21 травня о 18:00Вебінар: Психологічний супровід педагогів, дітей та батьків в умовах віддаленого спілкування та навчання

Батьківські збори "Суспільний огляд знань"

Про матеріал
Тісний зв'язок між батьківським та вчительським колективом значно підвищує ефективність та продуктивність спільних дій, спрямованих на отримання запланованих результатів у процесі навчання та виховання дітей. Вагомою мотивацією підвищення інтересу учнів до навчання, покращення їх знань із навчальних предметів є організація малої батьківської конференції, яка зазвичай проводиться в кінці І семестру. Особливо доцільно провести мініекзамен для учнів 9 класу з метою перевірки знань та підготовки до ДПА.
Перегляд файлу

 

 

У сім’ї , образно кажучи, закладається коріння, з якого

   виростають потім і гілки, і квіти, і плоди.

  Сім’я – це джерело, водами якого живиться

  повноводна річка нашої держави.

         В. О. Сухомлинський

 

 

 

 

 

РОБОТА З БАТЬКАМИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Батьківські збори «Суспільний огляд знань»

     (Ділова гра)

Тісний зв'язок між батьківським та вчительським колективом значно підвищує ефективність та продуктивність спільних дій, спрямованих на  отримання запланованих результатів у процесі навчання та виховання дітей. Вагомою  мотивацією підвищення інтересу учнів до навчання, покращення їх знань із навчальних предметів є організація малої батьківської конференції, яка зазвичай проводиться в кінці І семестру. На цей час учні опанували половину програмового матеріалу, тому ми маємо можливість проаналізувати рівень  засвоєння значного обсягу знань, а батьки  можуть пересвідчитися у певному  рівні навчальної компетентності своїх дітей і порівняти  його із оцінками у щоденнику.

Метою заходу є можливість допомогти батькам побачити свою дитину в колективі однолітків, відмітити її особливості, спостерігати за її участю в  заході, зіставити свої враження з реальними можливостями дитини, відкрити для себе ще не виявлені інтереси та таланти дитини, а також її проблеми; ознайомити батьків з новими програмами, методикою викладання  навчальних предметів та видами контролю, вимогами вчителя-предметника. Не менш важливим завданням можна вважати обєднання батьківської громади.

 

Проведенню заходу передує велика підготовча робота

 

І. За місяць до заходу учні обговорюють із класним керівником  досягнення і проблеми в навчанні, визначають п’ять предметів, питання з яких виносяться на конференцію. На їх прохання вчителі-предметники підбирають по десять запитань, що є найбільш важливими  у вивчених темах. Діти готують поширені відповіді  на екзаменаційний звіт перед батьками.

ІІ. Учні  виготовляють художньо оформлену залікову книжку, куди батьки будуть виставляти свої оцінки та записувати особливі побажання.

ІІІ. Такий захід обов’язково містить творчу сторінку, слово надається кожній дитині. Учні складають сценарій, пишуть власні вірші та звернення до батьків і вчителів, підбирають музичний супровід.

ІV. Класний керівник розділяє колектив батьків на п’ять груп. Кожна група разом із вчителем - предметником заслуховуватиме виступи учнів із даного предмету  в окремому кабінеті. Завдання учнів – підготувати своїх батьків до заслуховування відповідей із даного предмету .

V. Учнів класний керівник теж розділяє на групи по п’ять чоловік, виготовляє  маршрутні листи, у яких зазначено порядок проходження аудиторій і визначено час перебування в них (5 хвилин спілкування і 2 хвилини на перехід в іншу аудиторію). До однієї з груп приєднується шкільний психолог для аналізу психологічного настрою в ній.

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРІВ - ДІЛОВОЇ ГРИ

 

 1.Зустріч батьків та запрошення вчителів до аудиторії.  

 2.Привітальне слово класного керівника. Фотографія напам'ять.

        3.Запрошення батьків та вчителів до підготовлених аудиторій. Побажання успіху в спілкуванні з дітьми.

       4. Мотивація  учнів на успішне проходження екзамену.

       5. Екзаменаційний звіт перед батьками. 

(Відповідно до маршрутних листів учні почергово заходять до вказаних аудиторій, беруть приготовлені запитання і по них спілкуються із батьками, а вчитель спостерігає за ними).

       6. Закінчення огляду знань. Повернення до класу.

       7. Привітально-творча сторінка.

       8. Засідання «круглого столу» батьків та вчителів. Аналіз результатів.    

       Обговорення проблем. Запитання до вчителів та директора. Пошук    

        конструктивних рішень.

      9. Окреслення кола питань, над якими потрібно працювати батькам і вчителям    

     для підвищення рівня компетенції дітей.

doc
Додано
30 січня 2020
Переглядів
328
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку