Бінарний STEM-урок у 3 класі

Про матеріал
Бінарний STEM – урок у 3 класі (інтеграція математики з англійською мовою) Тема. Повторення таблиці множення і ділення на 3, множення і ділення 1 та 0. Очікуваний результат: учні зможуть називати математичні приклади англійською мовою, використовувати отримані знання та взаємопов`язувати їх в реальному житті .
Перегляд файлу

Бінарний STEMурок у 3 класі

(інтеграція математики з англійською мовою)

Тема. Повторення таблиці множення і ділення на 3,  множення і ділення  1 та 0.                 

Мета. Повторити  таблиці множення і ділення на 3, вдосконалювати  вміння множити і ділити 1 та 0,  вміння обчислювати периметр геометричних фігур, формувати навички називати англійською мовою числа 1-30 та математичні приклади; розвивати логічне мислення , увагу та зорову пам`ять, спостережливість; заохочувати вивчати іноземну мову, спілкуватися іноземною мовою; виховувати культуру співбесіди, взаємоповагу, вміння працювати у групі; зробити уроки більш життєвими, цікавими, практичними.

Тип уроку. Повторення й узагальнення знань.

Очікуваний результат: учні зможуть називати математичні приклади англійською мовою, використовувати отримані знання та взаємопов`язувати їх в реальному житті і бути життєвоспроможними особистостями.

Хід уроку

І. Організація класу

До класу заходять двоє вчителів ( математики та англійської мови). Вітаються між собою англійською. До дітей вчитель англійської – англійською, вчитель математики – українською. На дошці висить плакат « У нас на уроці »

Учитель математики:  - Діти, а чи не хотіли б ви поставити нам запитання? ( Відповіді дітей)

        Ми спробуємо вам пояснити.

 

На дошці хаотично розміщені англійські букви із підписаною цифрою слова « lesson»

 

 Учитель математики:   -    Складіть слово і прочитайте його.

  • Що вам допомогло викласти це слово?
  • Так, англійські букви та математичні цифри. Отож, об`єднались в один урок англійська та математика.

 

ІІ. Повідомлення теми, мети та завдань уроку

 

Учитель математики:     -      Сьогодні на уроці ми повторимо таблиці множення і ділення на 3 та закріпимо множення і ділення 1 і 0.

 

Учитель англійської мови:    -  Today we are going to do sums and say it in English, play games, sing a song.

          Сьогодні ми будемо розв’язувати приклади на коментувати їх англійською мовою, грати         

           в ігри, співати пісню

 

ІІІ.   Актуалізація та коригування опорних знань з інтегрованих предметів  

 

 Учитель математики:         -       Розгорніть зошити, запишіть число, класна робота.

  •     Запишіть охайно, красиво числа від 1 до 30.
  •     Обведіть олівцем ті числа, які діляться на 3.

Учитель англійської мови:  -       А тепер ми проведемо  гру «Не помились». Ланцюжком, по черзі,  називаєте всі записані числа англійською мовою, крім обведених. Ті, що діляться на 3,  тобто обведені, не називаєте, а плескаєте в долоньки. (Діти грають)

Do you know the numbers in English? Let’s read the numbers that you wrote.

Now let’s play a game. I’ll throw you a ball and say the number and your task is catch the ball and name the next number. Numbers from 1-20.

 

Let’s play another game. Your task is to name the number. Circled numbers in your exercise books you don’t pronounce but clap your hands.

 

ІV. Повторення та аналіз основних правил, понять

Вчитель математики звертається до плакату «На уроці». Закриває третій етап «Квест»

 

 Учитель математики:        -       Перші етапи уроку ми пройшли. А хто запам`ятав, яке наступне завдання?

  •  Так, всі ви любите квест. Кожна група обирає командира, який підходить до  нас і вибирає завдання в чарівних яєчках.

 

 У корзинці яйця з кіндерів, у яких зашифровані слова англійською мовою ( clock, computer, window, book, board). Це слова-підказки , де потрібно шукати наступне завдання. Учні виконують самостійно. Записують маркером на аркуші А-4

Текст завдань, які учні знайдуть:

  1. Складіть приклад на множення з результатом 3
  2. Складіть приклад на множення з результатом 5
  3. Складіть приклад на множення з результатом 7
  4. Складіть приклад на множення з результатом 1
  5. Складіть приклад на множення з результатом 0

 

 Учитель математики:          -      По одному учаснику від команди вийдіть і продемонструйте свої роботи. Який

висновок можна зробити?

  •  При множенні будь-якого числа на одиницю  маємо те саме число.
  • При множенні будь-якого числа на нуль  отримаємо нуль.

             

V. Фізкультхвилинка

Відео-пісенька англійською мовою про математичні знаки (додавання, віднімання, множення, ділення)

Do you know the mathematical signs? Let’s sing a song about them.

Вчитель показує математичні знаки. Учні повторюють хором за вчителем, а потім співають пісню про них, показуючи математичні знаки руками.

 

VІ. Узагальнення та систематизація навчальних досягнень дітей

  1. Коментоване письмо

 

 Учитель англійської мови:  -     Now let’s write the problems. I will show you the cards with sums. You read them, solve and write into your exercise books.

 А зараз письмо з коментуванням. Я показую вам картки з прикладами.  Ви читаєте їх англійською мовою , обчислюєте і записуєте в зошити.

 

Текст карток:   8*1=,    1*3=,    4*0=,      0*6=,      2:1=,      5:1=,      0:7=,      0:9= ,   ….

 

  1. Гра «Задумане число»

 

Учитель англійської мови:   -       Let’s play a game

  1. Write a number between 1 and 20. (Напишіть число від 1 до 20)
  2. Double the number. (Помножте його на 2)
  3. Add 6. (Додайте 6)
  4. Divide by 2. (Поділіть на 2)
  5. Subtract the original number. (Відніміть задумане число)

I know your answer. Your answer is 3. 

 

Вчитель показує число 3 , викладене фігурами Танграму.

 

  1. Танграм. Робота з геометричним матеріалом

 

Учитель англійської мови:  -   Це ваша відповідь. Діти, а чим цікава ця трійка? ( Вона викладена з фігур Танграму).

 

 Учитель математики:        -     А зараз давайте виконаємо ще одне цікаве завдання . Кожна група вибере собі одну геометричну фігуру Танграму  і знайде  її периметр. Це завдання запишете в зошити.

Давайте згадаємо, що таке периметр?

 

 Учні працюють у групах

 

VІІ. Рефлексія

 Учитель математики:         -    А зараз я пропоную кожному підійти і позначити в таблиці «Наш урок» , те завдання яке вам найбільше сподобалось.

Діти приклеюють наліпки-трикутники

VІІІ. Домашнє завдання

Дітям роздаються індивідуальні картки-розмальовки на закріплення таблиці множення і ділення , а також вивчені кольори англійською мовою. Якщо залишається вільний час, діти грають Танграмом у групах.

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
17 березня 2020
Переглядів
602
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку