Бінарне заняття "Збережімо планету Земля"

Про матеріал
Бінарне заняття з предметів Англійська мова та Біологія для студентів першого курсу. Для активізації міжпредметних звязків використовуються різні види роботи. Заняття проводиться досвідченними та молодим викладачами.
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

Автотранспортний технікум

Державного вищого навчального закладу

«Національний гірничий університет»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА

бінарного заняття «бережімо планету земля»

ПРИСВЯЧЕНОГО ВСЕСВІТНЬОМУ ДНЮ землі

з навчальних дисциплін «Іноземна мова», «Біологія»

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                           

 

 

 

Дніпропетровськ

2015   

       Методична розробка бінарного заняття «Бережімо планету Земля», присвяченого Всесвітньому Дню Землі з навчальних дисциплін «Іноземна мова», «Біологія» Дніпропетровськ, Автотранспортний технікум Державного навчального закладу «НГУ», 2015. – 17 с.

 

       Склали:

       Дейнега Н.В., викладач вищої категорії  Автотранспортного технікуму  Державного ВНЗ «НГУ»

       Іщенко Н.І., викладач вищої категорії  Автотранспортного технікуму  Державного ВНЗ «НГУ»

       Денисенко А.В., викладач-спеціаліст  Автотранспортного технікуму  Державного ВНЗ «НГУ»

 

 

 

 

       Розглянуто та затверджено на засіданні ЦК«Загальноосвітні дисципліни» Автотранспортного технікуму Державного ВНЗ «НГУ».

Протокол № 9 від 15.04.2015р. Голова ЦК __________ Комарова Т.Л.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ

 

       Бінарне заняття є унікальним тому, що воно синтезує в собі міжпредметні зв’язки  з навчальних дисциплін «Іноземна мова», «Біологія».

       Бінарне заняття надає можливості поглибити знання з англійської мови та сформувати емоційно-цінностне ставлення до світу, що є дуже важливим.  

       Використання інтерактивних технологій дозволяє залучити до участі студентів з різним рівнем підготовки, які навчаються на різних відділеннях.

       Видача попереднього творчого завдання має за мету сформувати у студентів не тільки почуття відповідальності за участь у заході, а також зацікавленість мати свою роль в ньому.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зала прикрашена плакатами екологічного напрямку.

Звучить музика - Сметана «Влтава».

Викладач:

  • “Where do you advise me to travel?” – He asked a geographist.
  • “Visit the planet Zemlya – answered he, it has bad reputation”.

       We start our event with these words from French fairy – tale “Little prince” by Antoine de Cent-Ekzyupery. Today, we speak about our planet, its nature, about us, about our attitude towards the nature.

  • Who do we keep our nature for? – For people.
  • Who do we keep our nature against? – Against people.

 

Викладач:

  • «Куди ви порадите мені відправиться?» спитав він у географа.
  • «Відвідай планету Земля відповів географ, у неї погана репутація».

       Цими словами із казки «Маленький принц» французького письменника Антуана де Сент-Екзюпері ми починаємо наш захід. Мова сьогодні про нашу планету, її природу, про нас з вами, про наше ставлення до природи.

  • Для кого ми охороняємо природу? – Для людини.
  • Від кого ми охороняємо природу? – Від людини.

 

 

Викладач:

7 квітня відмічають День Здоров’я. 

15 квітня - День екологічних знань.

18 квітня в Україні відмічають День довкілля.

22 квітня присвячене глобальному святу – Міжнародному дню Землі.

Метою вище названих свят є: 

  • пропаганда екологічних, біологічних та історичних  знань про Україну і світ;  
  • ознайомлення з елементарними навичками перебування на природі, які дозволяють не шкодити їй, тобто формування екологічної культури населення;
  • це дати, які нагадують, що кожна людина планети несе велику відповідальність за своє існування.

       Окрім цього проводяться заходи, спрямовані на поліпшення стану навколишнього середовища, озеленення територій та очищення водних джерел.

 

 

 

Ведучий. Презентація «Краса Землі». Студент виконує вірш поета Девіса “What is the life…”

   What is this life, if full of care

   We’ve no time to stand and state,

    No time to see when woods we pass

      Where squirrels hide their nuts in grass

    No time to see in broad daylight

    Streams full of stars like skies at night.

    A poor life this is, full of care,

       We’ve no time to stand and stare.

 

Ведучий. Наші студенти підготували проектні роботи до Всесвітнього Дня Землі. Захист проектів на українській та англійській мовах. Студенти отримують листочки з балами.

(Студенти груп ОП-11, ОР-13 презентують свої проектні роботи з теми «Збережімо наш рідний край»).

 

Студент. Now listen to a little history about this holiday…

In spring 1979 the oil was spilled into the Pacific Ocean at the seashore of the USA not far from Santa-Barbara (it is not far from Los-Angeles). Hundreds of inhabitants of this city went out to the seashore to gather the oil in order to save every living thing of destruction. And then they decided that it was necessary to dedicate one holiday to the Earth at least. In that way since 1979 Americans began to celebrate Earth’s Day on the 22 of April every year. In 1994 Earth’s Day became the world holiday.

 

Студент. А сейчас послушайте небольшую историю об этом дне…

Весной 1979 года в Тихом океане у берегов Санта-Барбары, что неподалеку от Лос-Анджелеса, разлилась нефть. Сотни жителей этого города вышли тогда на побережье собирать нефть во имя спасения всего живого от гибели. И после этого они решили, что необходимо хотя бы один праздник посвятить Земле. Так с 1979 года американцы стали каждый год отмечать 22 апреля День Земли. В 1994 году День Земли стал всемирным праздником.

 

Ведучий. А зараз у нас пройде бліцопитування на перевірку екологічних знань. Кожен студент за правильну відповідь отримує листочок з відповідним балом. Вопросы: Ответ «Да» или «Нет».

  1. …змеи могут совершать прыжки до метра в высоту? (Да)
  2. …зеленый картофель настолько ядовит, что может убить ребенка? (Да)
  3. …на зебрах водятся полосатые блохи? (Нет)
  4. …нормальный пульс человека 70-80 ударов в минуту? (Нет)
  5. может ли человек не спать 8 суток? (Да, речь замедляется, в конечностях появляется дрожь, а человек начинает страдать потерей памяти; рекорд 11 суток )
  6. …у однояйцовых близнецов одинаковые отпечатки пальцев? (Нет)

 

Ведучий. Настав час перевірити наші вміння розуміти інформацію про екологічні проблеми на англійській мові.

(Студенти слухають текст з опорою та виконують завдання на розуміння прослуханого).

  1. Listen and read.

What does the RSPCA do?

British people love animals and they usually take good care of their pets. Sometimes people find a lost or hurt animal and they take it to the RSPCA – The Royal Society for the Prevention of Cruelty to Animals. This organization finds new homes for about 80,000 stray animals every year.

  1. Listen and read.

Bob      Hi, Vicki Have you seen all the stray dogs?

Vicki    Hello, Bob. Yes, I have. And I’ve chosen this brown and white puppy.

Bob      Yes, he’s sweet. His name’s lucky and that’s his mum, Tessie.

Vicki    Oh, Bob, have you met my friend Mark?

Bob      No, I haven’t. Hello, Mark. Have you been here before?

Mark   Yes, I have. I came here last Wednesday and brought a stray cat.

             But I didn’t see you here then.

Bob      Well, I only work at weekends. I’m a volunteer.

Vicki    Can I take Lucky home today?

Bob      Have you spoken to the vet?

Vicki    No, I haven’t. I went to his office ten minutes ago but he wasn’t there.

Bob      Perhaps he’s gone to lunch. But I looked at Luck’s record card this morning.

             He’s had all his injections so he’s ready to leave now.

Vicki    Oh, look! Lucky is licking my arm.

Mark   Perhaps he’s hungry.

Vicki    Have you fed him?

Bob      Of course! I fed and brushed him an hour ago. I think he likes you, Vicki.

             Lucky, you’ve found a new home so you are really lucky today!

 

Comprehension

Tick v true. Cross x false.

  1. Vicki and Mark are at the RSPCA today.    
  2. Bob works as a volunteer at the RSPCA.    
  3. Lucky is a brown and white cat.                  
  4. Vicki wants to take Tessie’ home with her. 
  5. Mark found a stray cat last week.                
  6. Lucky isn’t ready to leave the RSPCA.       

 

Ведучий. А зараз пропонуємо вам де-кілька питань для перевірки вашого почуття гумору. Шуточные вопросы:

  1. Название какой реки у тебя во рту? (Десна) 
  1. Каким гребнем не расчесывают голову? (Петушиным)
  2. Может ли страус назвать себя птицей? (Нет, он не умеет говорить)
  3. Как сорвать лист с ветки, чтобы не спугнуть птицу? (Подождать когда птица улетит)
  4. Какой город носит название птицы? (Орел)
  5. Отчего гусь плавает? (От берега)
  6. Сколько на березе яблок, если на ней восемь сучков, на каждом сучке по пяти яблок? (На березе яблок не бывает)
  7. Почему птицы летают? (По воздуху)
  8. Что будет делать ворона, прожив три года? (Будет жить четвертый)
  9. Почему утка плавает? (По воде)
  10. Сколько нужно взять букв «А», чтобы получить птицу? (Сорок - А)
  11. На какое дерево ворона садиться после дождя? (На мокрое)
  12. Отчего петух, когда поет, закрывает глаза? (Хочет показать, что знает песню наизусть)
  13. Чем оканчиваются день и ночь? (Мягким знаком)
  14. Петух снес яйцо, кому достанется оно? (Петухи не несутся)
  15. Назовите пять дней, не употребляя ни чисел, ни названий дней. (Позавчера, вчера, сегодня, завтра, послезавтра)

 

ecologiya.jpg

Экология

 

 

pererabotka.jpg

Переработка

 

 

batareyka.jpg

Батарейка

 

ytilizaciya.jpg

Утилизация

 

ziv02.jpg

Верблюд

 

ziv04.jpg

Тушканчик

ziv07.jpg 

носорог

         ziv05.jpg

горилла 

 

Ведучий. Питання для ключевого слова. 

  1. Птаха, яка харчується зміями? (Змієїд)
  2. Наука, яка вивчає стосунки людини та природи? (Екологія)
  3. Як звали корову дядька Федора та кота Матроскіна? (Мурка)
  4. Травка зеленеет, солнышко блестит, … с весною в сени к нам летит. Что нужно вставить вместо …? (Ласточка)
  5. Малеча вівці? (Ягня)

Ключевое слово – земля.

Викладач. А зараз пропонуємо вам виконати завдання, працюючи в міні-групах.

Студенти виконують завдання з англійської мови в групах по 3-4 студента.

 

find the right translation of the woord

Image              majority              humanity              natural world              soil drought

major

 

Effect         state        toxic wastes         ozone hole         hurricane         carbon dioxide

   Chemicals       greenhouse effect       to cut down         deterioration         solve

          Fairly       monitor         prevent         disease                    dangerous

  • людство
  • образ
  • більшість
  • вплив
  • природа, світ природи
  • стан
  • ґрунт
  • токсичні відходи
  • посуха
  • озонова дірка
  • хімічні речовини
  • ураган
  • головний
  • парниковий ефект
  • двоокис вуглецю
  • скорочувати
  • достатньо
  • погіршення
  • вирішувати
  • контролювати
  • запобігати
  • небезпечний
  • захворювання

List I                                                                     List II

  1. It’s a dreadful morning, isn’t it.                       a. Yes, terrible, wasn’t it.                          
  2. I think it’s clearing up.                                     b. Yes, beautiful, isn’t it.
  3. Yesterday was awful, wasn’t it.                       c. Marvelous!
  4. This sun makes a nice change, doesn’t it.        d. Yes, it does, doesn’t it.
  5. Lovely day isn’t it.                                           e. Yes, terrible, isn’t it.
  6. What a morning!                                                         f. Well, things can only get better!

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

 

 

 

List I                                                                        List II                                                                             

  1. It’s clearing up.                                                   a. It’s hot and wet.                          
  2. It’s clouding over.                                               b. It’s very hot.
  3. It’s drizzling.                                                      c. It’s raining very fast.
  4. It’s pouring.                                                        d. It’s getting better.

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

  1. It’s chilly.                                                            e. It’s getting worse.
  2. It’s sweltering.                                                          f. It’s raining a little.
  3. It’s rather sticky.                                                 g. It’s rather cold.                                      

 

what IS IT?

  1. The air, water and land where people, animals and plants live.
  2. The way in which plants and animals and natural features of a place affect and depend on each other.
  3. The natural home of a plant or animal.
  4. The natural system in which, for example, an insect eats a plant, a bird eats the insect, an animal eats the bird, etc. with the result that all these different forms of life depend on each other.
  5. General increase in the temperature of the world, caused by pollution from cars, factories, etc.
  6. Changes in the weather around the world, which result in much higher or lower temperatures, violent storms, floods, etc.
  7. The gradual warming of the Earth caused by pollution that stops heat from leaving the Earth’s atmosphere.
  8. A layer of natural gases around the Earth. The ozone layer protects the Earth from the natural effects of the sun, but pollution is causing a hole in it.
  9. A tropical forest with tall trees growing very close together, in an area where it rains a lot. It is very important for the balance of the Earth’s ecology.
  10.  A situation, in which most of the trees in an area are cut down or destroyed, resulting in great damage to the environment.
  11.  A type of plant or animal that is likely to stop existing completely, for example because of hunting or pollution.
  • global warming         
  • the ozone layer          
  • climate change          
  • the greenhouse effect 
  • ecology                     
  • the environment        
  • the food chain           
  • habitat                       
  • rainforest                   
  •  deforestation            
  •  endangered species  

Ведучий. Кожен з нас має дбати про своє середовище, берегти та прикрашати нашу Землю. Сьогодні ми сформували екологічний десант. Наші студенти висаджують  квіти біля технікуму.

Висновки

 

         Форма бінарного заняття вибрана з метою формування у студентів почуття обізнаності з навчальних дисциплін «Іноземна мова» та «Біологія», надання їм можливості виявити різний рівень активності та залучити масово студентів до роботи.

       Використання інтерактивних технологій забезпечує динамічність заходу.

       Викладачі гуртуються для виконання своєї головної мети – активного проведення заняття, мотивованого залучення студентів до роботи. Організація роботи в міні-групах дає можливість не тільки проявитися лідерові, а також іншим студентам об’єднатися навколо нього та отримати гарний результат. Робота в двох групах показала готовність студентів працювати командою, захищати результати групи.

       Формою закінчення заняття було проведення екологічного десанту – висадка квітів для прикрашення довкілля, що забезпечує виховання у студентів почуття відповідальності за красу свого середовища.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

література

 

  1. Богацький І.С. Бізнес-курс англійської мови [Текст]: підручник / І.С. Богацький. К.: Логос, 2005.
  2. Данилова О.В. та ін. Загальна біологія [Текст]:  підручник  /  X.: Торсінг, 2001.
  3. Кучеренко М. Е. Загальна біологія 10-11 класи [Текст]: підручник / М. Е. Кучеренко, Ю.Г. Вервес, П.Г. Балан – К.: Ґенеза, 1998, 2000, 2001.
  4. Шпак В.К. Англійська мова для повсякденного спілкування [Текст]:  підручник  / В.К.Шпак. – К.: Вища школа, 2007.

Інтернет - ресурси

  1. Сайт Super Teacher Worksheets [Електронний ресурс]: / Режим доступу: http://www.suher.teacher.worksheets.com./  – Назва з екрану.
  2. Сайт Englishforeveryone [Електронний ресурс]: / Режим доступу: http://www.englishforeveryone.org./ – Назва з екрану.
  3. Сайт Learn English words free [Електронний ресурс]: / Режим доступу: http://www.vocoloco.com. / – Назва з екрану.
  4. Сайт Національної бібліотеки імені В.І.Вернадського [Електронний ресурс]: / Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua./ – Назва з екрану.
  5. Сайт Наукової бібліотеки ЗНУ [Електронний ресурс]: / Режим доступу: http://library.znu.edu.ua/newbook/index.pnp./ – Назва з екрану.
  6. Сайт Дніпропетровської обласної універсальної бібліотеки [Електронний ресурс]: / Режим доступу: http://www.libr.dp.ua./ – Назва з екрану.

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
16 липня 2020
Переглядів
369
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку