22 червня о 18:00Вебінар: Telegram для навчання: практичні кейси зі створення вчителем каналу та бота

Автро-Угорщина дуалістична імперія

Про матеріал

Презентація підготовлена під час педагогічної практики в ліцеї № 144 імені Ващенка в м. Києві для учнів 9 класів. І є чудовим доповненням до уроку. Містить перевірку домашнього завдання та інші цікавинки.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Повторення попередньої теми:«Російська імперія у другій половині 19-поч. 20 ст.»

Номер слайду 2

Визначте причини, що спричинили початок «Великих реформ» 1860-1870 рр. у Російській імперії. Чому реформи в Росії почалися саме зі скасування кріпацтва?

Номер слайду 3

Записати:«Великі реформи» 1860-1870 рр. у Росії: позитивні чи негативні наслідки.

Номер слайду 4

Співвіднесіть дати і події.1) 1853-1856 рр.2) 1861 р.3) 1864 р.4) 1881 р.5) 1870 р. А Земська та судова реформи. Б міська реформа. В убивство царя Олександра IIГ скасування кріпацтва. Д Кримська війна

Номер слайду 5

Номер слайду 6

20. Австро-угорщина –дуалістична монархія. утворення нових незалежних країн на балканах

Номер слайду 7

Номер слайду 8

В складі Австрії залишались українські землі

Номер слайду 9

Номер слайду 10

8 червня 1867 р. -проголошення автро-угорщини –ПОЛІТИна частина угоди

Номер слайду 11

Віденський парламент

Номер слайду 12

Номер слайду 13

 Франц Йозеф I (1867–1916)Імператор зберігав право видавати укали, що мали силу закону.призначав голів урядівтрьох спільних міністрів (іноземних справ, фінансів і збройних сил),розпускав парламент.

Номер слайду 14

Згідно з угодою:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Австрія Угорщина1. Мали власні парламенти.2. Адміністартивну самосійність.3. Загальні питання виносились на засідання імперського парламенту.4. Три спільних міністерства : військове, закордонних справ і фінансів.

Номер слайду 15

Записати: Монархія- це форма державного правління, за якої найвища державна влада належить одній особі -монархові. Дуалістияна монархія –це форма державного правління, за якої поряд з монархом функціонують парламент і уряд.

Номер слайду 16

За. Питання: Коли утворено Австро-угорську імперію?Як імперія називалася до цього? Які утворилися органи управління ?

Номер слайду 17

«Клаптикова імперія». Чому ж? (СТ. 168)

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Національний склад. Австрійська імперія була тюрмою для народів, які її населяли.Із загальної кількості 37 млн. душ налічувалося:

Номер слайду 20

Економічність розвитку. Австро-угорщина була відсталою передовим країнам Європи за рівнем розвитку промисловості й транспорту.

Номер слайду 21

Економічний розвиток. Нерівномірність розвитку;Заводи «Шкода» в Чехії;На частку Чехію припадало 86% виплавку металу і 50% випуску текстилю в авст. частині імперії;Угорщина, Хорватія, Галичина, Трансільванія – залишались аграрними регіонами з поміщинським господарством. Провідні галузі промисловості – металургія, машинобудування, нафта, електрохімічна.Іноземний капітал який панував в Австроугорській промисловості: Німецький та Французький.

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Криза Австро-угорщини на початку ХХ ст. Причини: наростання визвольної боротьби пригноблених народів. Перебіг: Угорщина:-листопад 1905 р. Початок масових хвилювань-1907 р. Закон про загальне виборче право. Австрія:-1908 р. законопроект введений у сейм про виборче право алез освітнім цензом

Номер слайду 24

Наслідки: Уряд вдався до більших репресі;1912 р. Розпущений парламент Хорватії тощо;Національні та соціальні проиворіччя ще більше загострилися.

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Читаємо Пункт 5. ст 171 Народи, що населяли Балкани. Чому Туреччина визнала незалежнісь Румунії, Сербії і Герцоговини?Яка країна стала автономним князівством у складі Туреччини?

Номер слайду 27

Балкани на почтку ХХ ст.: стали «пороховою бочкою Європи».

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Карл І (1916-1918)

Номер слайду 30

Домашнє завдання: Читати параграф 20. Заповнити таблицю «клаптикова імперія» на ст. 173. Розглянути карту Австро-Угорщини наприкінці 19-поч. 20 ст.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Рибенчук Іванна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ручка Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Войтенко Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Всесвітня історія 9 клас (Осмоловський С.О., Ладиченко Т.В.)
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
9236
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку