Діагностувальна робота з читання. Аудіювання. Оповіданням Віри Артамонової «Бджілка»уч_______2 – ___ класу _________________________________Куди поспішили діти після сну?А) до річки;Б) до басейну;В) до озера.2. Що змайстрував хлопчик із прутика?А) вудочку;Б) сопілку;В) човник.3. Кого побачив хлопчик у воді?А) рибку;Б) бджілку; В) мушлю.4. Що зробив Володя, щоб врятувати бджілку?А) закинув їй вудочку;Б) взяв її на долоню;В) подав бджілці прутик. Впиши в речення пропущене слово із оповідання. Хлочикові було _______________, що врятував бджілку. Наступного дня в диячому садочку давали до чаю _____.6. Яким, на твою думку, був Володя?А) веселим і радісним;Б ) чемним і акуратним;В) чуйним і добрим.
Номер слайду 2
Коли дітей вивели після сну на прогулянку, всі вони заспішили до басейну, який виблискував проти сонечка перед входом у дитсадок. Під вечір вода в басейні нагрілася, як чай, і вихователька дозволила побовтатись у ній скільки кому заманеться. Володя взяв прутика, прив’язав до нього нитку з папірцем на кінці — і вийшла чудова вудочка. Володя схотів закинути вудочку і побачив бджілку. Бджілка перебирала лапками. Крильця намокли, і вона не могла злетіти. Володя підставив їй прутика, але зморена бджілка не мала сили вибратися на нього. Тоді Володя взяв її на долоню.— Що ти робиш? Вона ж ужалить! — загукали діти. Але бджілка була зовсім смирна. Почувши під лапками опору, вона розправила крильця. А коли вони підсохли, махнула ними і зникла в повітрі. Хлопчикові було радісно, що врятував бджілку. Наступного дня в дитячому садку давали до чаю мед.«Певне, й моя бджілка його носила», — подумав Володя, і мед видався йому смачним, як ніколи. «Бжілка» Віра Артамонова