Бінарний урок "Твір-опис за власним спостереженням «Моя домівка» . My House."

Про матеріал

Розвиток зв'язного мовлення. Твір-опис за власним спостереженням «Моя домівка» . My House. В Україні інтеграцію навчання проголошено основним принципом реформування освіти поряд з принципами гуманізації та демократизації.

Пошуки шляхів удосконалення якісної освіти в початкових класах привели до продовження такого напрямку методичної роботи як проведення бінарних уроків.

Застосування інноваційних технологію інтегрованого навчання для проведення нестандартних уроків ефективно поєднуючи особистісно зорієнтоване навчання та здоров'язбережувальну технологію дає вдалі результати.

Перегляд файлу

Бінарний  урок з української та англійської  мов. 3 клас

Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Твір-опис за власним спостереженням «Моя домівка» . My House.

Мета.

Формування предметних компетентностей.

Формувати в учнів текстотворчі вміння: вміння осмислювати тему, визначати межі теми та головну думку майбутнього тексту, добирати і систематизувати матеріали для твору, складати план майбутнього висловлювання;

   Сприяти розвитку в учнів уміння здійснювати спілкування про різні кімнати та їх місцезнаходження в квартирі, використовуючи для цього лексико-граматичний інвентар в усній і письмовій формах; перевірити рівень володіння знаннями про прийменники.

 

Формування мовленнєвої компетентності, зокрема:

  • забезпечити сприятливі умови для невимушеного спілкування;
  • застосовувати діалогічні і дискусійні форми навчання;
  • постійно надавати можливість для самостійної творчої діяльності учнів;
  • використовувати ігрові, інтерактивні вправи для мовного розвитку.
  •  

Формувати навички говоріння, які передбачають побудову діалогічних і монологічних висловлювань, створювати ситуації, які змушують дитину говорити, спонукають до висловлення думки:

  • відповідь на поставлене запитання;
  • побудова діалогів за зразком, малюнком, словесно-описаною ситуацією;
  • обговорення ситуацій, висловлення своєї думки;
  • складання текстів-описів;
  • словесне малювання.

Виховувати культуру мовлення, розуміння важливості вивчення іноземної мови і потреби користуватися нею, як засобом спілкування в умовах міжнародних контактів; виховувати в учнів прагнення до отримання нових знань та викликати бажання використовувати здобуті знання на практиці.

 

Обладнання: презентаційні матеріали до теми «Мій будинок. My House», роздатковий матеріал (малюнки кімнати, картки з текстом та запитаннями, карти з домашнім завданням), телевізор.

 

Тип уроку: бінарний урок

 

Хід уроку

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

     1.Організаційний момент.

Учитель. Доброго дня, діти! Урок у нас сьогодні незвичайний. Ми спробуємо поєднати ваші знання з двох предметів: української мови та англійської мови. Як ви гадаєте, чому в наш час важливо знати іноземні мови?

  1. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Teacher. Good afternoon, dear children! Our topic today is «The house. The flat». We’ll review the words on this topic and do some exercises, describe the pictures of your rooms. Now lets start.

Учитель. Тема нашого уроку розвитку мовлення – це складання тексту-опису за власним спостереженням  «Моя домівка». Ми всі добре знаємо, що успішна робота  багато в чому залежить від гарного знання обох мов.

Пропоную працювати за системою DAILY 5. Щоденні 5.

Яка передбачає виконання таких 5 правил:

  1. Робота зі словами.
  2. Читання для когось.
  3. Читання для себе.
  4. Письмо для себе.
  5. Слухання.

ІІ. Актуалізація знань.

1.Уведення в іншомовну атмосферу . Фонетична зарядка.

 

РОБОТА ЗІ СЛОВАМИ

                                                                     

Teacher. Lets repeat some sounds, please!

[w]- wall, wardrobe, window

[e]- bed, set, shelf

[ð]- the, that, there

[r]- run, running , there is, there are

[ǝu]-stove, home, own

[ʧ]- chair, armchair, kitchen

 

Актуалізація вивчених  ЛО. Бесіда за малюнками. Режим T- Ps.

-What is this?

-What colour  is the …?

-What can you see in the …?

-What can we do in the …?

 

ЧИТАННЯ ДЛЯ КОГОСЬ.

 

Робота в групах.The game ‘’ Translator’’.

 

Teacher. And now let’s play the game! One pupil speak English , other pupil translate his sentence into Ukrainian.

1. We live in a flat.

2. Is your flat big?

3. My room is big.

4. I like my room.

5. The computer is on the desk.

6. The bookcase is brown.

7. The   desk is at the window.

8.The carpet is green. 

 

ІІІ. Основна частина уроку. Узагальнення знань по темі «Текст».

1.Вправа «Продовж речення».

    Завдання для вправи:

Текст – це:

а) кілька  речень, не зв’язаних однією думкою;

б) кілька слів, зв’язаних однією думкою;

в) кілька речень, зв’язаних однією думкою.

Речення виражає:

          а) закінчену думку;

          б) звертання;

          в) речення – це кілька слів.

Я знаю такі типи текстів:

  • текст – розповідь,
  • текст - опис,
  • текст – міркування.

Текст складається із...

  • зачину, основної частини і кінцівки.

 

Тема тексту, який ми сьогодні писатимемо « Моя домівка».

З чим асоціюється у вас цей вислів? У бланку творчості у відведеному місці напишіть вислів «Моя домівка» та доберіть слова, які на вашу думку можуть його замінити.

Відповіді дітей.

  • Моєю рідною домівкою є оселя, де живуть мої батьки. Адже без них я не можу ще дати собі раду в житті.
  • У домівці мене люблять, піклуються про мене.
  • Поруч живуть мої друзі. Ми часто разом граємося у дворі.
  • Дорогою від рідної домівки я ходжу до школи. Там я отримую знання, спілкуюся з однокласниками.
  • Домівка – це місце, де мене розуміють, дадуть мудру пораду, допоможуть, захистять від усіх негараздів.
  • Це місце, де  я проживаю з сім’єю.

Деякі діти з класу підготували описи домівок з літературних творів. Послухаємо їх. (Діти зачитують уривки творів з описами.)

 

2.Repeat the prepositions. Pair work. Закріплення лексико-граматичного матеріалу.

Teacher. Look at the words, read and translate them.

Pupils. On, at, under, next to, behind, above.

Teacher. Look! Our room is empty. Let’s name the pieces of furniture and design it.

Teacher.  Ask your partner Where is the…? I give you one minute.

Teacher. Stop talking! Now ask each other.

P1: Where is the table?

P2: It is next to the window.

P3: Where is the wardrobe?

P4: It is at the sofa.

3. Фізкультхвилинка. «If you are happy…»

Teacher. It’s time to have a rest. Let us do the exercises. Look, listen and repeat.

4.Аудіювання.

Teacher. You have  pictures  of the rooms on your desks. Let’s colour the pieces of furniture and design this room. Listen to my instructions.

(Учні розфарбовують меблі і «розставляють» їх у кімнаті згідно інструкцій вчителя.)

 

ІV. Удосконалення умінь читання, говоріння і письма.

ЧИТАННЯ ДЛЯ СЕБЕ

1.Читання тексту українською мовою на звороті утвореного малюнку.

2.Монологічне мовлення.

Teacher. You have pictures of your rooms. Who wants to tell us about your room?(Учні розповідають про свої кімнати з опорою на свої власні малюнки.)

 

V. Самостійна робота учнів.

 

ПИСЬМО ДЛЯ СЕБЕ

Учням пропонується за опорним планом твору записати твір-опис своєї кімнати (оселі).

                       Орієнтовний план твору

1. Призначення приміщення.

2. Його розмір, форма, освітлення.

3. У яких кольорах оздоблено інтер’єр.

4. Наявні в приміщенні меблі та речі. (Де їх розташовано і  які вони).

5. Моє враження від приміщення.

СЛУХАННЯ

(Кілька учнів зачитують складені тексти – описи своєї домівки)

 

VІ. Підсумок уроку. Summarizing

  1. Пригадування правил складання сенкану.
  2. Сенкан на тему «Моя домівка»
  3. Домашнє завдання

а) Скласти кросворд на тему «Моя квартира»,

б) Ex. 2,4 p.94, 95.

Teacher. Was our todays lesson interesting for you? Were the tasks difficult or easy?

 

Дякуємо за увагу!Thank you for your attention!

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
31 травня 2018
Переглядів
1937
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку