Про матеріал
Фонетична зарядка під час роботи з дітьми з порушеннями слуху.
Мета: корекція вимови здобувачів освіти, збагачення словникового запасу учнів, розвиток зв'язного мовлення учнів з особливими освітніми потребами
Фонетична зарядка звук Лдень 3 Підготувала: Досінчук О. В.
Номер слайду 2
Артикуляційні вправи„Вправа „Чашечка”Широко відкрити рот і покласти широкий розслаблений язик на нижню губу. Підняти краї язика, не торкаючись зубів. Вправа „Грибок”Посміхнутися, показуючи зуби, відкрити рот і притиснути широкий язик усією поверхнею до піднебіння. Вправа „Смачне варення” Напіввідкрити рот і кінчиком язика облизати верхню губу, роблячи рухи язиком зверху вниз. Стежити, щоб нижня щелепа була нерухомою. Вправа „Гойдалка”Відкрити рот. Язиком тягнутися то до носа, то до підборіддя поперемінно.8. Вправа „Маляр”Відкрити рот. Широким кінчиком язика, як пензликом, водити по піднебінню вперед-назад, не відриваючи. Щелепи нерухомі.
Номер слайду 3
Читаємо склади. АЛА ИЛИ ЕЛЕ ОЛО УЛУГолосно - тихо: АЛА- ИЛИ- или -еле-УЛУ - улу ЕЛЕ- ОЛО- оло ОЛО - оло- УЛУ