"Автоматизація звука " З " в ігрових вправах ."

Про матеріал

Автоматизація звука "З" в ігрових вправах ( робота в зошиті ) . Автоматизація звуку"З" в складах , закріплення вимови звуку"З" на початку слів . Автоматизація звуку "З" в словах ( всі позиції звуку ) .

Перегляд файлу

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Лабіринт1          

                                   Зірочка  - початок  лабіринту  .  

Слова  для  довідок  :  зал  (  спортивний  )  , завод  ,  замок  (  замок  )  ,  зебра  ,  заєць  ,  захід  сонця,  завіса  , зефір  .    

Вправа   «  Ехо»  .    Послухай  слова  .  ( Логопед  називає  2 – 5  картинок  .)  Запам,ятай  їх  і  повтори   чітко промовляючи  звук  З  . 

 Вправа    « Чого  не  стало  ?  »  .  Розглянь та  запам,ятай  картинки  .  Я  закрию  одну  картинку  чарівним  екраном  , а  ти  поглянь  і  скажи  ,  чого  не  стало . 

Вправа  «  Хлопушки   .»   Поділ  слів  на  склади . 

 

 

4.Гра  «  1-2-5-9»  зі словами   : 

ЗАМОК

ЗАВІСА

ЗАЄЦЬ

ВАЗА

КОЗА

ФАЗАН

ЗУБ

ЗАКЛАДКА

 

5.       Буква   З  . 

6.       Звуко  -  буквений  аналіз   слів   :    вози  ,  кози  ,  лози  . 

7.       Закріплення  звука  «З»  у вірші  .  

Прочитати  .  Записати  слова  з  буквою  «З»   у такому  порядку  ,  спочатку  -  назви  предметів  ,  потім  -  назви  дій  і ознай  

ЗИМА 

                      Зима  морозяна  надворі  ,

                      Замети білі  на  землі                         Зоріють  в  небі  ясні  зорі  

                      Заснули  зайчики  малі  . 

1.Повторення  артикуляції звука  «З» .  Допоможи  комарику  дістатись  до  своєї  літери  .

2.    Лабіринт  2. 

Вправа  «  В  гостях  у  гномів  .»   Я  назву великий  предмет   ,  а  ти  назви малий .  

Зразок  :  ваза  -  вазочка  . 

Який  ?  Яка  ?  Яке   ? Які   ?    Підбір  слів  ознак  .  

Слова  для  довідок  :  ваза  ,  козак  ,  фазан ,  візок  ,  медуза  ,  візок  ,  терези  ,  язик  ,  ковзани  ,  береза  . 

 

 

3.    Запам,ятай  і  повтори  ряди  слів  .  

Заєць  -  береза  -  ковзани  

Зуб  -  бузок  -  язик  

Зима  -  коза  -  гризун  

Зебра  -  ваза  -  гроза  

4.    Робота  з  деформованим  текстом  .   Допоможи  гному  Мудруну  . Перестав  склади  ,  щоб  вийшли  слова  .  Прочитай  .  Випишіть  слова  - назви  птахів  .

 

5.    Складання  оповідання  з  деформованого  тексту  .  

В  саду  взимку  . 

1.  Лабіринт  3.  

  Вправа  1 :  мій  ,  моя  ,  моє  ,  мої(  про які  малюнки  можна  так  сказати  )  . 

Вправа  2  :  складання  речень  за  предметними малюнками  .

        Слова  для  перевірки  :  Зубр  ,  кизил  , газета  ,  тепловоз  ,  гарбуз  ,  зозуля  ,  козел  ,  телевізор  ,  гніздо .     

2.  Складання  речень  із  словами  -  ознаками  предметів  .  Допоможи Забудькові  прочитати  ,  назвати  пропущені  букви  .  

Із  словами  -  назвами  ознак  скласти  речення .  

___авдання гні___до              ко__ак

____айчик я___ик                   ___апах         

____упинка ві____                   гарбу____

Боягу____ му____ика                  ___елений

Моро-____ ___ошит                          ло___а

А____бука га___                              бере___а

Ков____ани телеві___ор                       ___амок

___авод ____бори                      

3.Зробити  звуко  -  буквенний  аналіз  слів  : зубр  ,  козел  ,  гарбуз  . 

4.    Робота з  скоромовкою  .                 Зайчик  зілля  з,їв  у  Зіни  ,  

              Захотів  заїсти  сіном  . 

             Зіна  зойкнула  у  сінях    

             Де  ж  узяти  зайцю  сіна  ? 

Зимно  зайчику  зимою  під  зеленою  сосною  . 

5.    Робота  з прислів,ями .   Пояснити  їх  значення  .  (  Вивчити  їх  .)

 

 

 

 

1. Поласуй  морозивом  . Пройди  лабіринт  збираючи  склади  .     

 

 

                    Верболіз   ( Г.  Бойко)                   Возом  віз  верболіз  .  

                  Верболіз  не  довіз  .  

                  Не  довіз  ,  з  воза  зліз  :

                  Верболіз  б,є  до  сліз  ! 

4.  Виділення  слів   зі  звуком  З  з  цього вірша  . 

 

 

 

 

 

1.    Мозаїка .  

В  квадраті  багато  складів  . Прочитай  всі  склади  ,  закресли  клітинки  із  складом  АЗ  і  в  тебе вийде  картинка  із  зображенням  житла  звука  З  .  Як  він  називається  ? (  мок  -  за  )  . 

АЗ

УЗ

АЗ

ОЗ

АЗ

АЗ

АЗ

АЗ

АЗ

АЗ

ОЗ

АЗ

ОЗ

АЗ

УЗ

УЗ

АЗ

АЗ

АЗ

ОЗ

ОЗ

АЗ

АЗ

АЗ

УЗ

ОЗ

АЗ

АЗ

АЗ

ОЗ

2.    Кукурудзяний черв,ячок  .  Знайди  та  прочитай  слова  . Де  в  цих  словах  стоїть  звук З  ?

   

Лабіринт  4 . 

1.Який  ?  Яка  ?  Яке  ?  Які  ?  Підбір  слів  ознак   .  

2.    «Відгадай  .»  Я  назву  слово  -  дію ,  а  ти  підбери  до  нього  відповідне  слово  і  повтори  ці  слова  разом  .    

Одягають….    Забивають ……..   Росте  ……   Плаває …..  Везе….     Розповідає  …… Показують….  Боїться ….. Малює  ….      Показує ……

Слова  для  довідок  :  віз  ,  в,яз  ,  гвіздок  ,  водолаз  ,  знаки  ,  противогаз  , боягуз  ,  мороз  ,  Пізнайко .  

 

 

3.    Допоможи Незнайкові  .  Вправи  з  деформованою фразою  . 

 

4.Гра «Закінчи  слово  .» 

  

                                                                                                     

 

 

5.Звуко -  складовий аналіз  ,  друкування  схеми  слів  знак  ,   мороз водолаз  ,  боягуз  ,  гвіздок  .

 

 

 

 

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        

 

1  Допоможи  Незнайкові   допиши  літеру  з  . 

                                                                                                                       

3   Звуко  -  буквенний  аналіз слів  :   віз  ,  мороз  ,  водолаз  .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Морщавка Наталія Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Popovich Faina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Святецький Андрій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Куркова Олена Олексіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
pdf
Пов’язані теми
Логопедія, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
15 липня 2018
Переглядів
12590
Оцінка розробки
4.9 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку