Аудіювання тексту з української мови

Про матеріал
Тести для вміння працювати з текстом, виділяти головне, висловлювати власну думку; вдосконалення навичок аудіювання
Перегляд файлу

Аудіювання

 

Послухайте інформаційне повідомлення.

Дайте відповіді на запитання до нього.

 

Шановні гості!

Дякуємо за вибір подорожі з Національними авіалініями України до Отави.

Моє імʼя Анастасія Задорожна – я старший бортпровідник.

Разом з екіпажем щиро вітаю вас на борту нашого літака.

Ваша безпека та наша гостинність залишаються незмінними пріоритетами.

Влаштовуйтеся зручніше! Бажаємо приємного польоту!

Шановні гості!

Будь ласка, ознайомтеся з правилами безпеки та рятувальним обладнанням літака.

Інструкція з безпеки містить важливу інформацію та розташована в кишені крісла.

Ми демонструємо, як застебнути, затягти і відстебнути паски безпеки. Вони мають бути застебнуті, коли увімкнене табло «Застебнути паски».

Кисневі маски в разі розгерметизації салону випадуть автоматично. Зніміть захисну маску, потягніть кисневу маску, закрийте ніс та рот, зафіксуйте за допомогою стрічки. Потім допоможіть дитині або іншому пасажиру.

Аварійно-рятувальний жилет розміщений під кріслом. На вимогу екіпажу дістаньте його та надягніть через голову. Пасок зафіксуйте спереду під жилетом, щільно затягнувши на талії. На жилеті є сигнальна лампочка. Щоб надути його, потягніть за червоні пластини. Також жилет можна надути через клапани піддуву. Не надувайте жилет у салоні.

Аварійні виходи позначено таблом «Вихід» і розташовано у хвостовій

частині, за крилом, середній та носовій частинах літака. Світлові смуги на підлозі вказують шлях до евакуації.

За деякий час ми будемо готові до зльоту. Будь ласка, застебніть та затягніть паски безпеки, встановіть спинки крісел вертикально, складіть столики.

Мобільні телефони та інші електронні пристрої мають бути переведені в режим «політ» або повністю вимкнені. Якщо пристрій пошкодився,

перегрівається, з нього йде дим або він потрапив у крісло, негайно повідомте про це бортпровідників.

Палити на борту літака категорично заборонено.

Дякуємо за увагу. Бажаємо приємного польоту!

 

 

 

1. Про правила безпеки якого виду транспорту ідеться в повідомленні?

(сприйняття фактичної інформації)

А   про  правила безпеки та рятувальним обладнанням  у літаку

Б  про правила безпеки та рятувальним обладнанням у  гелікоптері

В  про правила безпеки та рятувальним обладнанням у  швидкісному потязі

Г про правила безпеки та рятувальним обладнанням у метро

 

2.Хто знайомить з правилами безпеки та рятувальним обладнанням ?

(виокремлення інформації)

А керівник Національних авіаліній України

Б старший бортпровідник Анастасія

В члени екіпажу літака

Г капітан повітряного борту

 

3. Який заголовок буде доречним  для цього матеріалу?

(аналіз та інтерпретація інформації)

А Правила безпеки та користування  рятувальним обладнанням літака.

Б Важлива інформація з БЖД

В Рекомендації з правилами безпеки під час польоту

Г Навіщо  дотримуватися правил безпеки під час перебування у літаку?

 

4. Проаналізуйте наведені правила БЖД у літаку, складені на

основі прослуханого повідомлення. Укажіть зайве

(аналіз та інтерпретація інформації)

  

А Зніміть захисну маску, потягніть кисневу маску, закрийте ніс та рот, зафіксуйте за допомогою стрічки

Б Інструкція з безпеки містить важливу інформацію та розташована в кишені крісла.

В Аварійні виходи позначено таблом «Вихід» і розташовано у хвостовій

частині, за крилом, середній та носовій частинах літака.

Г   Користуйтеся послугами НАУ.  Це надійнo.

 

5. Якою є мета повідомлення?

(аналіз та інтерпретація інформації)

А Ознайомити пасажирів з правилами безпеки та рятувальним обладнанням літака.

 Б Переконати присутніх в тому, що краще обирати послуги НАУ, ніж

 інші авіалінії.

В Ознайомити пасажирів із безпекою користування аварійно-рятувального жилета

Г Попередити пасажирів про можливі наслідки їхньої життя під час перельотів.

 

6. Який з аргументів дає підстави стверджувати, що це повідомлення є

інформаційним текстом?

(оцінка почутого)

А У ньому є певні приклади життєвих ситуацій.

Б У ньому наведено дані щодо  проблеми БЖД у літаку.

В У ньому запропоновано поради щодо запобігання негативним діям.

Г У ньому є деякі способи вирішення проблеми.

 

7. Яке сполучення слів не є синонімічним до слів пасок ( паски) безпеки?

(оцінка мовних засобів у почутому повідомленні)

А ремінь безпеки

Б рятувальне обладнання

В засіб пасивної безпеки

Г клапан віддуву

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Драпата Іванна
Додано
30 травня
Переглядів
42
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку