1-й місяць
Тема. Зміни
День 3. Класна кімната моєї мрії. Яка вона?
Добрий ранок! Всім привіт! (Махають руками всім)
Хай почує мене світ! (Розводять руки в сторони)
Другокласник тепер я, (Вказують на себе)
В класі ми одна сім’я! (Руки вгору)
(Під музичний супровід вітання – танцювання трьома мовами).
Повідомлення синоптика:
Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).
На дворі________ (пора року).
Стовпчик термометру показує ___ (градусів), ________ (тепло/холодно).
Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).
Опади (були/не було).
(Синоптик в куточку природи робить відмітки)
Поетична хвилинка
Ось і школа, ось і клас.
Він давно чекав на нас.
І прийшли ми всі сюди,
Щоб навчатись і рости!
Офтольмологічна пауза.
Вправа «Моя мрія»
Діти працюють парами. Їм роздають кольоровий папір, ножиці, клей. За 5 хвилин, діти повинні створити класну кімнату своєї мрії. Презентація робіт.
Інструктаж роботи з ножицями та в парі (з інтернету)
Гра «Чарівні ворота»
Діти шикуються в шеренгу одне за одним. Спереду шеренги вчитель тримає дитину за руки. Піднявши руки вгору, утворюють «Чарівні ворота». Коли діти проходять крізь них, то потрапляють до країни Мрій. Учні виконують завдання (показують жестами, мімікою).
Наприклад: Ти в Країні Мрій став співаком, ти – пілотом, ти – вчителем, ти – спортсменом…
Музична фізкультхвилинка
Завдання 1. стор. 9
Розглянь малюнки і розкажи, на що звернув увагу Колько Колючка, коли переступив поріг свого класу.
Завдання 2. стор. 9
Розкажи за схемою, як росте перець.
Практичне завдання «Як росте квітка» (з інтернету)
Завдання 3. стор.10
Інсценізувати діалог «Як мої рідні використовують комп’ютер?»
Завдання 4. стор.10
Складання правил техніки безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки в комп’ютерному класі.
чіпаючи меблі й устаткування, лише з дозволу вчителя.
клавіатурою, і водночас повністю бачити зображення на екрані дисплея;
частину хребта, клавіатура на рівні ліктів, стегна паралельні, а гомілки перпендикулярні до підлоги, використовуйте підставку для ніг, стопи на підлозі;
рук, посилення серцебиття слід відразу залишити робоче місце, сповістити про свій стан вчителю;
Комікси стор.11
1.Читання коміксу.
2. Словникова скарбничка
Комікс – (від англ. comic — комедійний, комічний, смішний; рідше вживається термін англ. sequential art — дослівно «послідовне мистецтво», яке використовує прийом «далі буде») — послідовність малюнків, зазвичай з короткими текстами, які створюють певну зв'язну розповідь
3.Обговорення
- Поміркуй, чому брат і сестра по-різному реагували на одні й ті самі ситуації. Якою була б твоя реакція?