Спеціальна загальноосвітня школа «Надія» м.Києва
Характеристика стану мовлення дітей з ІП
1. Стан артикуляційної моторики:
2. Стан фізіологічного слуху:
- без порушень; знижений.
3. Стан зорово-просторового гнозису (орієнтація в просторі, на площині, у собі)
- без порушень; порушений.
4. Словниковий запас:
5. Стан імпресивної мови:
- звернену мову розуміє, недостатньо розуміє.
- присутні жести міміка.
6. Стан фонетико-фонематичних процесів:
- звуковимова порушена, не порушена;
- фонематичний слух розвинений, недостатньо розвинений, у стадії формування;
- слухове сприймання: повне, часткове, нестабільність слухової функції;
- звуко-буквений аналіз слова: володіє, не володіє, частково володіє.
7. Граматичні категорії.
- сформовані, недостатньо сформовані, у стадії формування.
8. Зв`язне мовлення.
- фразове, окремими словами, аграматизми, з елементами лексико-граматичного, фонетико-фонематичного недорозвитку.
- розповідь за серією сюжетних малюнків: за малюнком складає, виділяє головне, установлює причинно-наслідкові зв`язки самостійно, з допомогою.
Вчитель-дефектолог, логопед Губар Ганна Федотівна
м. Київ