“Backyard Basketball Superstar”. Домашнє читання.

Про матеріал
повторити лексичні одиниці теми; удосконалювати техніку читання, діалогічне та монологічне мовлення учнів; розвивати ерудицію учнів; збагачувати словниковий запас слів; прищеплювати усвідомлення важливості занять спортом; виховувати здоровий спосіб життя.
Перегляд файлу

План-конспект уроку

з англійської мови

для 6 класу

Урок № 66

Тема:  “Backyard Basketball Superstar”. Домашнє читання.

Мета:  повторити лексичні одиниці теми; удосконалювати техніку читання, діалогічне та монологічне мовлення учнів; розвивати ерудицію учнів; збагачувати словниковий запас слів; прищеплювати усвідомлення важливості занять спортом; виховувати здоровий спосіб життя.

 Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

1. Привітання.

Т: Good morning, children!

Ps: Good morning, teacher!

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we'll remember the words on the topic «Sports and practise in reading.

3. Перевірка домашнього завдання.

4. Уведення в іншомовну атмосферу.

Подання діалогу для аудіювання.

Учитель двічі читає діалог. Учні слухають та виковують завдання на картках.

Т: Listen to the dialogue and do the task on your carda.

PLAYING FOOTBALL

 Hello, Tim. Where are you going?

 To the sports centre. I've got a volleyball training session. Our team is going to France next week. We are leaving on Wednesday.

 Oh, that's great. How long are you going to stay in France?

 Eight days. We are playing four matches.

 Do you think you will win?

 Yes, I hope so very much. Sorry, I must go now. The coach doesn't let us be late for training. I'll tell you all about it when we get back. Bye!

— Bye, see you!

Listen to the dialogue and choose the correct variant of the ending.

1) Tim is going to ...

a) the stadium  b) the sports centre

2) Tim plays …

a) volleyball   b) football

3) The team is going to France ...

a) next week  b) this week

4) They are leaving ...

a) on Thursday   b) on Wednesday 

5) They are playing ... .

a) four matches  b) three matches

6) The coach doesn4 let the players ... .

a) miss training   b) be late for training

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Speaking 1. Розвиток умінь мовлення. Впр. 1 (с. 108).

Учні в парах обговорюють подані у вправі твердження, спираючись на зразок.

Reading 2. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 108).

1) Етап підготовки до читання.

а) Бесіда за малюнком у підручнику.

Т: Look at the picture on page 108.

Who can we see there? Where are the children? What is the girl doing?

б) Презентація нового лексичного матеріалу.

Учитель записує на дошці нові слова та пояснює їхнє значення.

2) Етап читання.

Т: Let's read the text and tell why Melanie has become a basketball team member. Учні ланцюжком читають текст і відповідають на запитання.

3) Етап перевірки розуміння змісту тексту.

а) Впр. З (с. 109).

Учні по черзі читають твердження, подані в завданні, погоджуються з правильними і виправляють неправильні.

б) Робота в парах.

Учні в парах ставлять один одному запитання за текстом вправи та усно відповідають на них.

Writing 3. Розвиток умінь письма.

1) Впр. 4 (с. 109).

Учні самостійно в зошитах складають запитання до поданих тверджень Потім адресують ці запитання своєму сусідові по парті, та відповідають на його запитання.

2) Впр. 5 (с. 109).

Учні за запитаннями, поданими у вправі, складають короткі розповіді про своє ставлення до спорту. Учитель просить п'ятьох-шістьох учнів прочитати свої тексти.

3) РЗ, впр. 2 (с. 59).

Учні самостійно позначають важливі, на їхню думку, фактори та письмово дають відповідь на запитання вправи. Учитель просить п'ятьох-шістьох учнів прочитати відповіді.

4) Гра «Make up Sentences».

Учні працюють у парах. Вони отримують картки, де написано слова, з яких потрібно скласти речення. Один із учнів читає речення, інші перевіряють. Перемагає пара, яка швидше за інших виконає це завдання.

Make up sentences.

1) championship/has/John/the/trained/a lot/before.

2) tennia/twice/a/week/attends/a/Mike/club.

3) our/team/need/one/We/more/for/player.

4) the/basket/the/ball/Tom/threw/into.

ІIІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

1)    усно.

2)    письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда в режимі T->P1->P2->P3.

Т: Was the lesson interesting?

What topic have we revised today?

What did you practise to speak about?

What activity did you like most?

Учні по черзі відповідають на запитання.

 

doc
Додано
8 травня 2020
Переглядів
615
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку