
29 |
17 |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
Частина друга
Розв’яжіть завдання 2.1 – 2.4. Запишіть відповідь у бланк відповідей.
Частина третя
Розв’язання завдань 3.1 – 3.3 повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовно логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. При необхідності слід ілюструвати розв’язання схемами, графіками, таблицями.
1) область визначення та область значень функції;
2) проміжки знакосталості функції;
3) проміжки зростання і спадання функції.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ директора школи
_________ №________
ВАРІАНТ 15
Частина 1
Завдання 1.1 – 1.12 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки ОДНА відповідь ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначите її у бланку відповідей.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
4 |
|
–4 |
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
5 |
–5 |
8 |
3 |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Одну |
Дві |
Жодної |
Три |
А |
Б |
В |
Г |
см |
см |
см |
см |
А |
Б |
В |
Г |
(–4;0) |
(–2;–4) |
(2;–4) |
(4;0) |
1.12. Складіть рівняння кола, зображеного на рисунку.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
Частина друга
Розв’яжіть завдання 2.1 – 2.4. Запишіть відповідь у бланк відповідей.
Частина третя
Розв’язання завдань 3.1 – 3.3 повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовно логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. При необхідності слід ілюструвати розв’язання схемами, графіками, таблицями.
1) область визначення та область значень функції;
2) проміжки знакосталості функції;
3) проміжки зростання і спадання функції.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ директора школи
_________ №________
ВАРІАНТ 16
Частина 1
Завдання 1.1 – 1.12 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки ОДНА відповідь ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначите її у бланку відповідей.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
5 |
– 5 |
8 |
3 |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Два |
Один |
Жодного |
Безліч |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
10 |
11 |
5 |
15 |
А |
Б |
В |
Г |
56 см; 14 см |
14 см; 56 см |
50 см; 20 см |
50 см; 70 см |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
Частина друга
Розв’яжіть завдання 2.1 – 2.4. Запишіть відповідь у бланк відповідей.
Частина третя
Розв’язання завдань 3.1 – 3.3 повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовно логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. При необхідності слід ілюструвати розв’язання схемами, графіками, таблицями.
1) область визначення та область значень функції;
2) проміжки знакосталості функції;
3) проміжки зростання і спадання функції.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ директора школи
_________ №________
ВАРІАНТ 17
Частина 1
Завдання 1.1 – 1.12 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки ОДНА відповідь ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначите її у бланку відповідей.
А |
Б |
В |
Г |
27 хв |
324 хв |
204 хв |
54 хв |
А |
Б |
В |
Г |
18 |
36 |
54 |
108 |
А |
Б |
В |
Г |
–3 – ціле число |
–3 – недодатне число |
–3 – раціональне число |
–3 – невід’ємне число |
А |
Б |
В |
Г |
5 |
3 |
5 і 3 |
–3 |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
1.7. На рисунку зображено графік функції . Вкажіть проміжок спадання функції.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
115% |
85% |
15% |
25% |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
10 дм |
12 дм |
16 дм |
8 дм |
1.11. На якому рисунку зображені рівнобедрені трикутники є подібними?
1.12. Відстань від точки А (1;2) до точки дорівнює 5. Знайдіть значення .
А |
Б |
В |
Г |
–6; 2 |
–2 |
6 |
–2; 6 |
Частина друга
Розв’яжіть завдання 2.1 – 2.4. Запишіть відповідь у бланк відповідей.
Частина третя
Розв’язання завдань 3.1 – 3.3 повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовно логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. При необхідності слід ілюструвати розв’язання схемами, графіками, таблицями.
1) область визначення та область значень функції;
2) проміжки знакосталості функції;
3) проміжки зростання і спадання функції.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ директора школи
_________ №________
ВАРІАНТ 18
Частина 1
Завдання 1.1 – 1.12 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки ОДНА відповідь ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначите її у бланку відповідей.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
25 |
4 |
|
А |
Б |
В |
Г |
безліч |
один |
жодного |
два |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
11 |
9 |
10 |
12 |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
АС |
ВС |
Неможливо визначити |
АВ |
А |
Б |
В |
Г |
1 |
9 |
–1 |
3 |
Частина друга
Розв’яжіть завдання 2.1 – 2.4. Запишіть відповідь у бланк відповідей.
Частина третя
Розв’язання завдань 3.1 – 3.3 повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовно логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. При необхідності слід ілюструвати розв’язання схемами, графіками, таблицями.
1) область визначення та область значень функції;
2) проміжки знакосталості функції;
3) проміжки зростання і спадання функції.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ директора школи
_________ №________
ВАРІАНТ 19
Частина 1
Завдання 1.1 – 1.12 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки ОДНА відповідь ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначите її у бланку відповідей.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
2 |
7 |
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
3 і 4 |
4 і 5 |
5 і 6 |
6 і 7 |
1.6. На рисунку зображено графік функції . Вкажіть проміжок спадання функції.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
1.7. Яку суму отримає вкладник через рік, якщо він поклав до банку 5000 грн. під 15% річних?
А |
Б |
В |
Г |
5750 грн. |
5015 грн. |
5075 грн. |
750 грн. |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
1.9. Визначте вид трикутника , якщо .
А |
Б |
В |
Г |
гострокутний |
прямокутний |
Визначити неможливо |
тупокутний |
А |
Б |
В |
Г |
84 см |
56 см |
14 см |
21 см |
А |
Б |
В |
Г |
(4; –5) |
(–2; 2) |
(2; –2) |
(–4; 4) |
А |
Б |
В |
Г |
3 |
5 |
|
|
Частина друга
Розв’яжіть завдання 2.1 – 2.4. Запишіть відповідь у бланк відповідей.
Частина третя
Розв’язання завдань 3.1 – 3.3 повинні мати обґрунтування. У них потрібно записати послідовно логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. При необхідності слід ілюструвати розв’язання схемами, графіками, таблицями.
1) область визначення та область значень функції;
2) проміжки знакосталості функції;
3) проміжки зростання і спадання функції.