Авторська розробка "Використання тематичного лепбука на уроках англійської мови. Лепбук на тему "Погода"

Про матеріал
Авторська розробка "Використання тематичного лепбука на уроках англійської мови. Лепбук на тему "Погода" дозволяє вчителю англійської мови простежити всі етапи роботи з лепбуком з учнями молодшого шкільного віку в контексті НУШ.
Перегляд файлу

1

 

 

Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради

 

Кафедра початкової освіти







 

Авторська розробка

 

на тему «Створення тематичного лепбука»



 

                                                      







 

                                         Виконала:

                                                             Шепельова Валентина Вікторівна

                                                                     вчитель англійської мови

                                                                        загальноосвітньої школи№1

                                                                              м. Токмака

                                             група №  15



 

 

 

 

Запоріжжя

2019

 

ВСТУП

Учитель для школи — це те ж саме, що сонце для всесвіту. Він джерело тієї сили, яка надає руху всій машині. Остання заіржавіє у мертвому заціпенінні, якщо він не зуміє вдихнути в неї життя і рух.

А. Дістервег

Слова А. Дістервега якнайкраще відображають сучасність. Адже світ постійно змінюється. Ми живемо в еру прогресу. І кому ж , як не вчителям, слід стояти біля керма? Кому ж, як не нам, стежити за цими змінами? Кому ж, як не педагогам, прямувати у світле майбуття? Але чи можливо це зробити озброївшись старими радянськими і  пострадянськими  методами і прийомами? Звісно ні! Щоб вказати шлях до нових горизонтів, треба самим знайти той новий шлях, треба навчитись вчити по-новому.  І одним із методів, який нам в цьому допоможе, є створення тематичних лепбуків.

Мета:  дослідити доцільність використання лепбуків під час навчального процесу в НУШ, розробити власний лепбук.

Завдання:

  1. ознайомитись з поняттям "лепбук";
  2. розробити фрагменти уроків англійської мови  з теми "Погода";
  3. створити тематичний лепбук за запропонованою темою.

 

 

 

 

 

 

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА

Лепбук – новітній спосіб організації навчальної діяльності з дошкільниками і молодшими школярами. Це гра, творчість, пізнання і дослідження нового, повторення і закріплення вивченого, систематизація знань і просто цікава форма спільної діяльності дорослого і дитини. Лепбуки допомагають швидко і ефективно засвоїти нову інформацію і закріпити вивчене в пізнавально- ігровий формі.

Фрагмент уроку англійської мови з теми "Погода" (1-2 рік навчання).

Обладнання: заготовка лепбука з порожніми кишеньками.

Час виконання: протягом вивчення теми.

 (вчитель показує заготовку лепбука).

-Що це, дітки? (Лепбук)

C:\Users\user\Desktop\изображение_viber_2019-06-13_20-11-00.jpg

 

- Розгляньте ілюстраії. Що на них зображено? (Дощ,сніг,хмарки)

-А як все це можна назвати одним словом? (Природні явища)

-Як ви думаєте, який розділ ми з вами починаємо вивчати? (Погода)

- Розгляньте лепбук детальніше.Чого ж у ньому не вистачає? (Усі кишеньки порожні)

C:\Users\user\Desktop\изображение_viber_2019-06-13_20-11-09.jpg C:\Users\user\Desktop\изображение_viber_2019-06-13_20-11-02.jpg

- Правильно,мої любі. Тут не вистачає слів. А ви допоможете мені закінчити його? (Так)

- Сьогодні ми з вами розпочинаємо вивчати нову тему: "Погода". Ми працюватимемо над нею майже місяць. Ви дізнаєтесь, як же  описати погоду англійською мову, навчитесь спостерігати за природніми явищами і вивчите величезну кількість нових слів. А щоб краще їх запам*ятати, ми записуватимемо ці слова у наш лепбук. І до кінця теми ми з вами заповнимо усі кишеньки. Нумо братись до роботи!

 

Заповнювати лепбук можна щоуроку протягом вивчення теми. На останньому уроці з теми на видати учням "Сертифікат юних метеорологів".

C:\Users\user\Desktop\изображение_viber_2019-06-13_20-59-16.jpg

 

 

Висновки

Як показує практика зарубіжних шкіл, лепбукінг – ефективний освітній метод, який дозволяє розвивати різносторонню творчу особистість. Адже не дарма його широко використовують в навчальних закладах Італії, Франції, США, Великої Британії тощо.

 

 

 

 

ЛІТЕРАТУРА

 

1.Е.Блохіна, Т.Лиханова «Лепбук – «книга на колінах». Журнал «Обруч» № 4 2015 р.

2.Гатовська Д. А. «Лепбук, як засіб навчання в в умовах освітньої системі». - Меркурий, 2015. — С. 162-164. 8.

3.Мартинова Н.Т. «Лепбук» як вид спільної діяльності дорослого і дітей.

4.Нова українська школа: порадник для вчителя / Під заг. ред. Бібік Н. М. —

К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2017. — 206 с.

 5.Пестова Е.Г. «Лепбук».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 січня 2022
Переглядів
463
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку