Тест "Підсумкова контрольна робота за І семестр з української мови для учнів 11 класу"

Про матеріал
Підсумкова контрольна робота з української мови за І семестр для учнів 11 класу
Перегляд файлу

 

Українська мова. 11 клас І семестр

  1. Кількість букв і звуків однакова в кожному слові рядка

А дзвін, ескадрилья, вишня   Г жульєн, різьбяр, неприязнь

Б любов, пасьянс, щупальце   Д ячмінь, джерельце, лінощі

В київський, пояснення, шістсот

  1.                 Помилку в написанні імені по батькові допущено в рядку
     

А Тарасович, Євгенович, Юрійович

Б Віталієвич, Ігорович, Степанівна

В Андрійович, Миронівна, Васильович

Г Анатолійович, Микитович, Савівна

Д Григорович, Іллівна, Миколайович
 

  1.                 Побудуйте речення з відповідними фразеологізмами.

Речення                                                                       Фразеологізм

1 Місто наше він знає…                                    А як грім з ясного неба.

2 Схожі ми з сестрою…                                     Б як свої п’ять пальців.

3 Раптовий приїзд сина був…                           В як білка в колесі.

4 Мама крутилася з ранку до вечора…            Г як гриби після дощу.

                                                                             Д як дві краплі води.

  1.                 Апостроф пишеться в усіх словах рядка
     

А відв..язати, п..юре, Лук..яненко, м..ята

Б верф..ю, транс..європейський, кон..юнктура, дзв..якати

В к..юрі, інтерв..ю, пів..Єгипту, з..явитися

Г тім..я, пів..ягняти, возз..єднання, ін..єкція

Д М..юнхен, під..юджувати, верб..я, подвір..я
 

  

  1.                  Подвоєння літер відбувається в усіх словах рядка

А від..аль, старан..ий, нал..ю    Г  стат..ею, безсон..ий, вирощен..ий

Б узбереж..я, розкіш..ю, ніжніст..ю   Д  бов..аніти, нескінчен..ий, ..вічливий

В числен..ість, розріс..я, священ..ик

  1.                  Правильно поєднано іменники з числівниками в рядку

А двадцять два футболісти     Г півтори літри

Б три з половиною сантиметрів    Д сім цілих і вісім десятих відсотків

В двадцять чотири учня

  1.                 Літеру и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

А ц.. стерна, д..намо, х..рург   Г бр..гада, реж..м, арх..в

Б Амер..ка, мерс.., соц..ологія   Д реч..татив, такс..ст, Лейпц..г

В с..лует, д..плом, Шексп..р

  1.                 Правильно узгоджено прикметники з іменниками в усіх словах рядка

А красиве панно, багатолюдний Делі, широка Міссурі, веселий месьє

Б маленьке какаду, змістовне лібрето, високе Кіліманджаро, струнка міс

В сонячна Перу, золоте кольє, сіре кашне, дивакуватий маестро

Г ліричне інтермецо, козацький бароко, старе піаніно, цікаве кіно

Д смачне манго, новий фортепіано, далека Чилі, біле жабо

  1.                  З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає

наступне слово).

Правічну (1)думу думають ліси, вгрузають в мох (2)столітні дідугани.

Переметнеться заєць (3)навскоси—горить асфальт у (4)нього під ногами.

А іменник  Б прикметник    В числівник  Г займенник   Д дієслово    Е прислівник

  1.              Літеру и треба писати на місці обох пропусків у рядку 
     

А Пр..дніпровська залізниця,  пр..вабливі ціни 

Б пр..зупинити виробництво, пр..чудовий зразок 

В пр..бічники реформ, пр..зирливе ставлення 

Г виконати пр..погано, подарунковий пр..мірник 

Д кадрове пр..значення, пр..звище секретаря 
 

  1.             До одного роду належать обидва іменники рядка 

А Сімферополь, Сибір  Б рукопис, магістраль  В ательє, маестро  Г лібрето, колібрі 

Д тюль, Охтирка 

  1.              Подовження приголосного відбувається у формі орудного відмінка іменника 

А нежить  Б гордість  В кошеня  Г подорож  Д праматір 

  1.              Граматичну помилку допущено в рядку 

А яскравіші декорації  Б краща інсценізація   В найвиразніший монолог   Г якнайкраща постановка  Д  щонайсучасне трактування 

  1.              Граматично правильна відповідь на запитання «Котра година?» 

А дванадцять тридцять   Б половина дев’ятої   В десять хвилин першого   Г без двадцяти десять   Д за п’ять одинадцята 

  1.              Звук [ґ] треба вимовляти в обох словах рядка 

А об..рунтувати, во..зальний    Б за..ратований, нама..атися    В ..удзичок, перемо..ти   

 Г а..русовий, домо..тися    Д  по..ратися, ..атунок

  1.             Суфікс -ов- має прикметник, утворений від іменника

А плащ      0,Б читач В ситець Г насіння

      17.Виділене слово вжито в невластивому йому значенні в реченні
 

А Словник являється надійним джерелом інформації.

Б Камера схову розташована на першому поверсі.

 

В Ялту вважають одним з найкращих курортів.

 

Г Директор банку перебуває за кордоном.

Д У санаторії є кілька басейнів з морською водою.
 

  1.             Спрощення у групах приголосних на місці пропуску позначається на письмі в усіх словах рядка 
     

А блис..нути, улес..ливий, очис..ний, реміс..ник

Б проїз..ний,+ хрус..нути, балас..ний, віс..ник

В доблес..ний, якіс..ний, хрес..ний, випус..ний

Г безшелес..но, гіган..ський, виїз..ний, облас..ний

Д корис..ний, заздріс..но, хворос..няк, тріс..нути
 

  1.             Літеру з на місці пропуску треба писати в кожному слові рядка

А ро..житися, бе..таланний, ..жовклий  Г ро..трощити, бе..карний, ..худнення

Б ..томлений, бе..журний, бе..хмарний  Д ..кроплення, ро..холодити, ро..квіт

В ..палення, ро..поділ, бе..коштовний

  1.             Літеру е треба писати на місці обох пропусків рядка

А в..сняне мар..во     Б вир..нає сон..чко В в..личезний п..ріг Г заст..бнути к..шен     Д кр..шталеве джер..ло

  1.             Літеру и треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
     

А вар..во, вул..чка, вовч..ня, схов..ще 

Б кот..чок, печ..во, виховат..ль, вогн..ще 

В водич..нька, добр..во, страхов..сько, пал..во 

Г русалч..н, кринич..нька, парканч..к, згар..ще 

Д плет..во, порадн..ця, посміхов..сько, доньч..н
 

  1.             Помилку в написанні слова іншомовного походження допущено в рядку 

А Апенніни, каса, касета  Б Діккенс, манна, комісія  В Канни, колектив, брутто  Г Брюссель, буддист, хоббі  Д Міссурі, іммігрант, тонна

  1.             М’який знак на місці пропуску треба писати у всіх словах

А н..юанс, Пхен..ян, компан..йон   Г конферанс..є, Н..ютон, мал..ярія

Б монпанс..є, біл..ярд, пас..янс    Д ател..є, кан..йон, куп..йоз

В модел..єр, бутон..єрка, л..юстра12

  1.             Апостроф на місці пропуску треба ставити у всіх словах рядка

А дистриб..ютор, б..юджет, ін..єкція   Г кон..юнктивіт, миш..як, бар..єр

Б кар..єра, ад..ютант, р..юкзак    Д інтерв..ю, прем..єр, п..юре

В суб..єкт, Рив..єра, М..юллер

  1.             Разом треба писати кожне слово рядка

А напів/імла, пів/Польщі, пів/ місячний   Г пів/озера, пів/Ялти, напів/провідник

Б пів/острів, пів/ягоди, напів/зігнутий   Д напів/забутий, пів/фінал, пів/Дніпра

В пів/чобітки, напів/фабрикат, пів/Азії

  1.             Правильно написано всі слова рядка

А юнацький, волзький, петербургзький   Г грекський, молодецький, герцогськтй

Б товариський, криворізький, пражський   Д запорізький, студентський, латишський

В козацький, солдатський, норвезький

  1.             Орфографічну помилку допущено в рядку
     

А Туреччина, Галичина, Черкащина

Б  Вінничина, Німеччина, Житомирщина

В  Олещина, Хмельниччина, Харківщина

Г  Словаччина, Збаражчина, Дрогобиччина
 

Д  Луганщина, Сумщина,Острожчина

  1.             Уподібнення приголосних відбувається в усіх словах рядка
     

А свято, подружці, ллється

Б  кінський, милуєшся, доріжка

В  боротьба, тітчин, мерехтіти

Г  вести, просьба, дігтяр, баскетбол

Д  косьба, каска, вогкість, Великдень
 


 

  1.             Букву и на місці пропуску треба писати у всіх словах рядка

А промов..стий, сх..литися, тр..мати   Г к..рпатий, т..рплячий, розх..тати

Б пр..звисько, вр..ватися, зб..регти   Д очищ..ння, нам..стинка, поз..чати

В виховат..ль, сел..ще, тр..валий

  1.             Не відбувається зміна кінцевого приголосного при додаванні суфікса -ськ у всіх словах рядка

А казах, тюрки, баски, Мекка, Нью-Йорк   Г печеніг, парубок, чуваш, Овруч, Збараж

Б Прага, козак, товариш, Воронеж, Бахмач   Д Сиваш, Бахмут, Волноваха, чумак, Гадяч

В Париж, ткач, таджик, Петербург, юнак

  1.             Речення з однорідними членами можна утворити, якщо до частини «Я обожнюю теплі травневі вечори…» додати
     

А але недолюблюю холодні листопадові.

Б зі щебетанням птахів у нашому саду.

В тоді так мріється про щось небуденне.

Г напоєні пахощами яблуневого цвіту.

Д хоча й червневі мають свої принади.
 

    32.Речення з відокремленим додатком та відокремленою обставиною (розділові знаки пропущено)

1 додаток

2 означення

Приклад речення

А Окрім заповідників і національних парків значну роль у збереженні флори та фауни відіграють заказники.

Б Заказники місця тимчасової заборони полювання  створюють з метою відновлення природних комплексів.

В Власники природних об’єктів оголошених заказниками  зобов’язані забезпечити режим охорони та збереження таких територій.

Г Поставивши за мету захист рослин і комах  в Україні створили кілька ботанічних та ентомологічних заказників.

Д Іноді заказник відіграє важливу  фактично вирішальну роль у збереженні й відновленні певного рідкісного виду.

 

docx
Додано
4 червня
Переглядів
119
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку