Оцінюючи вербально, можна використовувати як усні, так і письмові оцінні судження щодо навчальних досягнень учнів.
Вербальне оцінювання навчальних досягнень школярів.На допомогу вчителям початкових класів при оцінювання діалогу.Вербальне оцінювання діалогу
Початковий рівень
Робиш спроби формулювати запитання,
відповідаєш лише на окремі запитання співрозмовника,
відповідаєш лише короткими відповідями «так», «ні».
Середній рівень
Будуєш змістовні репліки,
підтримуєш діалог але інколи відхиляєшся від теми,
не завжди вживаєш слова ввічливості,
припускаєшся мовних помилок.
Достатній рівень
Самостійно складаєш діалог але припускаєш незначних мовних помилок, робиш спроби висловити власну думку,
виявляєш толерантність до співрозмовника,
дотримуєшся правил культури спілкування, однак не висловлюєш свого ставлення до предмета обговорення.
Високий рівень
У тебе змістовно складений діалог,
вмієш уважно вислухати співрозмовника,
відстоюєш власну позицію,
доводиш свою думку, висловлюючи переконливі аргументи із власного життєвого досвіду,
демонструєш високу культуру спілкування,
кількість реплік діалогу відповідає визначеному для кожного класу обсягу.