Авторська розробка
ПІБ учителя |
Хмарній Яна Сергіївна |
Освітній заклад |
Бердянська загальноосвітня школа l-lll ступенів №1 |
Клас |
1 |
Освітня програма |
Типова освітня програма, розроблена під керівництвом О.Я.Савченко |
Освітня галузь |
Математика |
Тематичний тиждень |
Мода, тиждень 11 |
Освітня стратегія (методика, техніка, технологія), у межах якої використовуються цеглинки LEGO |
6 цеглинок LEGO на уроках математики |
Мета та завдання |
Мета: зацікавити дітей у вивченні математики, навчити шукати та пояснювати власні рішення, розвинути навички логічного мислення та аналізу, використання LEGO при вивченні складу числа Завдання: розвивати образне мислення дитини, дрібну моторику рук, формувати вміння самостійно вирішувати поставлену задачу і шукати власне рішення, заохочувати винахідливість і кмітливість учнів, які зуміли вирішити поставлені завдання.
|
Зміст (текст, посилання на фото, відео, презентацію) |
Завдання з використанням кубиків LEGO на уроках математики. Цеглинки LEGO дозволяють перетворити числа, слова і поняття в реальні моделі, які можна чіпати, обговорювати, змінювати. Наприклад, на заняттях математики в 1- класі я використала LEGO при закріпленні складу числа, демонстрації відповідей при усному рахунку, а також у фізкультхвилинці. Фізкультхвилинка https://drive.google.com/file/d/1b3uLiA7xX_Oaj--TEHUvUiOCPVUEGAFF/view?usp=sharing
Гра «Порахуємо та побудуємо» Мета: закріпити склад числа; розвивати увагу і зосередженість. Обладнання: цеглинки конструктора LEGO. Завдання: педагог називає число 9 і один із компонентів складу числа: 1 та ... , 3 та …, 7 та …, 8 та …, 5 та … число-відповіді на задані вирази означає кількість штирів, які дитина повинна накрити, щоб поставити наступну цеглину в башту. Потім дітям можна запропонувати відповісти на питання:
https://drive.google.com/file/d/1nPUGjQc8DvFiTXk2_ksv0IX224I3BQ0e/view?usp=sharing
Гра «Будівельник» Мета: вчити співвідносити цифру з кількістю предметів. Розвивати наочно – дійове та образне мислення, повторити склад числа. Обладнання: цеглинки конструктора LEGO, папір розкреслений на квадрати. Вчитель – постачальник тканини. А діти – модельєри, які повинні точно відміряти кількість тканини для своєї колекції. Учитель на листку паперу креслить квадрати. Кожен квадрат позначає числом. Поряд кладе цифру (наприклад 7, на закріплення складу числа) і називає один із компонентів складу числа. Дітям необхідно визначити другий компонент та побудували вежу потрібного розміру. Якщо це цифра 2, то і цеглинок потрібно взяти 2. Якщо цифра 5-то і цеглинок необхідно 5. Фото2 https://drive.google.com/file/d/1CN6PggrjxhNWMq1u6m5u6Axv6A9-19gk/view?usp=sharing
|
Рефлексивна оцінка авторської розробки
Сфера розвитку школяра
Наскрізні вміння |
Фізична |
Когнітивна |
Емоційна |
Креативна |
Соціальна |
Читання з розумінням |
|
|
|
|
|
Уміння висловлювати власну думку усно і письмово |
|
+ |
|
+ |
+ |
Критичне та системне мислення |
|
+ |
|
+ |
|
Здатність логічно обґрунтовувати позицію |
|
+ |
+ |
|
+ |
Творчість, ініціативність |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Конструктивно керувати емоціями |
|
|
+ |
|
|
Оцінювати ризики |
|
+ |
|
+ |
|
Приймати рішення |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
Розв'язувати проблеми |
|
+ |
|
+ |
+ |
Здатність співпрацювати з іншими людьми |
+ |
|
+ |
|
+ |