Анкета:
1. Я розумію, що в класі відбувається цькування, якщо бачу наступне:
2. Я розумію, що в класі сприятлива атмосфера, якщо бачу наступне:
3. До яких наслідків може привести цькування в школі:
- для жертв цькування:
- для переслідувачів:
- для свідків цькування :
- для усього класу:
- для педагогів:
4. За якими ознаками я відрізняю ситуацію, де потрібно втручання дорослого, від ситуації, де діти можуть розібратися самі:
5. Які я знаю способи реагування педагогів на ситуації цькування одних дітей іншими:
6. Які із способів, які я реально пробував (а), я вважаю ефективними:
7. Які із способів, які я реально пробував (а), я вважаю неефективними:
8. Які дії педагога можуть посилити цькування в класі:
9. Чому в класі може складатися ситуація цькування одних дітей іншими:
10. Що в поведінці дитини може призводити до того, що він стає об'єктом
11. Чому деякі хлопці в класі поводяться як агресори:
12. Чому деякі хлопці при відповіді вибирають термін "не втручатися":
13. У мене особисто викликають тривогу ситуації у відносинах між дітьми, коли:
14. У школі, де я працюю, є особливості, які сприяють виникненню цькування :
15. У школі, де я працюю, є особливості, які перешкоджають виникненню цькування :