Авторські вправи "Шість цеглинок"

Про матеріал
Вправи для роботи за методикою "Шість цеглинок" для використання на уроках читання, української мови, "Я досліджую світ"у 1-2 класах.
Перегляд файлу

Авторські вправи «ШІСТЬ  ЦЕГЛИНОК»

 

Дидактична вправа «Склад»

Предмет: читання.

Мета: розвивати вміння ділити слова на склади, визначати наголошений  склад.

  1. Поділіть слово на склади.
  2. Викладіть стільки цеглинок, скільки складів у слові.
  3. Поставте наголос.
  4. Покладіть на наголошений склад ще одну цеглинку – цей склад «сильніший».
  5. Придумайте своє слово, яке б підійшло до цієї моделі з цеглинок.

 

Дидактична вправа «Інтонування речення»

Предмет: українська мова.

Мета: вправляти дітей у вмінні визначати кількість слів у реченні, вчити інтонувати речення.

  1. Викладіть стільки цеглинок, скільки слів у реченні.
  2. Візьміть ще одну цеглинку та прикріпіть на першу, що позначає перше слово у реченні.
  3. Вимовте речення, поставивши логічний наголос на це слово.
  4. Переставте цеглинку на друге слово.
  5. Вимовте речення, поставивши логічний наголос на це слово.

Так, переставляючи цеглинку на різні слова в реченні, діти вимовляють те ж саме речення, наголошуючи (виділяючи голосом) різні слова.

 

Гра «Пішоходи і водії»

Предмет: «Я досліджую світ»

Мета: вчити застосовувати правила дорожнього руху, моделювати ситуацію на дорозі, самостійно приймати рішення.

  1. Діти об’єднуються у малі групи.
  2. У кожної групи аркуш паперу, на якому схематично зображена вулиця, перехрестя тощо.
  3. Розподіляються ролі: регулювальник (у нього цеглинки червоного, жовтого і зеленого кольорів – кольори сигналів світлофору), водії (у них цеглинки інших кольорів), пішоходи (зображують людинку вказівним і середнім пальчиками).
  4. Пішоходи і водії займають будь-які місця на схемі вулиці.
  5. По команді учителя «Рухаємось!», усі починають зображувати дорожній рух, регулювальник, показуючи цеглинки червоного, жовтого, зеленого кольорів, імітує світлофор.
  6. По команді учителя «Стоп!», гра припиняється і в групі обговорюється, чи виконувалися правила дорожнього руху, якщо хтось їх порушив, разом з’ясувати, як треба було діяти за правилами тощо.
  7. Ролі перерозподіляються або групи отримують нову схему вулиці, перехрестя, і гра продовжується.

 

doc
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Матеріали до уроків
НУШ
Інкл
Додано
4 жовтня 2023
Переглядів
184
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку