Айзек Азімов "Фах".Роздуми про майбутнє людини і людства

Про матеріал
Презентація містить портфоліо письменника, сторінку термінів ( наукова фантастика, оповідач, розповідач, повість),аналіз твору "Фах" (тема, проблематика),гронування "Переваги та недоліки навчання", домашнє завдання
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Айзек Азімов. Роздуми про майбутнє людини і людства у повісті “Фах” Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини.

Номер слайду 2

Портфоліо письменника. Прізвище, ім’‎я, по-батькові: Ісаак Юдович Озимов. Літературний псевдонім: Айзек Азімов. Дата народження: 02.01.1920 року. Місце народження: м. Петровичі (Білорусь) поблизу м. Смоленська Національність: єврей Громадянство: громадянин СШАВолодіння мовами: ідиш, англійська. Освіта: Колумбійський університет. Фах: біохімік, доктор наук, викладач Колумбійського та Гарвардського університетів, мав 14 почесних наукових ступенів і відзнак різних університетів світу. Літературний кумир: Шолом-Апейхем. Жанр, в якому працював митець: наукова фантастика. Найвідоміші твори: творчий набуток - 467 творів, збірка оповідань «Я - Робот» (1950), романи «Сталеві печери» (1953), «Оголене сонце» (1954), «Кінець Вічності» (1955), «Самі боги»(1972) Нагороди: п’‎ятикратний лауреат премії «Х'юго»Дата смерті, місце поховання: 06.01.1996 року, Нью-Йорк. Знайдіть цікаві факти з життя А. Азімова

Номер слайду 3

Літературознавча довідка. Наукова фантастика — різновид художньої літератури, основною темою якої є дослідження й прогнозування наслідків досягнень науково-технічної думки. Фантáстика — жанр художніх творів, в якому за допомогою додавання вигаданих, уявних елементів створюється світ, відмінний від сьогоденного, реального. Оповідач — різновид літературного суб'єкта, особа, вимислена автором, від її імені в художньому творі автор оповідає про події та людей, провадить оповідь від першої особи . Розповідач — різновид літературного суб'єкта, вимислена автором особа, від імені якої в епічному творі він веде розповідь про події та людей, з допомогою якої формується весь уявний світ літературного твору, є водночас автором і персонажем. Повість — великий розповідний прозовий твір, у якому широко змальовано життя одного або кількох героїв протягом тривалого або важливого за подіями проміжку часу.

Номер слайду 4

Я можу творити і творитиму, хочете ви цього чи ні А. Азімов «Фах»Тема твору: зображення моделі майбутнього суспільства, та здобуття освіти і фаху людьми у майбутньому. Події відбуваються у майбутньому на Землі, коли цивілізація зробила великий крок вперед. За фахівцями на Землю прибувають з інших планет, тому що тільки тут їх готують. Фах – це професія. Але слово набуває і символічного значення. Автор тут розуміє також справжнє покликання людини, талант, призначення. Проблематика: основна мета освіти; внутрішня сутність людини, її покликання; місце людини в суспільстві; людина та досягнення науки і техніки; людина і цивілізація.

Номер слайду 5

Суть освіченостіСутність дня Читання полягає у тому, що діти у 8 років «навчаються» читати за допомогою досягнень науки і техніки. Діти зовсім не докладають зусиль. Все за них роблять машини. В творі навіть немає слова «вчитель», дітям до голови прикладають дротики лікарі. Учням спочатку це подобається, дехто навіть заздрить дітям майбутнього. Але дехто висловлює свою думку, що це нецікаво, коли зовсім не докладати зусиль та не застосовувати своїх здібностей. День Освіти проводиться щороку в листопаді для молоді, що досягла вісімнадцяти років. Визначення фахової відповідності кожної молодої людини на основі медичного обстеження. Зіставлення бажань і можливостей молодої людини у виборі фаху. Останнє слово за собою залишає Система Освіти, а не сама людина Фах отримують не всі. Люди з унікальними розумовими можливостями не стають запрограмованими дипломованими спеціалістами. їх відбирають для отримання вищої освіти. День Олімпіади проводиться в травні щороку в різних фахових галузях для забезпечення професійних запитів у Всесвіті в цілому й зокрема на Землі. Мета кожного учасника: показати найвищий рівень фахової майстерності й отримати призначення на роботу на планету класу А. Процедура проведення змагання між дипломованими фахівцями на виявлення кращих професіоналів згідно із запитами планети-покупця. 3 кожного фаху проводиться своя Олімпіада, до участі в якій допускаються дипломовані спеціалісти за їхніми заявками. Людина з дипломом може брати участь в Олімпіаді щороку, але рівень її знань залишається таким, який вона отримала у День Освіти.

Номер слайду 6

Інтернат для недоумків Це кодована назва Інститутів вищої освіти. Мета Системи Освіти: надати можливість людям з високими та унікальними можливостями розвиватися, самостійно за допомогою книжок та наставників отримувати поглиблені й розширені знання, ставати творчими особистостями, що рухають розвиток науково-технічного прогресу. Саме до таких людей і належав головний герой твору.

Номер слайду 7

Гронування «Переваги та недоліки освіти»людина сама вибирає свій фахможна здобути кілька професійє можливість постійно вдосконалюватисьвисококваліфіковані фахівці однієї галузіможливість швидко приносити користь суспільствушвидке набування фахових знань. Сучасна освіта. Освіта майбутньогознання поступово стираються з пам’ятідовгий час здобуття освітисталість знань, здобутих за допомогою стрічокморальні травмивідсутня можливість розвиватись через самоосвіту

Номер слайду 8

Домашнє завдання. Знайти цікаві факти про життя А. Айзенка. Заповнити таблицю. Намалювати малюнок на одну із тем: “Якою я бачушколу майбутнього”, або"Яким я уявляю світмайбутнього”.{47 D712 DB-0 AD6-4 A85-848 B-B7 E4822 DA068}Джордж Плейтен. Тревіліян. Соціальний стан героїв. Моральні цінностіСтавлення до вибору професії та самостійного здобуття знань. Мрії про професію. Доля героїв після Дня Освіти

pptx
Додано
24 лютого 2023
Переглядів
4755
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку