Бібліотечний урок: Подорож у світ казки

Про матеріал
Подорож сторінками відомих українських народних казок. Казок, які ми любимо і знаємо з дитинства. Переказ та театралізація українських народних казок. Розвиток творчої та емоційної активності, зв’язного мовлення.
Перегляд файлу

Виноградівський ЗПЗСО ім. О.М. Соценка

 

 

 

 

 

 

Бібліотечний урок:

Подорож у світ казки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель початкових класів

Гришко Тетяна Володимирівна

 

 

 

 

Мета: вчити учнів слухати, переказувати і театралізувати українські народні казки. Висловлювати власну думку щодо прочитаного, характеризувати героїв, розрізняти добро і зло, розвивати творчу та емоційну активність, зв’язне мовлення, пам’ять, виховувати почуття взаємодопомоги, взаємовиручки, доброти та колективізму.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент (Виставка книг)

ІІ. Оголошення теми та мети уроку

Сьогодні ми з вами будемо подорожувати сторінками відомих українських народних казок. Казок, які ми любимо і знаємо з дитинства. Допоможіть нам у цьому книги, які ви виберете з куточку книголюба, коли отримаєте завдання.

ІІІ. Поділ класу на групи

ІV. Завдання групам

І група

  1. Відгадайте, про яку казку йде мова, прочитайте виразно загадку

По засіку метений,

З борошенця спечений,

На віконечку стояв,

Довго в лісі він гуляв,

Всіх він звірів об хитрив,

Доки лиску не зустрів. (Казка «Колобок»)

  1. Прочитайте в особах сцени зустрічі колобка з іншими героями.
  2. Намалюйте головних героїв казки, охарактеризуйте їх.
  3. Придумайте своє закінчення казки.

ІІ група

  1. Відгадайте загадку і загадайте її товаришам.

Була в діда вредна кізка

І любила вона їсти.

Тільки хто б її не пас,

Було їй не все гаразд.

Вигнав дід козу із хати,

Пішла притулок шукати.

Влізла в зайчикові хижу

Й не хотіла залишати,

Поки рак-неборак

Не поставив на ній знак. (Казка «Коза-дереза»)

  1. Намалюйте таку хатку, в якій козі було в б добре жити. (Це хатка, навкруг якої було б багато капусти, щоб в хаті була прислуга, бо коза лінива і не хоче нічого робити).
  2. Відтворіть діалог між козою і зайчиком.
  3. Охарактеризуйте козу. (Коза вередлива, бо всіх обманювала. Вона була жорстока, бо вигнала зайчика з хатки. А ще боягузка. Бо злякалася рака)

ІІІ група

  1. Прочитайте виразно загадку та відгадайте її.

Хатка виросла на втіху,

Примостила всіх під стріху:

Жабку, зайця, лиску,

Кабана і мишку.

Поки сам ведмідь-набрідь

Не схотів у хатці жить. (Казка «Рукавичка»)

  1. Коротко перекажіть казку. (Учні по черзі переказують зміст казки)
  2. Намалюйте головних героїв казки і охарактеризуйте їх.
  3. Складіть новорічне вітання мишки учням класу.

Дорогі учні другого класу!

Щиро вітаю вас з Новим роком!

Бажаю міцного здоров’я, швидко бігати,

Мати міцні зуби, добре вчитися!

З повагою – Мишка.

ІV група

  1. Відгадайте, про яку казку йде мова, зачитайте загадку товаришам.

Дід зробив зарядку,

Потім скопав грядку,

Насіннячко посадив,

Водичкою полив.

І виросла вона

Здоровенна отака.

Вся сім’я її витягала,

Навіть мишка у пригоді стала. (Казка «Ріпка»)

  1. Намалюйте і поясніть кілька кадрів для діафільму про ріпку.
  2. Відтворіть казку у вигляді пантоміми. (Діти мовчки розігрують казку)
  3. Візьміть інтерв’ю у героїв казки.
  • Дідусю, чому ріпка росла так швидко?
  • А чому ви посадили саме ріпку?
  • Хто вам найбільше допоміг?
  • Що будете далі робити з ріпкою?

V. Презентація робіт

 Опрацювавши своє завдання, група представляє роботу. Перший учень зачитує загадку і розповідає, що це загадка про головного героя казки. Далі учень представляє малюнок і розповідає про головних героїв, коротко характеризуючи їх. Керівник групи зачитує закінчення казки, придумане групою.

Представляючи звіти груп, учні проявляють свою творчість, винахідливість, бо працюють разом, вибираючи собі посильні і цікаві завдання.

VІ. Підсумок уроку. Оцінювання робіт

 

docx
Додано
29 березня 2022
Переглядів
620
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку