Характеристика стану мовлення дітей з ІП

Про матеріал
Спеціальна загальноосвітня школа «Надія» м.Києва Характеристика стану мовлення дітей з ІП Вчитель-дефектолог, логопед Губар Ганна Федотівна м. Київ
Перегляд файлу

Спеціальна загальноосвітня школа «Надія» м.Києва

 

Характеристика стану мовлення дітей з ІП

 

1. Стан артикуляційної моторики:

  •          без порушень; порушена.

 

2.  Стан фізіологічного слуху:

     - без порушень; знижений.

 

3.  Стан зорово-просторового гнозису (орієнтація в просторі, на площині, у собі)

     - без порушень; порушений.

 

4.   Словниковий запас:

  •          переважає активний, чи пасивний;
  •          відповідає віковій нормі;
  •          обмежений соціально-побутовою тематикою.

 

5.  Стан імпресивної мови:

      - звернену мову розуміє, недостатньо розуміє.

      - присутні жести міміка.

 

6.   Стан фонетико-фонематичних процесів:

      - звуковимова порушена, не порушена;

      - фонематичний слух розвинений, недостатньо розвинений, у стадії         формування;

  - слухове сприймання: повне, часткове, нестабільність слухової функції;

  - звуко-буквений аналіз слова: володіє, не володіє, частково володіє.

 

7.   Граматичні категорії.

      - сформовані, недостатньо сформовані, у стадії формування.

 

8.    Зв`язне мовлення.

      - фразове, окремими словами, аграматизми, з елементами лексико-граматичного, фонетико-фонематичного недорозвитку.

      - розповідь за серією сюжетних малюнків: за малюнком складає, виділяє головне, установлює причинно-наслідкові зв`язки самостійно, з допомогою.

 

 

 

Вчитель-дефектолог, логопед Губар Ганна Федотівна

 

 

            м. Київ

docx
Додав(-ла)
Губар Ганна
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
11 грудня
Переглядів
12
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку