Батьківські збори – тренінг 6Б кл. ЗОШ № 11
«Давайте познайомимося: відповідальне громадянство»
Класний керівник: Галінська Світлана Олександрівна.
Наш сьогоднішній світ повний протиставлень і відчаю, ми стикаємося з відчуженістю людей один від одного. Але у нас з вами є сім’я, батьківський будинок, де нас чекають, пам’ятають і вибачають, що би з нами не сталося. Саме в сім’ї ми вчимося любові, відповідальності, піклуванню та повазі.
Сім’я – це фортеця, ті стіни, за якими ми відчуваємо себе в безпеці. Якщо стіни ламаються, то захищатися від негод та буревіїв життя доводиться під уламками цих стін. Але стіни повинні бути.
Кожен із вас, коли роздумує про сім’ю, вкладає в це свій власний зміст, де-що особисте, щось важливе для нього.
Плине час дуже повільно, наші діти ростуть кожного дня, але ми не дуже знаємо їх, вже нових – підлітків. А вони не дуже знають батьків та дорослих. Тому, іноді ми не розуміємо один одного, бо кожен бачить одне й теж саме по – своєму, по-іншому, а це призводить до непорозуміння, буває - і до конфліктів.
Я Вас вітаю та запрошую сьогодні познайомитись з нами – колективом 6Б класу!!! За традицією наші діти вітають батьків наприкінці року та зі святами матері та сім’ї.
Танцювальне привітання колективу учнів 6Б кл. для батьків.
Керівник вчитель ритміки Михайлова Ольга Станіславівна.
Вправи:
Матеріали: ручки, папір.
Групи дітей і дорослих. Дітям – скласти список, за що їх найчастіше всього сварять (у родині) дорослі; за що хвалять. Дорослим – скласти список, за що хвалять; за що сварять дітей. Написати у групах і прокоментувати. Знайти збіги та відмінності.
Що потрібно змінити в своїх дітях або батьках? Побажання. Нарікання.
Матеріали: фломастери, папір.
Демонстрація відповідей по групах батьків та дітей.
( У нас діти обрали своїх батьків такими, як вони є, а батьки – своїх дітей без змін.)
Висновок:
В народі кажуть ( доповнити пропущене):
« Яблуко від яблуні …………………………..(недалеко падає)»,
«Він син……………(свого батька), вона донька …………………( своєї матері),
« Ввібрав з молоком ……………(матері).,
«Дитина – дзеркало ………………….(своїх батьків, своєї сім’ї).
Матеріали: фломастери, папір.
Створити герб та кодекс сім’ї (Правила або девіз) (за 5 хвилин).
5. Руханка «Змійка»
Одна голова - багато частин, які з’єднані одна з одною ( як у родині - з декількох людей створюється єдине ціле – об’єднує всіх любов один до одного). Покласти руки на плечі попередній людині та зробити зарядку або станцювати в єдиній команді-ланцюжку.
Зробити колективну відповідь на аркушах А4 про права та обов’язки (окремо дітей та дорослих); захистити свою відповідь перед командами.
7. «Сонце любові»
На підготовлених аркушах паперу посередині відобразити коло жовтого кольору – це основа сонечка. Домалювати промінчики та по центру вказати улюблене ім’я батька або дитини. На промінчиках надписати добрі, позитивні якості людини, якій адресоване сонечко. Обмінятись сонечками любові батькам – дитяче, а підліткам- доросле.
А я всім нам бажаю сонечка любові та добра з його найкращими побажаннями, кріплю до класного куточка та вірю в здійснення мрій та побажань.
Діти сьогодні підготували для батьків маленькі подаруночки зі щирими словами - листівочки, зроблені своїми руками у формі домашнього улюбленця з побажаннями та словами вдячності своїм рідним.
Стікери у формі яблучок та листячка.
Відповісти на питання та прикріпити відповіді до дерева на дошці( самим обрати форму та колір стікерів:
Вправа «Як добре ти знаєш своїх близьких?» Відповісти на питання дітям та батькам окремо. Зробити аналіз відповідей:
Більше 4 помилок: треба замислитись ( можливо мало часу проводиться разом).
Питання:
-Улюблений колір.
-Улюблене свято.
-Улюблені солодощі, цукерки.
-Улюблена музика, пісня.
-Улюблена їжа.
-Улюблені шкільні предмети.
-Як звуть улюблену подругу
-Як звуть улюбленого друга?
-Улюблена пора року.
Проаналізуємо відповіді на наступних батьківських зборах. Дякую за співпрацю. До побачення.
Використані джерела:
З досвіду роботи,
матеріали тренінгів,
матеріали інтернету.