Бінарний урок- детектив "Слідами Шерлока Холмса"

Про матеріал

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі «Книги у моєму житті», формування у учнів образу цілісного знання, підвищення мотивації учнів для отримання нових знань, -виховання позитивного ставлення до іноземної мови, культури спілкування,розуміння важливості оволодіння іноземною мовою і потреби користування нею як засобом спілкування

Перегляд файлу

Добропільський НВК « Гімназія – ЗОШ І-ІІІ ст.№1»

Добропільської міської ради

 

 

 

 

 

Бінарний урок – детектив( англійська мова, зарубіжна література)

« Слідами Шерлока Холмса»

 

 

 

 

 

 

Розробили

Баско І.М., вчитель англ. мови

Спеціаліст вищої категорії;

Ситало О.О., вчитель заруб. літ.

Спеціаліст І категорії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Слідами Шерлока Холмса.       

Мета:

-розвиток комунікативної та соціополікультурної  компетентностей, розвиток дослідницьких та творчих здібностей, розвиток навичок аналізу та рефлексії, розвиток вміння презентувати результати своєї праці ,формування уміння  переносу знань та навичок у ситуацію на основі здійснення проблемно-пошукової діяльності, готовності до участі в іншомовному спілкуванні, готовності до подальшої самоосвіти;

-узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі «Книги у моєму житті», формування у учнів образу цілісного знання, підвищення мотивації учнів для отримання нових знань,

-виховання позитивного ставлення до іноземної мови, культури спілкування,розуміння важливості оволодіння іноземною мовою і потреби користування нею як засобом спілкування              .

Обладнання:  ноутбук, телевізор, магнітна дошка, роздруківки ребусів, кросенсів, кросворд, чарівна скринька, аудіозапис                                                                                                                 Методи і прийоми: слово вчителя, повідомлення учнів                             

Тип уроку: бінарний  урок: світова література, англійська мова.

Жанр уроку: урок-детектив 

Очікувані результати:учні засвоїли поняття з теми, вміють висловити свою думку, логічно співставляти факти, вміють обмінюватися інформацією .                                                                                                                                             План уроку

I Організаційний момент

II.. Мотивація навчальної діяльності

1. Слово вчителя

III. Узагальнення та систематизація знань.

1.Метод « Робота в групах»

2.Метод « Quiz»

3.Метод « Плутанина»

4. Метод  « Ребус»

5.Метод « Знайди знайоме обличчя» ( опис зовнішності)

6.Метод « Послухай- зрозумій»

7. Метод « Кроссенс»

IV.Підсумок уроку

1. Слово вчителя

V.Домашнє завдання 

                                         Перебіг уроку:

I.Організаційний момент

II.. Мотивація навчальної діяльності

Пробігає хлопчик- розносник газет

Увага! Увага! Газета « Детективні  хроніки» ! Ми вас запрошуємо на відкриття двох детективних агентств « Друзі  Шерлока» та « Агентство на вулиці Морг».

- Так, ми агентство « Друзі Шерлока». І наш слоган « Наша логіка викриє будь – який злочин»!

У  архіві зібрано чимало досьє на мешканців нашого міста. Ось наприклад…

( агенство  презентує  досьє)

- А ми « Агентство на вулиці Морг». І наш слоган « Чим заплутаніша справа, тим простіше її розв´язання»! І у нас теж є досьє , ось наприклад на Шерлока Холмса ( агенство  презентує  досьє ).  І якщо десь трапиться злочин – ми його обов´язково розкриємо! Звертайтесь у « Агентство на вулиці Морг»!

  1. Слово вчителя.

-Good morning, dear children! Доброго дня, діти!( стук у двері, з'являється королева Великобританії зі скринькою в руках)

Oh, my God! This is Her Majesty, the Queen of Great Britain. This is unbelievable!

- Good morning, dear children! It is really me. I am glad to see you. Of course, you want to know why I have come here. The fact is that; I have a big problem. You see I have this box in my hands. It is an unusual box. It has a secret. There are some papers in it. The problem is that I can't understand what they mean. I ask you for a help. I am sure you will help me to solve this problem. Unfortunately, now, I am busy and should go to meet with the Prime Minister. I will be waiting for the results. Text me when you will finish the task, I hope, you will do everything possible to cope with the riddle. Good  luck!

- I am really shocked, dear children. But, I think, we can't refuse the Queen. On the other side, I have no idea how we can do it, I am at a loss.

- О, здається, у мене є ідея. Діти, давайте згадаємо,  про кого ми з вами читали протягом декількох останніх уроків. Так, звичайно, про легендарного англійського детектива – Шерлока Холмса! Я думаю, що знання його дедуктивних методів допоможе нам розгадати загадку королеви. Тож, до справи.( Звучить музика із кінофільму « Пригоди Шерлока Холмса»)

 III. Узагальнення та систематизація знань.

1.Метод « Робота в групах»

Діти заздалегідь об'єднанні у групи .

Слово вчителя.

  • I see you are united into groups. It will be easier for us to work. I propose we should do some tasks to solve the secret of the box. After each task you will get а bonus- a “Sherlock sign” and a  letter from the magic box. When you collect all letters you’ll find out the secret word.
  •  Those who get the most of the bonuses will be the best followers of the great detective.
  •   Ми зібралися тут, щоб згадати твори про  Шерлока Холмса. Як ви знаєте, він був дуже розумний і є багато історій про нього. Сьогодні ми повинні спробувати згадати, що ви знаєте про нього і з'ясувати, хто з вас  настільки розумний, як він . 

        (Насамперед учні отримують деякі питання про Шерлока Холмса. Вони можуть відповідати на них в будь-якому порядку)

  1. Метод « Quiz»
  • - Що означає слово "детектив"?
  • Орієнтовна відповідь: Детектив – це різновид пригодницької літератури; твір, у якому розкривається певна таємниця, пов’язана зі злочином.
  • - Хто є засновником детективного жанру?
  • Орієнтовна відповідь: Засновником детективного жанру є Едгар По.
  • - Назвіть вивчені вами детективні твори?
  • Орієнтовна відповідь: «Собака Баскервілів», «Пістрява стрічка» Конан Дойла.
  • - Який персонаж об'єднує ці твори?
  • Орієнтовна відповідь: Ці твори об’єднує спільні герої – Шерлок Холмс і його друг доктор Ватсон.
  • Дякую, ви отримуєте літеру
  • Now, I want you to answer my questions about him.
  • 1.What kind of sports was Sherlock Holmes good at?                                                                       (boxing)
  • 2. Who is the creator of SH?
  • (A.C.Doyle)
  • 3. What was the author of the stories by profession?                                                                                            (doctor)
  • 4. Who is the helper of Sherlock Holmes?
  • (Dr. Watson)
  • 5. What is the most famous phrase of Sherlock Holmes?                                      (It’s elementary, Watson)
  • (You can congratulate pupils for their active work)

- Thank you very much, and you get the letter  from the box.

3.Метод « Плутанина»

- А зараз одна група пригадує сюжет « Пістрявої стрічки»

ІІ. Часто злочинці намагаються заплутати детективів, зазвичай « підкидують» їм хибні докази або навмисно вказують на фальшивий слід. Ось напередодні відкриття така неприємність трапилась у ваших агентствах. Хтось вночі потрапив до ваших архівів і сплутав хід кримінальних справ. Вам належить впорядкувати сюжети вивчених творів, використовуючи стратегію « Порушена послідовність». А оновлені справи записати у вигляді кінострічки.

C:\Users\Елена\Desktop\Снимок22.JPG

Справа № 1 « Пістрява стрічка»

1.Батіжок.

2. Блюдечко з молоком .

3. Револьвер і зубна щітка.

4. Смерть лікаря

5.. Жахлива ніч.

6. Обстеження кімнати.

7. Заповіт дружини лікаря.

8. Заручини Хелін.

Вчитель -  Воістину насильство обертається проти насильника. Які прислів´я можна дібрати до оповідання?

- « Не копай яму, бо сам у неї упадеш»

- « Хто мечем воює, той від меча й загине»

Справа  № 2 « Собака Баскервілей»

1. Світлові сигнали дворецького Беррімора

2. Смерть сера Чарльза Баскервіля

3.  Жіночий плач уночі

4. Дивний лист – попередження

5. Рукопис про прокляття роду

6. Виявлення стеження за сером Генрі

7. Зникнення старого чорного черевика сера Генрі

8. Знайомство зі Степлтонами

C:\Users\Елена\Desktop\Снимок22.JPG

4. Метод  « Ребус»

Перевірка домашнього завдання.

  • I know all the children like secrets. Today you have an opportunity to give your classmates some rebuses to solve.
  • Кожна група заздалегідь підготувала ребус для своїх товаришів. Ваша задача відгадати, що тут зашифровано. За кожну відгадану відповідь, ви отримуєте відзнаку « Шерлок»

Tip: this is a genre of literature or a profession

rebus


2  = e

rebus

rebus


1  = t

( date, c, five)

Detective

Tip: the name of the country

 

rebus

rebus

rebus

rebus

rebus


1  = l

England

( cent,g,hand)

 

 

 

 

 

 

Підказка: щось таємниче

 

ребуси

ребусиребуси

ребуси


ребуси 4  = Т

Секрет

(сейф,крем)

Підказка: його всі хочуть знайти

Скарб

ребуси

ребуси


ребуси 4  = Б

( с, каре)

  • Дякуємо за прекрасну роботу. Ви отримуєте чергову літеру.

5.Метод « Знайди знайоме обличчя» ( опис зовнішності)

ІІІ.  Наразі у нас ще одне важливе завдання. « Їх розшукує Інтерпол»!

«Впізнай героя за описом»

- «в кімнату ввалився якийсь суб'єкт величезного зросту. Його костюм являв собою дивну мішанину: чорний циліндр і довгий сюртук вказували на професію лікаря, а за високими гетрами і мисливським хлистом у руках його можна було прийняти за сільського жителя. Він був такий високий, що капелюхом зачіпав верхню поперечину наших дверей, і такий широкий у плечах, що ледве протискувався в них. Його товсте, жовте від засмаги обличчя із слідами всіх можливих пороків було помережане тисячами зморшок, а глибоко посаджені, злі очі і довгий кістлявий ніс робили його схожим на старого хижого птаха»

( Грімсбі Ройллот)

- був удівцем і, якщо можна так висловитися, людиною дивакуватою. Незважаючи на свої статки, він жив досить скромно, і весь штат домашньої прислуги в Баскервіль-Холі складався з подружжя Берріморів. Беррімори стверджують, що останнім часом здоров’я його  помітно погіршилося. За їхніми словами, він слабував серцем, на що вказували різкі зміни кольору обличчя, задишка і пригнічений душевний стан. Бездітний, він не раз висловлювався щодо наміру обдарувати ласкою своїх земляків, і багато хто з місцевих мешканців має особистий привід оплакувати його передчасну загибель. Про щедрі доброчинні пожертвування його як у місцевому масштабі, так і в масштабі всього графства неодноразово згадувалося на сторінках  газети. (сер Чарльз)

 

—Молодший брат нещасного сера Чарльза.

Молодший, уважався в родині паршивою вівцею. Він успадкував Баскервілівську деспотичність і був як дві краплі води схожий на фамільний портрет того самого Гуго Баскервіля. В Англії не прижився і змушений був тікати до Центральної Америки, де й помер у 1876 році від жовтої лихоманки ( Роджер Баскервіль)

 

-вона — витончена, струнка, висока, яскрава брюнетка — таких я в Англії ще не зустрічав. Її тонкі, гордовиті риси були настільки правильні, що обличчя могло б здатися неживим, якби не виразний рот і швидкий погляд прекрасних темних очей. Ідеальна фігура, ошатна сукня — як дивно було бачити таке створіння на безлюдній стежці, що в’ється серед торф’яних боліт! 

( міс Степлтон)

 

6.Метод « Послухай- зрозумій»

- You know, not only we like mysterious stories about SH. Not long ago I received a letter from one girl. I propose you to listen to it very carefully and be ready to do some tasks.

My name is Diana and I'm fifteen years old. My favorite subjects at school are Literature and Foreign Languages.  I love English literature, especially the books of Arthur Conan Doyle. He was the one who created the world-famous character Sherlock Holmes. This brilliant English detective can now be seen in many films, cartoons and even computer games. He was created in 1885 after the author wrote a series of short detective stories about him. He first appeared in a book called “Study in Scarlet”. Later Doyle wrote “The Adventures of Sherlock Holmes” and this book made him famous all over the world. People know that this hero lived in London in Baker Street, and played the violin.  The house  where he lived according to the books is now a museum. While visiting it, people can feel the atmosphere of the 19th century England.

Here is the task for you: I have five questions,  if you answer four of  them   correctly ,you will see the fifth answer in the center of our crossword

  1. What street did SH live?
  2. What city did he live in?
  3. What instrument did he play?
  4. What  was  the name of  Doyle's most famous character?
  5. What made Arthur Conan Doyle famous ?

 

 

 

 

 

 

 

B

A

K

E

R

 

 

 

 

 

 

L

O

N

D

O

N

 

 

 

 

 

V

I

O

L

I

N

S

H

E

R

L

O

C

K

  • Good of you! You get one more letter.

7. Метод « Кроссенс»

 

 

-Дуже добре, ви отримуєте останню літеру.

T:- Now, it is the most interesting part of our lesson. !( стук у двері, з'являється королева Великобританії )

Q:- Oh, I see you have found all the letters. But I don't see the word.

T:- Your Majesty, we were just going to collect the word. Children, let's see what word is our treasure. ( діти збирають слово READING)

Q:- Of course, it is reading! How couldn't I understand  it? I am sure you understand the importance of reading, because  if you did not read that brilliant book by A.C.Doyle, you would not guess the word. I am happy that you are good readers, and I hope you will read many interesting books and become well- educated people. Reading books makes you better.

IV. Рефлексія. 

Метод « Незакінчене речення»

-Читати книги потрібно, бо …

(У книгах укладені відповіді на всі людини питання. Книги читають для отримання знань, пошуку ідей і натхнення. Кожна прочитана книга формує у людини світогляд і життєві цінності. Книги розвивають у людини уяву.

 

Книги дають можливість перейняти досвід і думки інших людей. Це допомагає правильно мислити і приймати правильні рішення.

Книги допомагають розвинути свої здібності і таланти)

 

Слово вчителя.

  Кожна прочитана вами книга, залишає свій слід у вашій підсвідомості, і здатна змінити ваше життя на краще. Книга написана успішною людиною, містить у собі колосальні знання, досвід і мотивацію, здатна поліпшити  ваше життя. Хочеться закінчити наш урок словами:

 

Якщо хочеш поговорити з кимось – розгорни книгу.

Якщо занудьгував – візьми книгу.

Якщо хочеш отримати пораду – відшукай її в книзі.

Якщо мрієш знайти друга – подружися з книгою.

Якщо мрієш стати справжньою людиною – читай книги.

Якщо хочеш відчути безмежні можливості людського розуму – працюй  із книгою.

 

V. Домашнє завдання.

 Написати вільне есе « Книга, яка змінила моє життя»

Make up a dialogue “Reading in my life”

 

VI. Підсумок уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки                      

rebus

 

 

 

Date

rebus

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

rebus

 

Five

 

2  = e

 

 

 

1  = t

rebusrebusrebus

cent

rebus

 

 

 

rebus

 

hand

 

 

 

  1. = l

 

 

 

 

 

 

 

ребуси

 

сейф

ребусиребуси

ребуси

 

 

крем

 

 

 

  •  
  •  
  •  
  • 4  = Т

 

 

 

 

ребуси

 

 

ребуси

 

каре

 

  • 4  = Б

 

 

 

 

 

 

R

E

A

D

I

N

G

 LETTER

My name is Diana and I'm fifteen years old. My favorite subjects at school are Literature and Foreign Languages.  I love English literature, especially the books of Arthur Conan Doyle. He was the one who created the world-famous character Sherlock Holmes. This brilliant English detective can now be seen in many films, cartoons and even computer games. He was created in 1885 after the author wrote a series of short detective stories about him. He first appeared in a book called “Study in Scarlet”. Later Doyle wrote “The Adventures of Sherlock Holmes” and this book made him famous all over the world. People know that this hero lived in London in Baker Street, and played the violin.  The house  where he lived according to the books is now a museum. While visiting it, people can feel the atmosphere of the 19th century England.

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

coin1coin1coin1coin1coin1coin1coin1coin1coin1coin1coin1coin1

coin1coin1

 

- Good morning, dear children! It is really me. I am glad to see you. Of course, you want to know why I have come here. The fact is that; I have a big problem. You see I have this box in my hands. It is an unusual box. It has a secret. There are some papers in it. The problem is that I can't understand what they mean. I ask you for a help. I am sure you will help me to solve this problem. Unfortunately, now, I am busy and should go to meet with the Prime Minister. I will be waiting for the results. Text me when you will finish the task, I hope, you will do everything possible to cope with the riddle. Good  luck!

Oh, I see you have found all the letters. But I don't see the word.

T:- Your Majesty, we were just going to collect the word. Children, let's see what word is our treasure. ( діти збирають слово READING)

Q:- Of course, it is reading! How couldn't I understand  it? I am sure you understand the importance of reading, because  if you did not read that brilliant book by A.C.Doyle, you would not guess the word. I am happy that you are good readers, and I hope you will read many interesting books and become well- educated people. Reading books makes you better.

 

docx
Додано
12 грудня 2018
Переглядів
1752
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку