ПОПЕРЕДИМО НАСИЛЛЯ РАЗОМ!!!
Ми не хочемо, щоб ти вказував своє ім’я у цьому дослідженні,
але нам необхідна певна інформація.
Тому просимо тебе відповісти на наступні запитання:
***Примітка: Центр позашкільної освіти далі скорочено – ЦПО.
1. В якому ти класі? Вибери один пункт:
◻ 3 ◻ 4 ◻ 5 ◻ 6 ◻ 7 ◻ 8 ◻ 9 ◻ 10 ◻ 11
2. Ти хлопець чи дівчина? Вибери один пункт: ◻ Хлопчик ◻ Дівчинка
|
Завжди |
Часто |
Інколи |
Ніколи |
|||||||||||
a) Мені подобається знаходитись у ЦПО |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
|||||||||||
b) Це дружелюбне місце. |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
|||||||||||
c) В приміщенні ЦПО комфортно навчатись. |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
|||||||||||
d) Я відчуваю себе прийнятим іншими вихованцями гуртка. |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
|||||||||||
e) Я відчуваю себе прийнятим дорослими в ЦПО. |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
|||||||||||
f) Я можу розраховувати на допомогу в ЦПО, якщо знадобиться. |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
|||||||||||
2. Ти коли небудь почувався незатишно в ЦПО по одній з наступних причин? (Просимо обрати відповіді, які підходять.)
Твоєї зовнішності
|
|||||||||||||||
3. Наскільки безпечно ти почуваєшся в наступних місцях приміщення ЦПО? |
|
Дуже безпечно |
Безпечно |
Тривожно |
|||||||||||
a) Актовий зал |
|
◻ |
◻ |
◻ |
|||||||||||
b) Кабінети |
|
◻ |
◻ |
◻ |
|||||||||||
c) Коридори |
|
◻ |
◻ |
◻ |
|||||||||||
d) Гардероб |
|
◻ |
◻ |
◻ |
|||||||||||
e) Вхід/вихід до приміщення ЦПО |
|
◻ |
◻ |
◻ |
|||||||||||
f) Туалет |
|
◻ |
◻ |
◻ |
|||||||||||
g) Територія біля приміщення ЦПО |
|
◻ |
◻ |
◻ |
|||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
Ніколи |
Раз чи два рази в місяць |
Кожного тижня |
Багато разів на тиждень |
Не знаю |
||||||||||
4. Ти відчуваєш тиск у ЦПО? |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||
5. Тебе притискають чи залякують по дорозі в/із ЦПО? |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||
6. Ти тиснеш на інших у ЦПО? |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
||||||||||
7. За минулі 4 тижні, скільки разів тебе ображали у ЦПО? |
|
|
|
|
|
||||||||||
a) фізично? Приклади: пхали, ставили підніжки, били, спеціально відбирали твої речі та наносили їм шкоду |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
||||||||||
b) вербально? Приклади: називали твоє імя, обзивали, дражнили, насміхалися над тобою, залякували тебе |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
||||||||||
c) соціально? Приклади: уникали спілкування з тобою, говорили погано про тебе, виставляли в смішному вигляді, відмовлялися гратися з тобою,підговорювали інших з тобою не спілкуватися |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
||||||||||
d) з допомогою електроніки? Приклади: використовували Інтернет або телефон, щоб відправляти залякуючі повідомлення, які зачіпали твої почуття або відкривали твої секрети |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
||||||||||
8. За минулі 4 тижні, скільки разів ти чув чи бачив, як ображали інших вихованців ЦПО? |
|
|
|
|
|
||||||||||
a) фізично? Приклади: пхали, ставили підніжки, били, спеціально відбирали чиїсь речі та наносили їм шкоду |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
||||||||||
b) вербально? Приклади: називали чиєсь імя, обзивали, дражнили, насміхалися над кимось, залякували |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
||||||||||
c) соціально? Приклади: уникали спілкування з кимось, говорили погано про когось, виставляли в смішному вигляді, відмовлялися гратися з кимось,підговорювали інших з кимось не спілкуватися |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
||||||||||
d) з допомогою електроніки? Приклади: використовували Інтернет або телефон, щоб відправляти залякуючі повідомлення, які зачіпали почуття або відкривали чиїсь секрети |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
◻ |
||||||||||
9. Поміркуй коли ти востаннє бачив, як ображають іншу людину. Що ти тоді зробив? (Обери відповіді, які тобі підходять)
|
|||||||||||||||
10. Якщо ти нічого не зробив цього разу, які на це були причини? (Обери відповіді, які тобі підходять)
11. Як часто ти розповідаєш про випадки знущань, які бачив особисто або про, які чув?
◻ Завжди ◻ Часто ◻ Інколи ◻ Ніколи
12. Ти знаєш як повідомити про випадки насилля?
◻ Так ◻ Ні
Якщо в тебе складні стосунки з іншими вихованцями, знай, що ти можеш розповісти про це будь-кому з дорослих, яким довіряєш. Це можуть бути батьки, вчителі, директор чи психолог. Ми хочемо допомогти тобі!
Дякуємо за участь у нашому дослідженні!
|
|||||||||||||||