Розробки уроків за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ
№ |
Дата |
Сфера тематичного спілкування |
|
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
||||||
Мовл. зразки
|
Лексика
|
Граматика |
Зорове сприйман-ня |
Сприйман-ня на слух |
Усна взаємодія/продуку-вання |
Писемна взаємодія/продукування |
||||||
|
Тема 1. Я і мої друзі (12 год.) На кінець теми учні повинні будуть уміти: Описувати своє повсякденне оточення (друзів ,батьків),писати особисті листи другу, знаходити потрібну інформацію у практичних, конкретних передбачуваних текстах. |
|||||||||||
1 |
|
Мої уподобання |
|
|
|
ex. 2-4 pp. 4-6;
|
|
|
ex.5,7, p.7 |
Формулює особисті ціннісні пріоритети; демонструє розуміння цінності праці та працьовитос-ті для досягнення добробуту: |
||
2 |
|
Мої друзі |
|
|
PresentTenses ActiveVoice |
ex. 1a, 3, p.9 |
|
|
ex. 1b,c, 2, p.8 |
|||
3 |
|
Мої минулі канікули |
|
|
PastTenses Active Voice |
ex. 4-5, p.10-11 |
|
|
ex. 6, p.11 |
|||
4 |
|
Мої вихідні |
Описування |
|
|
|
ex. 1, 2, p.13 |
ex.1-3, p.12-13 |
ex. 3, p.14; ex. 1, p.14 |
|||
5 |
|
Мій друг |
|
С.18 |
Adjectives |
ex.4, p.19; ex.3, p.20 |
ex.1,2, pp.19-20; ex.5, p.21 |
|
ex.3, p.18 |
|||
6 |
|
Справжній друг |
|
С.18 |
Adjective / Adverb |
ex.1, p.21 ; ex. 4,5 pp.22-23 |
ex. 4, p.22 |
ex. 2, 3, p.22 |
|
|||
7 |
|
Запрошеннядрузів |
Фрази запрошення |
|
|
|
ex. 6, p.23 |
ex. 8, p.24 |
ex. 7, p.24 |
|||
8 |
|
Порівняння друзів |
Харектиризування друзів |
|
as+adjective / adverb+as |
p.25 Remember! LearningTip |
|
ex. 1, p.25 |
|
|||
9 |
|
Друзі по листуванню |
Вираження власного ставлення |
С.27 |
|
ex. 1, pp.26-28 |
|
|
ex. 2, 5, p.28 |
|||
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 8-А класу
на І семестр 2022-2023 н.р. за підручником О.Карпюк English 8 (3 години)
10 |
|
Особистий лист |
|
|
|
ex. 1, p.29 |
|
|
ex. 2, p.29 |
|
11 |
|
Мої друзі |
|
|
|
ex. 3, p.47 |
|
ex. 1,2, p.46 |
|
|
12 |
|
Я і моїдрузі |
|
|
|
|
|
|
Тест |
|
Тема 2. Стиль життя (9 год.) На кінець теми учні повинні будуть уміти: пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови; організовувати свій час і навчальний простір. |
||||||||||
13 |
|
Важливість сну |
|
С.31 |
Articles |
ex. 2,3 pp.30-31 |
ex. 2, p.30 |
|
ex. 5b,6, p.32 |
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети; Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя. |
14 |
|
Здорова їжа |
Оцінювання фактів |
С.33 |
|
ex. 3, p.34 ; ex. 6, p.36 |
ex. 4b,5, p.35 |
ex. 1,2, pp.33-34 |
|
|
15 |
|
Здорові звички |
|
|
Future Tenses |
ex. 1, p.37 |
|
|
ex. 2-7, pp.37-39 |
|
16 |
|
Активний відпочинок |
|
indoor, outdoor |
|
ex. 1,p.39 ex.3, p.41 |
ex. 2b,c, p.41; ex. 4, p.42 |
|
ex. 4, p.42 |
|
17 |
|
Мої здорові звички |
|
anatmosphere, a treasurehunt, hiking, scenery |
|
ex. 6, p.43; ex. 8, p.44 |
|
|
ex.7b,p.44 |
|
18 |
|
Канікули моєї мрії |
|
|
|
ex. 1, p.45 |
|
|
ex. 3 p.45 |
|
19 |
|
Плани на канікули |
Надання інформації |
|
|
ex. 4, pp.47-48 |
|
ex. 3,5 pp.46-48 |
ex. 2, p.46 |
|
20 |
|
Режим дня |
|
|
|
ex. 7, p.49, ex.10, pp.51-52 |
ex. 9, p.51 |
|
ex. 12, p.53 |
|
21 |
|
Стиль життя |
|
|
|
|
|
|
Тест |
|
Тема3. Шкільне життя( школи в Україні та за кордоном, типи шкіл, приміщення, назви навчальних кімнат та шкільного обладнання) ( 8 год.) На кінець теми учні повинні будуть уміти:знаходити конкретну інформацію у простішому писемному матеріалі у формі листів , писати особисті листи про шкільне життя, розуміти найважливішу інформацію, що міститься в коротких аудіо текстах. |
||||||||||
22 |
|
Шкільне життя |
|
С. 63 |
|
ex.2-4, pp.62-63 |
ex.2-4, pp.62-63 |
ex.1,5 pp.62-63 |
|
|
23 |
|
Поради учням |
|
|
ModalVerb: should |
ex.2,p.65 |
|
|
ex. 1, pp.64-65 |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
24 |
|
Заняття завтра |
|
|
ModalVerbs: may / might |
ex.7,p.67 |
|
|
ex. 3-6, pp.65-67 |
|
25 |
|
Школи в Британії |
|
С.68 |
|
ex.1b, pp.68-69 |
|
ex. 1a, p.68; ex.3, p.70 |
ex.2,3, p.70 |
|
26 |
|
Школи в Україні |
|
|
|
ex.6,7 pp.71-73 |
|
ex.4, 5, pp.70-71 |
ex.8, p.73 |
|
27 |
|
Назви навчальних кімнат |
|
|
|
ex.1a, p.73 |
|
ex.2-7, pp.74-77 |
ex.1b, p.74 |
|
28 |
|
Що меня подобається в школі |
Висловлювання свого враження |
|
|
|
|
|
ex. 1, 2, p.77
|
|
29 |
|
Шкільне життя |
Висловлювання свого враження |
|
|
|
|
Розповіді про шкільне життя |
ex. 3 p.78 |
|
Тема 4. Шкільне життя (правила поведінки) (11 год.) На кінець теми учні повинні будуть уміти ставити запитання і відповідати на запитання, обмінюватися думками та інформацією на близькі/знайомі теми у передбачуваних повсякденних ситуаціях, обмінюватися інформацією через традиційні короткі листи, відповідаючи на питання особи, з якою спілкується.
|
||||||||||
30 |
18.11 |
Взаємовідносини учнів |
|
Р.79 |
|
ex. 3, p.80 |
|
ex. 1,2b, p.79 |
ex. 2a-4, pp.79-80 |
Обговорює шкільні правила; у спілкуванні дотримується толерантності. |
31 |
|
Вчителі |
Характеризування |
Р.80 |
|
ex. 3b, p.82 |
|
ex. 1,2, p.80-81 |
|
|
32 |
|
Правила поведінки в школі |
|
|
Модальні дієслова |
|
|
Обговорення правил |
Правила нашої школи |
|
33 |
|
Що ми робили вчора на уроках |
|
|
Past Continuous Tense |
ex. 1, p.84 Remember! pp.85 |
|
|
ex. 2-3, pp.85-86 |
|
34 |
|
Вчорашні заняття |
|
|
Past Continuous Tense |
Remember! pp.86 |
|
|
ex. 4-6, pp.86-87 |
|
35 |
|
Проблеми поведінки |
|
Р.88 |
|
ex. 1a, p.87 |
ex. 2, 3, p.88 |
|
|
|
36 |
|
Роль вчителів в школі |
|
|
|
ex.8, p.90 |
ex.5, p.89 |
|
ex.6, p.89 |
|
37 |
|
Моє ставлення до школи |
Надання оцінки подіям |
|
|
ex.3, pp.92-93 |
|
ex.1,2, p.91-92 |
|
|
38 |
|
Проблеми учнів |
|
|
|
ex.5a, p.94 |
ex.4, p.94 |
ex.5b,p.95 |
|
|
39 |
|
Якості, необхідні вчителю |
|
|
|
ex.9, p.96 |
|
ex. 6-8, pp.95-97 |
Твір про вчителя |
|
40 |
|
Шкільні правила |
|
|
|
ex.3a, pp.98-99 |
|
ex.3b, p.99 |
|
|
41 |
|
|
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
42 |
|
|
|
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль письма |
|
44 |
|
|
|
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
45 |
|
Наше шкільне життя |
Узагальнення, |
систематизація |
вивченого |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Карпюк О.Д. Англійська мова. 8 клас. Тернопіль 2016
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи» ,2017
Зведена таблиця розподілу навчального часу в 8-А класі
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння) |
Кількість тем |
І |
45 |
3 |
4 |
4 |
ІІ |
|
|
|
|
Усього |
|
|
|
|