Тема: Природа і транспорт.
Мета: формувати в учнів розуміння необхідності охорони природи; розвивати увагу, мислення, творчу активність; виховувати відповідальне ставлення до навколишнього середовища.
Обладнання: малюнки за темою, мультфільм, папір, олівці, фломастери.
Хід заняття
І.Організація дітей.
1.Привітання.
2.Вступне слово.
Гра «Продовжи прислів’я»
Без води брат і сестра.
Ліс і вода водою.
Весна багата не туди і не сюди.
Не плюй у криницю греблю рве.
Вода бо доведеться води напиться.
ІІ.Основна частина.
1.Бесіда за темою.
-Діти,подивіться на картинку,що на ній зображено?
-Так,на нашій планеті є багато чого цікавого і захоплюючого.Але якщо людина буде лише милуватися природою-краса поступово зникатиме.
-На сьогодні ньому занятті ми будемо говорити про забруднення природи та довкілля нашої планети. А саме про забруднення природи транспортом.Будемо милуватись чарівним світом навколо нас.
-А хто знає,що таке природа? (відповіді учнів)
Все,що нас оточує і не зроблене руками людини-природа.Вона дає нам все необхідне:їжу,воду,повітря.Вона є джерелом натхненя художників,поетів.Недарма її називають ненькою.Всі ми діти природи,та не всі ми однаково добрі до неї.Природа потребує постійної уваги,турботи.Ми повинні берегти її,охороняти її багатство.
2.Перегляд мультфільму.
-А зараз я хочу, щоб ми з вами переглянули відеоролик про забруднення природи.
3.Бесіда після перегляду.
4.Творче завдання.
-Намалювати машинку, який не буде забруднювати навколишнє середовище.
ІІІ.Заключна частина.
1.Підведення підсумків.
1