3 квітня о 18:00Вебінар: Гейміфікація уроку як засіб підвищення ефективності навчання

Авторська дидактична гра: « Гусениця» на автоматизацію звука [с] в словах.

Про матеріал

«Без гри немає і не може бути повноцінного розумового розвитку»

«Гра – це величезне світле вікно, через яке духовний світ дитини вливається в життєдайний потік уявлень, понять про навколишній світ.

Гра – це іскра, що розпалює вогонь кмітливості та допитливості… Гра дитини – це не простий спомин про те, що було, а творче переосмислення пережитих вражень, комбінування їх і побудова з них нової дійсності, яка відповідає запитам та інтересам самої дитини» .

Василь Сухомлинський.

Гра допомагає учням перебороти сором'язливість, психологічний бар'єр мовленнєвого спілкування й отримати віру в свої сили.

Гра являє собою навчальну ситуацію, яка багато разів програється, і при цьому кожен раз у новому варіанті.

У початкових класах закладаються основи знань, умінь і практичних навичок, які необхідні для подальшого навчання, формуються моральні риси і якості, вміння дітей самостійно оволодівати знаннями, пробуджується інтерес до навчання, до творчих пошуків. Але цей процес ускладнюється віковими особливостями молодших школярів: слабким переключенням уваги, її нестійкістю, недовільністю пам'яті та мислення.

Одним із ефективних засобів розвитку інтересу до навчального предмета поряд з іншими методами та прийомами, які використовуються на уроках, є дидактична гра. Ще К. Д. Ушинський радив включати елементи цікавості, ігрові моменти у серйозну навчальну працю учнів, для того щоб процес пізнання був продуктивнішим.

Пропоную перевірену практикою дидактичну гру: « Гусениця» на автоматизацію звука [с] в словах.

Дидактичну гру можуть використовувати вихователі, вчителі-логопеди, вчителі початкової ланки та дбайливі батьки.

Мета гри: удосконалювати навички дітей правильно та чітко вимовляти звук [с] в різних положеннях ( на початку, в середині та в кінці слів); розвивати фонетико-фонематичний слух, зорову та слухову пам' ять, увагу, навички звуко-буквенного аналізу ; збагачувати словниковий запас дітей; вправляти у правильному написанні слів із буквою С; виховувати бажання правильної вимови звука [с].

Автор: Жидких Інна

Зміст архіву
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. ilenko maria
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Платонова Інна
    Чудова гра! Дякую автору за цікавий вступ до гри, яскраве і сучасне оформлення ! Адміністраторам сайту щире дякую за змістовний проект!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Иванов Сергей
    Дякую, цікава гра та ідея!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Керч Олеся
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
zip
Додав(-ла)
Жидких Інна
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
17 лютого 2018
Переглядів
1418
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку