Бесіда: Природа і транспорт.

Про матеріал
Мета: формувати в учнів розуміння необхідності охорони природи; розвивати увагу, мислення, творчу активність; виховувати відповідальне ставлення до навколишнього середовища.
Перегляд файлу

Тема: Природа і транспорт.

Мета: формувати в учнів розуміння необхідності охорони природи; розвивати увагу, мислення, творчу активність; виховувати відповідальне ставлення до навколишнього середовища.

Обладнання: малюнки за темою, мультфільм, папір, олівці, фломастери.

Хід заняття

І.Організація дітей.

1.Привітання.

2.Вступне слово.

Гра «Продовжи прислів’я»

Без води                                          брат і сестра.
Ліс і вода                                         водою.
Весна багата                                   не туди і не сюди.
Не плюй у криницю                      греблю рве.
Вода                                                 бо доведеться води напиться.

 

ІІ.Основна частина.

 

1.Бесіда за темою.

-Діти,подивіться на картинку,що на ній зображено?
-Так,на нашій планеті є багато чого цікавого і захоплюючого.Але якщо людина буде лише милуватися природою-краса поступово зникатиме.

-На сьогодні ньому занятті ми будемо говорити про забруднення природи та довкілля нашої планети. А саме про забруднення природи транспортом.Будемо милуватись чарівним світом навколо нас.

-А хто знає,що таке природа? (відповіді учнів)
Все,що нас оточує і не зроблене руками людини-природа.Вона дає нам все необхідне:їжу,воду,повітря.Вона є джерелом натхненя художників,поетів.Недарма її називають ненькою.Всі ми діти природи,та не всі ми однаково добрі до неї.Природа потребує постійної уваги,турботи.Ми повинні берегти її,охороняти її багатство.

 

2.Перегляд мультфільму.

-А зараз я хочу, щоб ми з вами переглянули відеоролик про забруднення природи.

 

3.Бесіда після перегляду.

  • Чи завжди автомобілі приносять користь?
  • Як автомобілі впливають на природу?
  • Що ж потрібно зробити, щоб вирішити проблему із забрудненням транспортом навколишнього середовища?
  • Які види транспорту не забруднюють навколишнє середовище?
  • Чому корисно користуватися велосипедом, самокатом?

 

4.Творче завдання.

-Намалювати машинку, який не буде забруднювати навколишнє середовище.

 

ІІІ.Заключна частина.

1.Підведення підсумків.

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
21 лютого
Переглядів
315
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку