Батьківські збори театрального гуртка на початок навчального року

Про матеріал

Батьківські збори

Мета: познайомитись із батьками вихованців; розкрити зміст та мету гуртка «Подих Мельпомени»; сприяти підвищенню педагогічної культури батьків, поповненню їх знань з театралізованої діяльності дитини; сприяти об'єднанню батьківського колективу, залученню тат і мам у життєдіяльність групового спільноти; розвиток творчих здібностей батьків.

Учасники: Керівник гуртка «Подих Мельпомени» Кравцова Марина Володимирівна, батьки вихованців.

Форма проведення: круглий стіл.

План проведення:

1.Вступне слово. Знайомство із батьками.

2.Доповідь керівника гуртка Кравцової М.В. «Розвиток дітей в театралізованій діяльності».

3.Розкриття змісту та мети «Подих Мельпомени»

4.Грати, як діти.

5.Вибір батьківського комітету гуртка «Подих Мельпомени».

6.Підбиття підсумків.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Батьківські збори

гуртка

«Подих Мельпомени»

 

 

 

 

Розробила керівник гуртка БЦДЮТ Балаклійської

районної ради Харківської області

Кравцова Марина Володимирівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Батьківські збори

Мета: познайомитись із батьками вихованців; розкрити зміст та мету гуртка «Подих Мельпомени»; сприяти підвищенню педагогічної культури батьків, поповненню їх знань з театралізованої діяльності дитини; сприяти об'єднанню батьківського колективу, залученню тат і мам у життєдіяльність групового спільноти; розвиток творчих здібностей батьків.

Учасники: Керівник гуртка «Подих Мельпомени» Кравцова  Марина Володимирівна, батьки вихованців.

Форма проведення: круглий стіл.

План проведення:

  1. Вступне слово. Знайомство із батьками.
  2. Доповідь керівника гуртка Кравцової М.В. «Розвиток дітей в театралізованій діяльності».
  3. Розкриття змісту та мети «Подих Мельпомени»
  4. Грати, як діти.
  5. Вибір батьківського комітету гуртка «Подих Мельпомени».
  6. Підбиття підсумків.

Хід батьківських зборів.

1. Добрий день, шановні батьки та гості! Я рада вас вітати на сьогоднішньому святі  Дня відкритих дверей. Мене звати Марина Володимирівна, я керівник театрального гуртка «Подих Мельпомени».  

2. Споконвіку театр завжди заворожував глядачів. Театральна гра - це історично сформоване суспільне явище, самостійний вид діяльності, властивий людині.

Театр – це диво, яке живе поряд з нами. До нього не можна доторкнутись руками та почути.

Театр здатен заставити нас сміятися та плакати; це місце, в якому багато таємничих та надзвичайних перевтілень.

Театральна діяльність має свої особливості. «Це чарівний край, в якому дитина радіє, граючи, а в грі він пізнає світ».

На перших порах головну роль в театралізованій діяльності бере на себе педагог, розповідаючи і показуючи різні казки та забавлянки. Але вже починаючи з 3-4 річного віку діти, наслідуючи дорослим, самостійно обіграють фрагменти літературних творів у вільній діяльності.

Театралізована діяльність - це найпоширеніший вид дитячої творчості.

Під час видовища уява дозволяє дитині наділяти героїв п'єси людським властивостями, сприймати що відбувається як реальність, співчувати, переживати і радіти за героїв п'єси. Діти вчаться помічати хороші і погані вчинки, проявляти допитливість, вони стають більш розкутими і товариськими, вчаться чітко формулювати свої думки та викладати їх публічно, тонше відчувати і пізнавати навколишній світ.

Значення театралізованої діяльності неможливо переоцінити. Театралізовані ігри сприяють всебічному розвитку дітей: розвивається мова, пам'ять, цілеспрямованість, посидючість, відпрацьовуються фізичні навички (імітація рухів різних тварин). Крім того, заняття театральною діяльністю вимагають рішучості, працьовитості, кмітливості. Сьогодні, коли на тлі надлишкової інформації, рясних різноманітних вражень гостро відчувається емоційне недорозвинення дітей, значення театрального жанру полягає ще й у тому, що він емоційно розвиває особистість. Адже найчастіше батькам буває ніколи почитати дитині книжку. А як загоряються очі малюка, коли дорослий читає вголос, інтонаційно виділяючи характер кожного героя твору!

3. Метою гуртка «Подих Мельпомени» є виховання в дітей гуманістичних,  загальнолюдських цінностей, розвиток гармонійної особистості засобами театрального мистецтва, розв’язання ряду творчих завдань: виховання художньої уяви, творчої ініціативи, емоційної гнучкості, культури мови. створення умов для виховання гармонійно розвиненої особистості з почуттям естетичного смаку, розкриття творчих здібностей, таланту кожної дитини. Розвивати у дітей дару слова.

Перехід кожної дитини на наступний рівень залежить від творчих здібностей та індивідуальних успіхів.

Завдання початкового рівня навчання:

Гуртківці мають:

  •                   ознайомитись з умовами навчання та вимогами;
  •                   виявити здібності;
  •                   оволодіти теоретичними та практичними початковими знаннями та вміннями з  акторської майстерності, сценічного руху, сценічної мови;
  •                   розвивати свою фантазію, творче мислення.

4.   Шановні батьки! Зараз пограємо з вами так, як ми граємо з дітьми на заняттях. Але спочатку дайте відповідь на запитання.

 Якби всі люди не могли говорити, але знали слова, як би вони розуміли один одного? (За допомогою жестів, міміки).

Чи змінюється голос людини залежно від його настрою? Як?

Чи можемо ми дізнатися про настрій людини, не бачачи його обличчя? Як? (За позі, жестах.)

Чи можемо ми назвати інтонацію, міміку, пантоміма (жести, поза людини) «чарівними» засобами розуміння?

Згадайте, які жести ви знаєте і використовуєте при спілкуванні? (Привітання, прощання та ін.)

Гра «Іноземець»
Ви потрапили в іншу країну, мови якої не знаєте. Запитайте за допомогою жестів, як знайти кінотеатр, кафе, пошту.
Вправи
1. За допомогою міміки висловіть горе, радість, біль, страх, здивування.
2. Покажіть, як ви сидите біля телевізора (захоплюючий фільм), за шахівницею, на риболовлі (клює).
Ігри зі скоромовками
Скоромовку треба відпрацьовувати через дуже повільну, перебільшено чітку мову. Скоромовки спочатку вимовляються беззвучно з активною артикуляцією губ; потім пошепки, потім вголос і швидко (кілька разів) Скоромовки допомагають дітям навчитися швидко і чисто промовляти важкі для слова і фрази.
Варіанти скоромовок:
Матуся Ромашов дала сироватку з-під кисляку.
Король-орел, орел-король.
У Сені і Сани в мережах сом з вусами.
Пантомімічні етюди та вправи
Давайте дітям вдома завдання: поспостерігати, запам'ятати, повторити поведінку людей і тварин, побутові предмети у найпростіших ситуаціях. Краще почати з предметів, тому що діти добре їх візуально пам'ятають і для цього не потрібно особливих спостережень.
Покажіть, як:
- воротар  ловить м'яч;
- зоолог ловить метелика;
- рибак ловить велику рибу;
- дитина ловить муху.
Спробуйте зобразити:
- перукаря;
- будівельника;
- космонавта.
5. Вибір батьківського комітету гуртка «Подих Мельпомени».

6. Підбиття підсумків
Варіант вирішення батьківських зборів:

1. Використовувати інформацію, отриману на батьківських зборах, в рамках

розвитку дітей в театралізованій діяльності.

2.Підтримувати інтерес дітей до театральної діяльності.

3. Приймати активну участь в роботі та житті гуртка.

doc
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
1621
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку