Автоматизація звука "З" в ігрових вправах ( робота в зошиті ) . Автоматизація звуку"З" в складах , закріплення вимови звуку"З" на початку слів . Автоматизація звуку "З" в словах ( всі позиції звуку ) .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.Лабіринт1
Зірочка - початок лабіринту .
Слова для довідок : зал ( спортивний ) , завод , замок ( замок ) , зебра , заєць , захід сонця, завіса , зефір .
Вправа « Ехо» . Послухай слова . ( Логопед називає 2 – 5 картинок .) Запам,ятай їх і повтори чітко промовляючи звук З .
Вправа « Чого не стало ? » . Розглянь та запам,ятай картинки . Я закрию одну картинку чарівним екраном , а ти поглянь і скажи , чого не стало .
Вправа « Хлопушки .» Поділ слів на склади .
4.Гра « 1-2-5-9» зі словами :
ЗАМОК |
ЗАВІСА |
ЗАЄЦЬ |
ВАЗА |
КОЗА |
ФАЗАН |
ЗУБ |
ЗАКЛАДКА |
5. Буква З .
6. Звуко - буквений аналіз слів : вози , кози , лози .
7. Закріплення звука «З» у вірші .
Прочитати . Записати слова з буквою «З» у такому порядку , спочатку - назви предметів , потім - назви дій і ознай
ЗИМА
Зима морозяна надворі ,
Замети білі на землі Зоріють в небі ясні зорі
Заснули зайчики малі .
1.Повторення артикуляції звука «З» . Допоможи комарику дістатись до своєї літери .
2. Лабіринт 2.
Вправа « В гостях у гномів .» Я назву великий предмет , а ти назви малий .
Зразок : ваза - вазочка .
Який ? Яка ? Яке ? Які ? Підбір слів ознак .
Слова для довідок : ваза , козак , фазан , візок , медуза , візок , терези , язик , ковзани , береза .
3. Запам,ятай і повтори ряди слів .
Заєць - береза - ковзани
Зуб - бузок - язик
Зима - коза - гризун
Зебра - ваза - гроза
4. Робота з деформованим текстом . Допоможи гному Мудруну . Перестав склади , щоб вийшли слова . Прочитай . Випишіть слова - назви птахів .
5. Складання оповідання з деформованого тексту .
В саду взимку .
1. Лабіринт 3.
Вправа 1 : мій , моя , моє , мої( про які малюнки можна так сказати ) .
Вправа 2 : складання речень за предметними малюнками .
Слова для перевірки : Зубр , кизил , газета , тепловоз , гарбуз , зозуля , козел , телевізор , гніздо .
2. Складання речень із словами - ознаками предметів . Допоможи Забудькові прочитати , назвати пропущені букви .
Із словами - назвами ознак скласти речення .
___авдання гні___до ко__ак
____айчик я___ик ___апах
____упинка ві____ гарбу____
Боягу____ му____ика ___елений
Моро-____ ___ошит ло___а
А____бука га___ бере___а
Ков____ани телеві___ор ___амок
___авод ____бори
3.Зробити звуко - буквенний аналіз слів : зубр , козел , гарбуз .
4. Робота з скоромовкою . Зайчик зілля з,їв у Зіни ,
Захотів заїсти сіном .
Зіна зойкнула у сінях
Де ж узяти зайцю сіна ?
Зимно зайчику зимою під зеленою сосною .
5. Робота з прислів,ями . Пояснити їх значення . ( Вивчити їх .)
1. Поласуй морозивом . Пройди лабіринт збираючи склади .
Верболіз ( Г. Бойко) Возом віз верболіз .
Верболіз не довіз .
Не довіз , з воза зліз :
Верболіз б,є до сліз !
4. Виділення слів зі звуком З з цього вірша .
1. Мозаїка .
В квадраті багато складів . Прочитай всі склади , закресли клітинки із складом АЗ і в тебе вийде картинка із зображенням житла звука З . Як він називається ? ( мок - за ) .
АЗ |
УЗ |
АЗ |
ОЗ |
АЗ |
АЗ |
АЗ |
АЗ |
АЗ |
АЗ |
ОЗ |
АЗ |
ОЗ |
АЗ |
УЗ |
УЗ |
АЗ |
АЗ |
АЗ |
ОЗ |
ОЗ |
АЗ |
АЗ |
АЗ |
УЗ |
ОЗ |
АЗ |
АЗ |
АЗ |
ОЗ |
2. Кукурудзяний черв,ячок . Знайди та прочитай слова . Де в цих словах стоїть звук З ?
Лабіринт 4 .
1.Який ? Яка ? Яке ? Які ? Підбір слів ознак .
2. «Відгадай .» Я назву слово - дію , а ти підбери до нього відповідне слово і повтори ці слова разом .
Одягають…. Забивають …….. Росте …… Плаває ….. Везе…. Розповідає …… Показують…. Боїться ….. Малює …. Показує ……
Слова для довідок : віз , в,яз , гвіздок , водолаз , знаки , противогаз , боягуз , мороз , Пізнайко .
3. Допоможи Незнайкові . Вправи з деформованою фразою .
4.Гра «Закінчи слово .»
5.Звуко - складовий аналіз , друкування схеми слів знак , мороз водолаз , боягуз , гвіздок .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 Допоможи Незнайкові допиши літеру з .
3 Звуко - буквенний аналіз слів : віз , мороз , водолаз .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|