Тема батьківських зборів:
«Знайомство батьків першокласників з Новою Українською Школою»
Мета: ознайомити батьків з особливостями НУШ; формувати правильне ставлення до виховання дітей; створити позитивний настрій та доброзичливу атмосферу в колективі; виховувати почуття відповідальності, надати батькам рекомендації щодо формування правильного виховання дітей.
Обладнання: білий папір, ножиці, стікери, фломастери, заготовки до сонечка і сердечка, ноутбук, анкети для батьків.
Форма проведення: тренінг
Інноваційні форми і методи роботи: знайомство, технологія критичного мислення «Асоціативний кущ», анкетування, робота в парах, групова робота, круглий стіл, очікування, дискусія.
Хід тренінгу
I. Початок тренінгу.
1. Вступне слово вчителя
Доброго дня, шановні батьки! Незабаром щедрий і лагідний вересень покличе вас і ваших дітей до школи. Ваші діти стануть не просто першокласниками, а учнями Нової Української Школи. Будуть вчитися критично мислити, не боятися висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами.
Я надіюсь на те, що ми порозуміємось і створимо всі умови для того, щоб діти із задоволенням ходили до школи. Шлях до знань довгий, важкий, але водночас цікавий та захоплюючий. Буде прекрасно, якщо ми з вами разом будемо йти до поставленої мети. Та перш за все ми маємо познайомитись.
II. Основна частина
Вчитель: Перед вами лежать стікери, на яких ви будете писати своє ім’я та ім’я своєї дитини так, як ви називаєте її вдома. Ці стікери прикріпіть на серце, яке я заздалегідь підготувала і прикріпила на дошку.
( Батьки прикріплюють стікери)
- Ми створили серце нашого класу
Вчитель: Зараз я пропоную вийти до дошки, стати в коло і потиснути один одному руки тим батькам:
(Батьки стають у коло і по парах тиснуть один одному руки).
Вчитель: на дошці ви бачите частину сонечка, лише його серединку, але не вистачає промінчиків. Промінчики знаходяться у вас на столах. Кожен з вас на своєму промінчику напише слова, які асоціюються у вас із поняттям «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»
(Батьки записують на промінчиках слова, потім в парах виходять до дошки і прикріплюють їх до сонечка).
https://www.youtube.com/watch?v=nIDHWP6UJD8
Вчитель: Навчання триватиме 12 років, 4 з них дитина навчатиметься
у початковій школі за двома циклами:
1–2 класи — адаптаційно-ігровий цикл, що допоможе дитині звикнути до шкільного життя: навчання буде організовано через ігрову діяльність за сучасними методиками;
3–4 класи — буде основним циклом. Під час цього циклу формуватиметься почуття самостійності та відповідальності.
— Одне із нововведень — організація та проведення ранкових зустрічей. У навчальний процес буде впроваджено інтегроване навчання, коли на одному уроці будуть поєднуватися різні предмети.
Предмет «Я досліджую світ» об’єднує 9 освітніх галузей: Мовно-літературна; Математична; Природнича; Технологічна; Інформатична; Соціальна і здоров’язбережувальна; Фізкультурна; Громадянська та історична і Мистецька. Одну тему діти вивчатимуть з перспективи різних предметів.
Вчитель: з паперу виріжте силует своєї дитини і на ньому напишіть якими якостями вона володіє (доброта, справедливість, чесність, охайність, порядність і т.д.).
(Кожен з батьків по черзі розповідає про свою дитину).
Вчитель: перегляньте відео і намагайтеся відтворювати такі ж рухи
https://www.youtube.com/watch?v=L6sBbb4wNXw
Вчитель: у вас на парті лежать анкети, які потрібно вам заповнити для того, щоб я більше дізналася про ваших дітей.
(Батьки обговорюють поради, дискутують)
Ш. Заключна частина.
Вчитель. Шановні батьки! Я дуже вдячна вам за вашу щирість та відвертість. Я бажаю, щоб у класі, де будуть навчатись ваші діти, завжди панувала дружба, взаєморозуміння, злагода. У ваших родинах нехай завжди панує любов та довіра.
Заключна бесіда за кавою.
І на завершення, я пропоную випити кави і запропонувати створити групу у Viber.
(Батьки сідають за круглий стіл, п’ють каву, обговорюють плани на майбутнє).
Дякую за увагу!
Список використаної літератури:
Додаток
Анкета для батьків першокласників НУШ
_____________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________
Мати
_____________________________________________________________
Батько
_____________________________________________________________
а) повна;
б) неповна;
в) малозабезпечена;
г) багатодітна;
д) дитина під опікою;
е) чи є вдитини брати та сестри (вказати вік)
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________