"Пригоди Пана Жука та його друзів " : автоматизація звука [ Ж ] в реченнях : доповнення речень за схемою із опорою на малюнок ; складання відповідей на питання : Що роблять жуки на малюнку ?( слова - дії ) ; що кому потрібно для роботи : журналіст( художник)? Робота з деформованим реченням : допоможи матусі Жанні прочитати те , що написав Женя( Жук) , виправ помилки та запиши речення в зошит . " Веселі жуки" - визначення місця звука [ Ж ] у словах .
Автоматизація звука [ Ж ] в реченнях .
Доповнення речень з опорою на малюнок і без опори на малюнок.
Складання відповідей на запитання .
Складання речень з опорними словами .
Робота з деформованими реченнями .
Подорож Жука . «Склади речення .» СКЛАДИ РЕЧЕННЯ ПРО ПАНА ЖУКА ЗА СХЕМОЮ З ОПОРОЮ НА КАРТИНКИ .
"Дружні Жуки" . Слова - дії . Що робить ? Що роблять?
Скажи : що роблять Жуки на малюнку?
Скажи : що роблять Жуки на малюнку ?
Леді Баг хоче стати - журналістом , поміркуй , що їй потрібно для роботи ?
Це Жук Женя він мріє стати художником . Допоможи Жені підібрати потрібні речі . Назви зайве .
Це Жанна - матуся жука Жені . Допоможи прочитати те , що написав Женя .
Виправ помилки та запиши речення у зошит .
Швидко бігає журавель .
Жаба високо літає .
На дубі жовті баклажани .
У їжака є маленькі вужі .
Жабка впіймала ожину .
Художник малює ложкою .
……………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………..
Де в цих словах стоїть звук * Ж+? (на початку , всеридині чи в кінці) показати на схемі .