1
Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради
Кафедра початкової освіти
Авторська розробка
на тему «Створення тематичного лепбука»
Виконала:
Шепельова Валентина Вікторівна
вчитель англійської мови
загальноосвітньої школи№1
м. Токмака
група № 15
Запоріжжя
2019
ВСТУП
Учитель для школи — це те ж саме, що сонце для всесвіту. Він джерело тієї сили, яка надає руху всій машині. Остання заіржавіє у мертвому заціпенінні, якщо він не зуміє вдихнути в неї життя і рух.
А. Дістервег
Слова А. Дістервега якнайкраще відображають сучасність. Адже світ постійно змінюється. Ми живемо в еру прогресу. І кому ж , як не вчителям, слід стояти біля керма? Кому ж, як не нам, стежити за цими змінами? Кому ж, як не педагогам, прямувати у світле майбуття? Але чи можливо це зробити озброївшись старими радянськими і пострадянськими методами і прийомами? Звісно ні! Щоб вказати шлях до нових горизонтів, треба самим знайти той новий шлях, треба навчитись вчити по-новому. І одним із методів, який нам в цьому допоможе, є створення тематичних лепбуків.
Мета: дослідити доцільність використання лепбуків під час навчального процесу в НУШ, розробити власний лепбук.
Завдання:
ОСНОВНА ЧАСТИНА
Лепбук – новітній спосіб організації навчальної діяльності з дошкільниками і молодшими школярами. Це гра, творчість, пізнання і дослідження нового, повторення і закріплення вивченого, систематизація знань і просто цікава форма спільної діяльності дорослого і дитини. Лепбуки допомагають швидко і ефективно засвоїти нову інформацію і закріпити вивчене в пізнавально- ігровий формі.
Фрагмент уроку англійської мови з теми "Погода" (1-2 рік навчання).
Обладнання: заготовка лепбука з порожніми кишеньками.
Час виконання: протягом вивчення теми.
(вчитель показує заготовку лепбука).
-Що це, дітки? (Лепбук)
- Розгляньте ілюстраії. Що на них зображено? (Дощ,сніг,хмарки)
-А як все це можна назвати одним словом? (Природні явища)
-Як ви думаєте, який розділ ми з вами починаємо вивчати? (Погода)
- Розгляньте лепбук детальніше.Чого ж у ньому не вистачає? (Усі кишеньки порожні)
- Правильно,мої любі. Тут не вистачає слів. А ви допоможете мені закінчити його? (Так)
- Сьогодні ми з вами розпочинаємо вивчати нову тему: "Погода". Ми працюватимемо над нею майже місяць. Ви дізнаєтесь, як же описати погоду англійською мову, навчитесь спостерігати за природніми явищами і вивчите величезну кількість нових слів. А щоб краще їх запам*ятати, ми записуватимемо ці слова у наш лепбук. І до кінця теми ми з вами заповнимо усі кишеньки. Нумо братись до роботи!
Заповнювати лепбук можна щоуроку протягом вивчення теми. На останньому уроці з теми на видати учням "Сертифікат юних метеорологів".
Висновки
Як показує практика зарубіжних шкіл, лепбукінг – ефективний освітній метод, який дозволяє розвивати різносторонню творчу особистість. Адже не дарма його широко використовують в навчальних закладах Італії, Франції, США, Великої Британії тощо.
ЛІТЕРАТУРА
1.Е.Блохіна, Т.Лиханова «Лепбук – «книга на колінах». Журнал «Обруч» № 4 2015 р.
2.Гатовська Д. А. «Лепбук, як засіб навчання в в умовах освітньої системі». - Меркурий, 2015. — С. 162-164. 8.
3.Мартинова Н.Т. «Лепбук» як вид спільної діяльності дорослого і дітей.
4.Нова українська школа: порадник для вчителя / Під заг. ред. Бібік Н. М. —
К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2017. — 206 с.
5.Пестова Е.Г. «Лепбук».