Безпечний рух від школи додому.

Про матеріал
Ознайомити учнів з типами доріг, з дорожніми знаками для пішоходів; дати уявлення про дорожню розмітку; практично вчити користуватися дорожніми знаками і розміткою в місті, в селі, за межами населенного пункту; вчити унікати небезпеки на дорозі; виховувати дисциплінованість пішохода.
Перегляд файлу

1-й місяць

Тема. Зміни

День 3. Класна кімната моєї мрії. Яка вона?

  1. Вітання

Добрий ранок! Всім привіт! (Махають руками всім)

Хай почує мене світ! (Розводять руки в сторони)

Другокласник тепер я, (Вказують на себе)

В класі ми одна сімя! (Руки вгору)

(Під музичний супровід вітання – танцювання трьома мовами).

  1. Календар погоди.

Повідомлення синоптика:

Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).

На дворі________ (пора року).

Стовпчик термометру показує ___ (градусів), ________ (тепло/холодно).

Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).

Опади (були/не було).

(Синоптик в куточку природи робить відмітки)

  1. Обмін інформацією. Тема дня «Класна кімната моєї мрії. Яка вона?»

Поетична хвилинка

Ось і школа, ось і клас.

Він давно чекав на нас.

І прийшли ми всі сюди,

Щоб навчатись і рости!

  • Діти, а вам подобається наша класна кімната?
  • Чи зручно вам у цій кімнаті?
  • Можливо, ви щось хотіли б змінити у цій кімнаті? Чому?
  • Розгляньте  фото, якому багато років.

Картинки по запросу фото школа 50 -х годов

  • Що на ньому зображено?
  • Чому ви так уважаєте?
  • Де відбуваються події?
  • Що надихнуло вас на цю думку?
  • Чим відрізняється клас на фото від нашої класної кімнати?
  • Що спільного? А що – різниться?

Офтольмологічна пауза.

Вправа «Моя мрія»

Діти працюють парами. Їм роздають кольоровий папір, ножиці, клей. За 5 хвилин, діти повинні створити класну кімнату своєї мрії. Презентація робіт.

Інструктаж роботи з ножицями та в парі (з інтернету)

Картинки по запросу інструктаж роботи з ножицями Картинки по запросу правила роботи в парі

  1. Групове завдання

Гра «Чарівні ворота»

Діти шикуються в шеренгу одне за одним. Спереду шеренги вчитель тримає дитину за руки. Піднявши руки вгору, утворюють «Чарівні ворота». Коли діти проходять крізь них, то потрапляють до країни Мрій. Учні виконують завдання (показують жестами, мімікою).

Наприклад: Ти в Країні Мрій став співаком, ти – пілотом, ти – вчителем, ти – спортсменом…

Музична фізкультхвилинка

  1. Робота з підручником стор.9-11

Завдання 1. стор. 9

Розглянь малюнки і розкажи, на що звернув увагу Колько Колючка, коли переступив поріг свого класу.

Завдання 2. стор. 9

Розкажи за схемою, як росте перець.

Практичне завдання «Як росте квітка» (з інтернету)

  • Встановити послідовність.

C:\Users\Юля\Desktop\5\игры апрель\Для уроків\Квітка росте\27972343_1020869964717947_374500170838000227_n.jpgC:\Users\Юля\Desktop\5\игры апрель\Для уроків\Квітка росте\27867727_1020869971384613_4810253566086231559_n.jpgC:\Users\Юля\Desktop\5\игры апрель\Для уроків\Квітка росте\27867529_1020870001384610_636927894210583759_n.jpgC:\Users\Юля\Desktop\5\игры апрель\Для уроків\Квітка росте\27858765_1020869901384620_6703368936087343938_n.jpgC:\Users\Юля\Desktop\5\игры апрель\Для уроків\Квітка росте\27858273_1020870021384608_6276124608662162789_n.jpgC:\Users\Юля\Desktop\5\игры апрель\Для уроків\Квітка росте\27972936_1020870044717939_6108438862804809408_n.jpgC:\Users\Юля\Desktop\5\игры апрель\Для уроків\Квітка росте\27973724_1020869938051283_4376318335947346978_n.jpgC:\Users\Юля\Desktop\5\игры апрель\Для уроків\Квітка росте\28056233_1020869968051280_3627158235955101099_n.jpg

Завдання 3. стор.10

Інсценізувати діалог «Як мої рідні використовують комп’ютер?»

Завдання 4. стор.10

Складання правил  техніки безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки в комп’ютерному класі.

  1.  Входити до комп'ютерного класу спокійно, не кваплячись, не штовхаючись, не

чіпаючи меблі й устаткування, лише з дозволу вчителя.

  1. Заборонено заходити до класу у верхньому одязі чи приносити його з собою;
  2. На робочому місці слід сидіти так, щоб можна було не нахиляючись користуватися

клавіатурою, і водночас повністю бачити зображення на екрані дисплея;

  1. Не сідай дуже близько до монітора, відстань повинна бути 50-70 см;
  2. Шия пряма, центр монітора на рівні очей, спинка крісла має підтримувати нижню

частину хребта, клавіатура на рівні ліктів, стегна паралельні, а гомілки перпендикулярні до підлоги, використовуйте підставку для ніг, стопи на підлозі;

  1. У разі появи різання в очах, різкого погіршення зору, болю в пальцях та кистях

рук, посилення серцебиття слід відразу залишити робоче місце, сповістити про свій стан вчителю;

  1. Не вмикати та не вимикати комп'ютери без дозволу вчителя.
  2. Не чіпати живлячі дроти та роз’єми сполучних кабелів.
  3. Не торкайтися екрану та тильної сторони монітору
  4. Виконувати слід тільки зазначені учителем завдання;
  5. Не вставати зі свого робочого місця, коли до кабінету входять відвідувачі. 
  6. На клавіші клавіатури слід натискати плавно, не припускати ударів;
  7. Починати роботу можна лише за вказівкою вчителя;
  8. Не залишати сторонні предмети на робочому місці;
  9. Заборонено запускати ігрові програми;
  10. Не намагатися самостійно врегулювати збої програми.

Комікси стор.11

1.Читання коміксу.

2. Словникова скарбничка

Комікс(від англ. comic — комедійний, комічний, смішний; рідше вживається термін англ. sequential art — дослівно «послідовне мистецтво», яке використовує прийом «далі буде») — послідовність малюнків, зазвичай з короткими текстами, які створюють певну зв'язну розповідь

3.Обговорення

- Поміркуй, чому брат і сестра по-різному реагували на одні й ті самі ситуації. Якою була б твоя реакція?

  1. Теми для Щоденника вражень
  • Класна кімната моєї мрії.
  • Щоб добре і зручно навчатись, мені потрібно…
  • Я люблю свій клас.

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 липня 2019
Переглядів
979
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку