Авторська розробка "LEGO 6 цеглинок на уроках математики"

Про матеріал
Авторська розробка, яка містить дидактичні ігри з лего, щоб зацікавити дітей у вивченні математики, навчити шукати та пояснювати власні рішення, розвинути навички логічного мислення та аналізу, використання LEGO при вивченні складу числа, розвивати образне мислення дитини, дрібну моторику рук, формувати вміння самостійно вирішувати поставлену задачу і шукати власне рішення, заохочувати винахідливість і кмітливість учнів, які зуміли вирішити поставлені завдання.
Перегляд файлу

Авторська розробка

 

ПІБ учителя

Хмарній Яна Сергіївна

Освітній заклад

Бердянська загальноосвітня школа l-lll ступенів №1

Клас

1

Освітня програма

Типова освітня програма, розроблена під керівництвом О.Я.Савченко

Освітня галузь

Математика

Тематичний тиждень

Мода, тиждень 11

Освітня стратегія (методика, техніка, технологія), у межах якої використовуються цеглинки LEGO

6 цеглинок LEGO на уроках математики

Мета та завдання

Мета: зацікавити дітей у вивченні математики, навчити шукати та пояснювати власні рішення, розвинути навички логічного мислення та аналізу, використання LEGO при вивченні складу числа

Завдання: розвивати образне мислення дитини, дрібну моторику рук, формувати вміння самостійно вирішувати поставлену задачу і шукати власне рішення, заохочувати винахідливість і кмітливість учнів, які зуміли вирішити поставлені завдання.

 

Зміст

(текст, посилання на фото, відео, презентацію)

Завдання з використанням кубиків LEGO на уроках математики.

Цеглинки LEGO дозволяють перетворити числа, слова і поняття в реальні моделі, які можна чіпати, обговорювати, змінювати.

Наприклад, на заняттях математики в 1- класі я використала LEGO при закріпленні складу числа,  демонстрації відповідей при усному рахунку, а також у фізкультхвилинці.

Фізкультхвилинка

https://drive.google.com/file/d/1b3uLiA7xX_Oaj--TEHUvUiOCPVUEGAFF/view?usp=sharing

 

Гра «Порахуємо та побудуємо»

Мета: закріпити склад числа; розвивати увагу і зосередженість.

Обладнання: цеглинки конструктора LEGO.

Завдання: педагог називає число 9 і один із компонентів складу числа: 1 та ... , 3 та …, 7 та …, 8 та …, 5 та …  число-відповіді на задані вирази означає кількість штирів, які дитина повинна накрити, щоб поставити наступну цеглину в башту. Потім дітям можна запропонувати відповісти на питання:

  • На що схожа ваша башта?
  • Що башта вам нагадує?
  • Фото1

https://drive.google.com/file/d/1nPUGjQc8DvFiTXk2_ksv0IX224I3BQ0e/view?usp=sharing

 

Гра «Будівельник»

Мета: вчити співвідносити цифру з кількістю предметів. Розвивати наочно – дійове та образне мислення, повторити склад числа.

Обладнання: цеглинки конструктора LEGO, папір розкреслений на квадрати.

Вчитель – постачальник тканини. А діти – модельєри, які повинні точно відміряти кількість тканини для своєї колекції. Учитель на листку паперу креслить квадрати. Кожен квадрат позначає числом. Поряд кладе цифру (наприклад 7, на закріплення складу числа) і називає один із компонентів складу числа. Дітям необхідно визначити другий компонент та  побудували вежу потрібного розміру. Якщо це цифра 2, то і цеглинок потрібно взяти 2. Якщо цифра 5-то і цеглинок необхідно 5.

Фото2

https://drive.google.com/file/d/1CN6PggrjxhNWMq1u6m5u6Axv6A9-19gk/view?usp=sharing

 

 

Рефлексивна оцінка авторської розробки

 

Сфера

розвитку школяра

 

Наскрізні вміння

Фізична

Когнітивна

Емоційна

Креативна

Соціальна

Читання з розумінням

 

 

 

 

 

Уміння висловлювати власну думку усно і письмово

 

+

 

+

+

Критичне та системне мислення

 

+

 

+

 

Здатність логічно обґрунтовувати позицію

 

+

+

 

+

Творчість, ініціативність

+

+

+

+

+

Конструктивно керувати емоціями

 

 

+

 

 

Оцінювати ризики

 

+

 

+

 

Приймати рішення

 

+

+

+

+

Розв'язувати проблеми

 

+

 

+

+

Здатність співпрацювати з іншими людьми

+

 

+

 

+

 

docx
Додано
11 січня 2022
Переглядів
835
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку