Формувальне оцінювання у початковій школі

Про матеріал
Метою формувального оцінювання є відстеження особистісного розвитку учнів, процесу опанування ними навчального досвіду, забезпечення індивідуальної траєкторії розвитку особистості.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Чи є формувальне оцінювання абсолютно новою концепцією для української педагогічної практики? Диференційовані завдання Прийоми самооцінювання та взаємооцінювання Індивідуальні завдання

Номер слайду 6

безперервність (починається з перших днів навчання у школі та триває постійно), системність; спрямованість на з’ясування проблем в опануванні учнем матеріалу та на запобігання труднощів на подальших етапах навчання; постійне спостереження за динамікою розвитку особистісних якостей учня; формування впевненості щодо власних можливостей та навичок школярів; рівноправний діалог між учнем та вчителем; самооцінювання дитиною своєї роботи (або взаємооцінювання результатів навчання учнями); озвучення оцінювального судження вчителя після висловлення учнем своєї думки; аналіз навчального поступу дитини та планування індивідуальної роботи щодо подолання виявлених і попередження можливих утруднень.

Номер слайду 7

Алгоритм діяльності вчителя щодо організації формувального оцінювання можна представити у вигляді такої послідовності дій: Формулювання об’єктивних і зрозумілих для учнів навчальних цілей. Ознайомлення учнів із критеріями оцінювання. Забезпечення активної участі учнів у процесі пізнання. Створення ефективного зворотного зв'язку (рефлексія). Забезпечення можливості й уміння учнів аналізувати власну діяльність (самооцінювання та взаємооцінювання). Корегування спільно з учнями підходів до навчання з урахуванням результатів оцінювання.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Зошит спостереження учителя Індивідуальна картка навчального поступу Оцінювальний аркуш Учнівське портфоліо

ppt
Додано
28 листопада 2021
Переглядів
2403
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку