Батьківські збори-знайомство з батьками майбутніх першокласників

Про матеріал
Познайомитися з батьками майбутніх першокласників, налаштувати батьків на плідну співпрацю з учителем, ознайомити з реформами нової української школи.
Перегляд файлу

Батьківські збори-знайомство

з батьками майбутніх першокласників

Мета: Познайомитися з батьками майбутніх першокласників, налаштувати батьків на плідну співпрацю з учителем, ознайомити з реформами нової української школи.

 

  •                    Емоційне налаштування

Мета: Позитивно налаштувати батьків.

-Вітаю вас, шановні батьки! Дякую вам, що знайшли час завітати до нашого «Кола Знайомств». 

-Якщо ви знаходитесь у цьому класі, то у вас є принаймні одна дитина. Згадайте найприємніший момент, коли у вашій родині з’явилася дитинка.

-Які емоції ви відчуваєте? Поділіться ними з присутніми.                                                                                                -Для чого діти приходять у наш світ, у наше життя?                                             -Для чого дитина у вашій родині? Яку роль відіграє дитина у вашому житті?

  •                Знайомство

Мета: Познайомитися з батьками поіменно, дізнатися про особливості дітей.

Кожному присутньому пропонуються роздруковані на папері смайлики та фломастери

-На смайлику напишіть ім’я вашої дитини, яка йтиме у перший клас. Розфарбуйте за власним бажанням. На зворотньому боці напишіть таку якість вашої дитини, яка притаманна лише їй, яка робить вашу дитину особливою серед інших.

(Кожний з батьків називає себе, свою дитину, коментує напис на смайлику.

Готові смайлики прикріплюються на дошці навколо сонечка (квіточки, вчительки і т.п.)

-Погляньте яке чудове коло знайомств ми з вами разом утворили. Я сподіваюсь, що незабаром це чудове коло перетвориться в сімейне коло нашої шкільної родини.

  •                Асоціації

Мета: Донести до батьків важливість їхньої допомоги в розвитку дітей.

-Які слова у вас асоціюються зі словом «дитина»?

(Батьки записують свої думки на клейких стікерах, вчитель їх наклеює навколо зображення дитини(Н:посмішка, плач, одяг, іграшка, друзі і т.п.))

-Які з цих слів ви б хотіли чути, відчувати, бачити постійно? Чому?                            -Які слова чи дії, на вашу думку, заважають дитині розвиватись, занижують її самооцінку? 

                                                                                                                        

- А зараз ми з вами поринемо в дитинство і згадаємо, які асоціації у нас виникали, коли … У мене в руках чарівний «капелюх часу», в якому знаходяться квитки в дитинство.

Батькам пропонується вибрати картку з «капелюха часу» і прокоментувати, що б вони відчували в даній ситуації, якби були маленькими.

 

ти вирішив сам забити цвях, а батько накричав,аби ти не брав його інструмент, а то зіпсуєш

мама не допомогла підготувати урок і ти отримав 2

 

ти зашив сам свій одяг, а мама сказала, що в тебе криві руки

і т.п.

-Як би ви вчинили на місці цих батьків?

Висновок: саме від батьків залежить віра дитини в свою успішність та значимість.

 

  •                Робота в групах

Мета: показати батькам, що лише взаємодія між батьками, вчителем та дітьми дає позитивний результат у всебічному розвитку дитини.

-Хто допомагає вашій дитині розвиватись у школі? Чи лише від вчителя залежить успіх учня у певній справі?

Вчитель об’єднує батьків в три групи «Дитина» «Батьки» «Вчитель» і пропонує попрацювати над питанням «Що я маю робити в школі?» відносно кожної групи. Потім обговорюється це питання.

Я – дитина

Я – батьки

Я – вчитель

Що я маю робити в школі?

  • ____________
  • ____________

Що я маю робити в школі?

  • ____________
  • ____________

Що я маю робити в школі?

  • _____________
  • _____________

 

-Чи легко дитині навчатись без підтримки родини?

-Чи мають батьки радитись з учителем з питань виховання їхніх дітей?

-Чи легко вчителеві навчати та виховувати дитину без підтримки родини?

Висновок: Батьки та вчителі мають одну мету у процесі навчання – виростити здорову, всебічно розвинену та соціально активну людину з такої маленької дитинки.

  •                Гра «Браслет»

Мета: Показати батькам, що важливо бути для дитини партнером, а не диктатором.

-У мене в руках ось такий дитячий браслет. Я пропоную вам одягти цей браслет на руку та спробувати його зняти без застосування інших частин тіла чи сторонніх предметів.

Якщо ніхто не зможе вирішити дану задачу, вчитель показує, що браслет можна зняти за допомогою слів: «Допоможи мені, будь-ласка».

Висновок: отже, за допомогою друга, партнера можна вирішувати якісь непосильні самому задачі.

 

  •                Ознайомлення з Держстандартом початкової освіти

-Саме на принципі партнерства побудована педагогіка НУШ.

Вчитель знайомить батьків з новим Державним стандартом початкової освіти, з основними принципами нової української школи.

Висновок, підведення підсумку: Я дуже рада знайомству з кожним з вас. Вдячна вам за вашу активність та співпрацю сьогодні. Сподіваюсь на таку ж,  або навіть ще більшу, активність у житті нашого класу та школи. Не будьте байдужими до справ своєї дитини, любіть її всім серцем. Дякую вам.

 

 

docx
Додано
12 листопада 2021
Переглядів
3483
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку