Авторська програма «Пліч-о-пліч»

Про матеріал

Створення пілотної освітньої програми для учнів 5-11 класів шляхом впровадження досвіду шкіл Швейцарії.

Перегляд файлу

Українська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. 12

Селидівської міської ради

 

 

ПРОЕКТ

«Пліч-о-пліч»

Директор школи:

Алова Вікторія Петрівна,

тел. 050 68 76 986

ел. пошта - shkola_12@ukr.net

 

Назва проекту:

«Пліч-о-пліч»

 

Проблема:

Перевантаженість вчителів та дітей зайвою інформацією через невдосконалену освітню програму, зміна інтересів сучасних дітей, школа немає технічного забезпечення для виконання програми МОН.

 

Мета проекту:

Створення пілотної освітньої програми для учнів 5-11 класів шляхом впровадження досвіду шкіл Швейцарії з 2019 року

 

Територія, на яку проект матиме вплив:

Українська ЗОШ І-ІІІ ст. 12

 

Учасники, кількість:

Учні 5-11 класів (443), працівники школи – вчителі, технічний персонал, керівники гуртків (61), батьки (кількість необмежена)

 

Стислий опис проекту:

Цей проект покликаний змінити форму освіти, який спонукатиме учасників освітнього процесу активно залучатися до реформування роботи шкільного закладу. Завдання проекту - модернізація школи, яка буде відповідати викликам сьогодення.

Сучасна міжнародна середня освіта має багато успішних прикладів. Так, в країнах Європи та США більш поширеними є альтернативні школи, на теренах яких і народжуються та успішно впроваджуються інноваційні підходи. Наприклад, швейцарська освіта високо цінується в усьому світі, вона якісна, ґрунтовна та приваблює багатством вибору. До речі, саме в цій країні вперше з'явилися міжнародні школи та навчальні програми. Саме тому в основі проекту лежить досвід швейцарської освіти.

 

 

Очікувані результати:

Модернізована система освіти, яка сприяє розвитку здорової, конкурентоспроможної, творчої, високоосвіченої, соціально активної й національно свідомої особистості, яка наділена глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними цінностями, сімейними і патріотичними почуттями, є носієм кращих досягнень національної та світової культури, здатним до самоосвіти і самовдосконалення.

 

Задачі проекту:

  •              Розробка робочого плану та виготовлення документації навчально-виховного комплексу.

 

  •              Проведення різних методичних заходів, націлених ознайомити працівників школи з передовим досвідом європейських країн та впровадження його в освітньому процесі.

 

  •              Організація системи «Know-how»:

1) Новий режим дня , мета якого – фізичне розвантаження учнів

 

1 урок 8.00-8.45

2 урок 8.55-9.40

 

20 хвилин перерва

 

3 урок 10.00-10.45

 

20 хвилин перерва

 

4 урок 11.05-11.50

5 урок 12.00-12.45

 

20 хвилин перева

 

6 урок 13.05-13.50

 

20 хвилин перерва

 

7 урок 14.10-14.55

8 урок 15.05-15.50

 

- Парні уроки (основні предмети);

- Між парами - уроки музики, фізкультури, малювання, основ здоров’я, трудового навчання, Захисту Вітчизни для розвантаження режиму дня учнів. На урок діти працюють в команді, обговорюють, приймають рішення.

 

2)Впровадження гуртків, яких потребує сучасна школа (інформатики, англійської мови, фізичної культури в школі)

 

Гурток з інформатики для учнів 5-7 класів (2 години)

 Режим роботи:

вівторок, середа, четвер 15.00-15.30

 

Гурток з інформатики для учнів 8-11 класів (2 години)

Режим роботи:

понеділок, середа, 16.00-16.45

 

Гурток з англійської мови для учнів 8-10 класів ( 2 години)

Режим роботи:

вівторок, четвер 16.00-16.45

 

Гурток з фізичної культури для учнів (3 години)

Режим роботи:

вівторок, середа, четвер -16.00-16.45

 

 

3. Різноманітне харчування (їдальня+буфет).

 

4. Робота за програмами «Екохвиля» та «Школа сприяння здоров’ю»

 

5. Креативні дні 1 раз на місяць – дні без уроків (ярмарки, екскурсії, фестивалі, тренінги, кіносеанси, змагання тощо)

 

6. Налагодження зав’язків зі школами Європи (Еtwinning plus)

 

7. Новий підхід до обсягу та форми  домашніх завдань

Домашні завдання здебільшого мають усну форму,за винятком підготовка рефератів. проектів, підготовки до творів, крім 9-11 класів (підготовка до ЗНО)

 

8.Загальношкільні батьківські збори проводяться на початку навчального року, двічі на рік запрошуються батьки на класні збори.

 

9.Використання відмінних елементів одягу вчителями  та учнями.

 

Моніторинг та вдосконалення даного проекту (психологічне сприйняття програми учасниками освітнього процесу).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
21 січня 2019
Переглядів
1395
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку