Аудіювання тексту. Уривок з твору А. Е. Ліндґрен «Міо, мій Міо» та тести.

Про матеріал
Уривок з твору А. Е. Ліндґрен «Міо, мій Міо» для аудіювання та тести (всього 12 тестів, кожен оцінюється в 1 бал). Час звучання- 5-6 хвилин, до 600 слів. Цей уривок та тести можна використати для перевірки сприйняття тексту з одного прослуховування.
Перегляд файлу

Аудіювання тексту. Зарубіжна література. 6 клас.

Уривок з твору А. Е. Ліндґрен «Міо, мій Міо» та тести  ( всього 12 тестів, кожен оцінюється  в 1 бал). Час звучання- 5-6 хвилин, до 600 слів.

Острів, де стоїть палац мого тата-короля, називається Островом Зелених Лук. І він — тільки невеличка частка всього королівства. — Земля Заморська і Земля Загірна також належать нашому королю, — сказав мені Юм-Юм, коли ми гасали луками перед трояндовим садком. Яскраво сяяло сонце, і я згадав про Бенка. Я уявив собі, як він тепер стоїть, бідолашний, на темній Упландській вулиці, укутаній осіннім дощем. А я катаюся тут, на зелених луках, щасливий, як ніколи. Трава прохолодна й зелена, скрізь яскріють квітки, перед очима здіймаються лагідні зелені пагірки, з яких стікають прозорі струмочки, а в траві пасуться пухнасті білі ягнята. Ми побачили й пастушка, що грав на сопілці. Мелодія була якась дивна, мені здалося, що я її колись чув, тільки не пам'ятав, де саме. Але напевне не на Упландській вулиці. Ми зупинилися й погомоніли з пастушком. Він звався Нонно. Я попросив його позичити мені сопілку. Він не тільки дав її мені, а й навчив грати ту дивну мелодію.

 — Я й вам можу змайструвати сопілки, — сказав Нонно. — Звичайно, якщо ви хочете. Ми відповіли, що дуже хочемо. Поблизу протікав струмок, і над ним звісила своє гілля плакуча верба. Нонно побіг туди й відрізав з верби гіллячку. Ми посідали над струмком, бовтаючи ногами у воді, а Нонно тим часом робив нам сопілки. Юм-Юм також навчився грати ту дивну мелодію. Нонно сказав, що це старовинна мелодія, яка з'явилася на світі раніше за інші мелодії. Її грали на луках пастухи тисячі й тисячі років тому. Ми подякували йому за те, що він зробив нам сопілки й навчив своєї дивної мелодії. Потім ми сіли на Міраміса й поїхали далі. І ще довго чули, як Нонно грав на своїй сопілці.

 — Ми збережемо ці сопілки, — сказав Юм-Юм. — І якщо колись розлучимося, то гратимемо цю мелодію.

 Юм-Юм міцніше вчепився за мене, щоб не впасти з коня. Він притулився головою до моєї спини і сказав:

 — Так, Міо, збережімо ці сопілки. І як ти почуєш мою сопілку, то знай, що я тебе кличу. — Атож, — відповів я. — А як ти почуєш мою, то також знай, що я кличу тебе.

 — Добре, — мовив Юм-Юм. Він міцно тримався за мене, і я подумав, що він і є мій найкращий друг. Звичайно, після мого тата-короля, бо його я любив дужче, ніж будь-кого на світі. Але Юм-Юм був хлопчик мого віку, тому тепер, коли я не міг більше зустрічатися з Бенком, мені було найкраще дружити з ним. Подумати тільки: я мав тата-короля, і Юм-Юма, і Міраміса, і їздив верхи через зелені пагорки й луки так, що аж вітер свистів у вухах! То ж хіба дивно, що мене переповнювало щастя?

— А як можна попасти в Землю Заморську і в Землю Загірну? — спитав я.

 — Через міст Вранішньої Зорі, — відповів Юм-Юм.

— А де ж той міст?

 — Ми скоро його побачимо, — відповів Юм-Юм.

 І ми справді побачили його. Він був великий і довгий, ми не бачили йому кінця. Він весь мерехтів у ранковому сонці, і здавалося, що його зіткано з золотого сонячного проміння. — Це найдовший міст на світі, — сказав Юм-Юм. — Він з'єднує Острів Зелених Лук із Землею Заморською. Але на ніч наш король наказує підводити його, щоб ми тут, на острові, могли спокійно спати.

… Ми повернулися назад до трояндового садка й того дня більше не катались. Але ми допомагали чистити Міраміса, розчісували йому золоту гриву, пестили його, пригощали грудочками цукру й окрайцями хліба, які нам дала Юм-Юмова мама. Потім ми з Юм-Юмом спорудили собі в садку курінь і залізли в нього вечеряти. Ми їли налисники з цукром. Ох і смачні! …

[…]

Другого дня ми знов поїхали до Нонно. Спершу ми не могли його знайти. Та потім почули його сопілку за пагорком, де він сидів і грав самому собі, а вівці паслися навколо нього.

[…]

Ми витягли свої сопілки й почали грати втрьох. Виходила така гарна мелодія, що я навіть не міг збагнути, як ми навчилися так чудово грати.

 […]

 Ми довго грали для трави, квіток, вітру й дерев…

 

Тести за твором А. Е. Ліндґрен «Міо, мій Міо».

  1. Острів, де стояв палац  тата - короля, називався :

А). острів Скарбів;

Б). острів Зелених Лук;

В). острів Синіх  Птахів; 

Г). острів Здійснених бажань.

  1. Діти побачили та почули, що хтось грав, то був  :

 А). дідусь;

 Б). пастушок;

 В). тато;  

 Г). лицар.

  1. Юм-Юм був:

А). слугою в королівстві;  

Б). братом Міо;

В). хлопчиком також віку, як Міо;

Г). господарем коня.

  1. Що з'єднувало острів із Землею Заморською:

 А). гірська дорога;

 Б). підземний хід;

 В). ледве видима  доріжка;

 Г). міст Вранішної Зорі.

  1. Про кого згадав Міо, коли вони гасали луками перед трояновим садком:

 А). про тата;

 Б). про Бенка;

 В). про прийомних батьків;

 Г). про Джина.

  1. У Міраміса була :

  А). золота грива;

  Б). срібна грива;

  В). біла грива;

  Г). руда грива.

  1. Пастушка звали:

  А). Бенк; 

  Б). Нонно; 

  В). Юнь –юнь; 

  Г). Ено.

  1. З гіллячки якого дерева  зробив пастушок сопілку:

  А). з дубу;

  Б). з верби;

  В). з вишні;

  Г). з тополі.

  1. Для кого хлопці грали на сопілці:

А). для трави, квіток, вітру й дерев;

Б). для ягнят;

В). для сонця та вітру;

Г). для мешканців селища.

  1. Про що домовилися хлопці, коли отримали  по сопілці:

А). про вічну дружбу;

Б). про те, що залишать їх собі напам'ять;

В). про те що, якщо колись розлучаться, то гратимуть  цю мелодію;

 Г). про те, що гратимуть на ній, коли будуть гуляти з Мірамісом.

  1. Міо та Юнь – Юнь спорудили собі  в садку:

А). сховище;

Б). курінь; 

В).човен;

Г). криницю.

12. Хлопці вечеряли:

А). хлібом;

Б). налисниками з цукром;

В.) козинячим сиром;

Г). печеною картоплею.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використані джерела

Бібліотека української літератури https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1321

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Золотавіна Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 березня
Переглядів
732
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку